به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

مراقبه استر هیکس مدرس قانون جذب

مراقبه استر هیکس مدرس قانون جذب

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸

دوستانی که سمینار های استر هیکس رو از سایت جادوی باور دنبال میکنند  حتما تمریناتی را که در سایت درباره تمرینات قانون جذب و خانم استر هیکس منتشر شده را مطالعه کنید و انجام دهید. در این بخش هم طبق روال همیشه  تمرین مراقبه استر هیکس رو منتشر کرده ایم امیدوارم لذت ببرید.

مرحله ی مراقبه استرهیکس

Meditation girl

چه زمانی از تمرین مراقبه استر هیکس استفاده کنیم ؟

زمانیکه میخواهید مقاومت های درونی خود را از بین ببرید. زمانیکه میخواهید ارتعاشات درونی شما به راحتی و سریع بالا برود و در نهایت زمانیکه میخواهید از وجود واقعی خود آگاهی پیدا کنید.

استر هیکس درباره این تمرین مراقبه اینطور میگوید. زمانی این تمرین را انجام دهید که در حالت زیر قرار دارید

نشاط،آزادی،عشق،سپاسگزاری  و یا

ترس،اندوه،افسردگی،نا امیدی،استرس

استرهیکس قبل از شروع تمرین مراقبه میگوید، این را بدانید که

به دوستان خود در این جهان میگویم علت توصیه ما به مراقبه این است که خیلی ساده و سریع میتوانید ذهن خود را پاکسازی کنید
در عین حال زمان مراقبه افکار پاک و خالص وارد ذهن ما میشود.پس مراقبه افکار نا خواسته ما را از ذهن به بیرون میراند و زمانی که ما افکار ناخالص و مقاوم نداشته باشیم حالت طبیعی سعادت و خوشبختی، که همان آموزه های قانون جذب نشاط را برای شما به ارمغان می آورد .پس تمرین مراقبه را جدی بگیرید هیچ چیز به جز داشتن احساس خوشی و شادی و نشاط در زندگی مهم نیست.

 

شروع مراقبه استر هیکس

Meditation ester hicks

برای شروع مراقبه در جایی آرام قرار بگیرید به طوریکه کسی مزاحم شما نشود بنشینید. لباس راحتی که به بدن نچسبد را بر تن کنید. اینکه روی نیمکت ،صندلی  یا روی زمین بنشینید یا روی تخت دراز بکشید ابدا فرقی ندارد هر طور که احساس بهتری دارید همان کار را انجام دهید مهم این است که راحت و ریلکس باشید.

حالا چشم هایتان را ببندید ،بدن خود را رها و آزاد کنید  بدون هیچ عجله ای نفس بکشید به آرامی نفس را به درون ریه هایتان هدایت کنید سپس با لذت نفس را بیرون بدهید. نگران افکار مزاحم نباشید فقط آنها را تا جای ممکن دنبال نکنید. به تنفس تان توجه کنید. اوایل ممکن است که فکرتان از شما حمایت نکند و به مسائل دیگری بپردازد.

این مسله که افکار شما دائم میخواهد بودنش را به شما نشان دهد نا امید نشوید، آرام باشید مجددا به تنفس خود فکر کنید اگر افکار ناخواسته را دنبال نکنید کم کم محو میشوند. مراقبه برای بار اول کمی متفاوت تر از دفعات بعدی است پس صبور باشید.

استر هیکس درباره افکار مزاحم هنگام مراقبه میگوید پیشنهاد میکنیم زمان مراقبه به افکاری بچسبید که دنباله ندارد. مثل تیک تاک ساعت. یا شمارش تعداد تنفس ها یا صدای چکه کردن قطرات آب. این کار در مراقبه یعنی انتخاب افکار ملایم و کنار گذاشتن افکار تردید آمیز و مقاوم

 

نشانه مراقبه عمیق

Meditation

استرهیکس میگوید مراقبه برای خاموش کردن ذهن است و این مقاومت ها طبیعی و نرمال است،

زمانیکه مراقبه را ادامه دهید به مرور ممکن است احساس کنید که در حال جدا شدن از جسم خود هستید برای مثال تفاوتی میان انگشت پا و بینی خود قائل نمیشوید استر هیکس درباره عمق مراقبه و خلسه میگوید . حتی ممکن است بدنتان به صورت ناخودآگاه به حرکت دربیاید حتی گاهی به اینطرف و آنطرف حرکت کند یا سرتان بی اختیار از یک سو یه سوی دیگر متمایل شود هر یک از اینها نشانه مراقبه عمیق است

تمرین مراقبه حالت پذیرش را در شما افزایش میدهد

مراقبه را به مرور ادامه دهید و آن را پش گوش نیندازید با گذشت زمان و مراقبه کردن منظم  ارتعاشات انرژی در بدن شما افزایش پیدا میکند ،افکار منفی و مقاوم از شما دور میشود.کم کم به این توانایی دست پیدا میکنید که از وجود ارتعاش و انرژی بالا در بدن تان آگاه شوید.

فایده مراقبه از نگاه استر هیکس

استر هیکس درباره روزانه ۱۵ دقیقه مراقبه میگوید. زمانی که شما شروع به مراقبه میکنید. پس از مدتی اتفاقات غیر قابل باوری در زندگیتان رخ میدهد. اینجاست که این سوال برای شما پیش می آید که چرا چنین میشود من که زمان مراقبه هدفی در ذهنم نداشتم.
استرهیکس در این باره میگوید شما همه خواسته هایتان را قبلا مطرح کرده اید و در ذهنتان نقش بسته است . زمانی که شروع به مراقبه میکنید کم کم مقاومت های درونی شما از بین میرود لذا رویاهای شما تجلی پیدا میکند.

شما موجودی زنده هستید و  خواسته هایی دارید و آن خواسته ها در درون شما نقش بسته و در وجود شماست

استر هیکس درباره مراقبه تاکید زیادی دارد، ولی درباره سختی مراقبه برای برخی افراد میگوید اگر نمیتوانید مراقبه کنید راههای دیگری هست که با انجام دادن آنها ارتعاشات ذهنی شما بالا میرود مثل: گوش کردن به موسیقی دلنواز،دویدن در مکانی دلپذیر،قدم زدن در طبیعت میان گلها، همگی این موارد انرژی های منفی درونی را از بین میبرد و سطح انرژی در بدن را افزایش میدهد.

در این حالت ذهنتان کاملا خاموش نمیشود ایرادی هم ندارد مگر آنکه افکار منفی به سراغتان بیاید

استر هیکس میگوید از من میپرسند که آیا من که ۵۰ سال آدمی منفی نگری بودم باید ۵۰ سال مراقبه کنم تا افکار منفی من از بین برود .

هیکس در جواب میگوید آبراهام این سوال شما را اینطور جواب میدهد.

۱۵ دقیقه مراقبه میتواند شما را تغییر دهد. در ۱۵ دقیقه همه چیز برعکس نمیشود. تمام مقاومت ها از بین نمیرود ولی شروع این است که شما اجازه پذیرش را به خود میدهید احتمالا بعد از هر بار مراقبه که افکار منفی به سراغ شما بیاید کاملا از وجود آن آگاه خواهید بود اینجاست که سامانه ی راهنمای عاطفی شما میداند که با انرژی غیر مادی تان چگونه رفتار کند.

پایان تمرین مراقبه استر هیکس

Meditation in the forest

در ۳۰ روز چه کار هایی میشود انجام داد؟

استر هیکس میگوید آیا میدانید میشود همین حالا بیماری مرگباری که در بدن کسی ریشه دوانده است را با آموختن پذیرش جریان انرژی میشود بیماری را برای همیشه از بین برد. البته این موضوع شاید به دلیل جهش های کوانتومی برای هرکس مقدرو نباشد .اما  چیزی که شما را تشویق به داشتن آن میکنیم. اندکی خودخواهی روزانه است تا به خود بگویید هیچ چیز مهم تر از من نیست که احساس خوبی داشته باشم.

باید سعی کنم راهم را پیدا کنم تا این احساس در من بیدار شود. پس همین حالا به خود بگویید روزم را با مراقبه شروع میکنم تا خودم را با منبع انرژی هماهنگ کنم. سپس در طول روز از هر فرصتی برای تعریف و تمجید چیزهایی که میبینم استفاده میکنم.اگر چیزی دیدم خوب نبود زبان به انتقاد و عیب جویی بازنمیکنم.فکرم را با یک موضوع خوب مشغول میکنم
تا افکار ملامت آمیز از من دور شوند.

در طی ۳۰ روز تلاش، میتوانید از فردی که بالاترین مقاومت درونی را دارد تبدیل به فردی شوید که با کمترین انرژی منفی و تردید، شاهد اتفاقات زیبا و دوست داشتنی در زندگی روی این سیاره است.

آبراهام هیکس راهنمای معنوی استر هیکس میگوید
وقتی شما را میبینیم درست مثل آن است که پشت دری ایستاده اید و در طرف دیگر در، تمام چیزهایی که میخواهید جمع شده اند
ثروت،سلامتی،خوشبختی،شغل عالی اینها منتظر لحظه ای هستند که شما آنها را از درون بپذیرید.زیرا از لحظه ای که شما آنها را آرزو کرده اید آنجا جمع شده اند.

 

 

دیدگاه‌ها

12 پاسخ به “مراقبه استر هیکس مدرس قانون جذب”

  1. مهدی گفت:

    مراقبه از نظر علمی ثابت شده که می تواند باعث کاهش استرس و افزایش عزت نفس بشه

  2. کاربر 17787 گفت:

    زمانیکه میخواهید مقاومت های درونی خود را از بین ببرید از این فایل استفاده کنید.

  3. مصطفی عاطفی فر گفت:

    سلام من چند روزی هست شروع به انجام مراقبه کردم و به بچه هام دارم اموزش میدم پسرم ۱۱ ساله ودخترم ۶ ساله هست فقط قبل خواب چون خونه ساکت هست با بچه هام انجام میدیم البته دخترم فعلا فقط هفته یک روز پیش ماست وخودم صبح بیدارم میشم هم مراقبه انجام میدم میخاستم بدونم موقع مراقبه پسرم خابش ببره منم یکبار این جوری شدم باید حتما هوشیار باشیم

  4. رکسانه گفت:

    سلام جایی خوندم استر هیکس بزودی جهان را ترک میکند
    شما چیزی نمیدونید ؟

  5. محسن گفت:

    فوق العاده زیبا.سپاسگزارم

  6. shayan گفت:

    سلام با این مراقبه ها چشم سوم فعال نمیشه که؟

  7. mohsen گفت:

    سلام ببخشید میتونم موقع مدیتیشن از اهنگ خیلی ملایم و مخصوص مدیتیشن اسفتاده کنم؟

  8. فاطمه فلاح گفت:

    عااااااااالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone