به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
لس براون سمینار پیش به سوی موفقیت

لس براون سمینار پیش به سوی موفقیت

نام مربی: لس براون - Les Brown
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 60 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 150mb
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
تعداد بازدید: 24,082 بازدید
تعداد نظرات: ۴ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

پیش به سوی موفقیت؛ لسلی کالوین براون ملقب به لس بروان (Les Brown) سیاست مدار سابق (عضو سابق مجلس نمایندگان اوهایو)، سخنران انگیزشی، نویسند، تاجر و سرمایه گذار است.

لس براون یکی از برترین سخنرانان انگیزشی جهان است. او تنها آفریقایی-آمریکایی است که جایزه انجمن سخنرانان ملی و جایزه عالی شورای همسالان را دریافت کرده است.

در این سمینار لس براون میگوید: باید خودتان برای زندگیتان برنامه ریزی کنید. اگر این کار را نکنید مطمئن باشید زندگی و عادت های بدی قبلی تان برای شما برنامه ریزی میکنند. 

کاربرانی که داری اشتراک ویژه هستند میتوانند این سخنرانی از لس براون و سایر محتویات سایت جادوی باور را به طور کامل دانلود نمایند. 
در ادامه این بخش میتوانید بخش کوتاهی از سخنان لس براون در سمینار پیش به سوی موفقیت را بخوانید.

بخشی از سمینار پیش به سوی موفقیت

، لس براون سخنرانی ، سخنان لس براون ،Les Brown seminar

در زندگی طوری رفتار کنید که رو به جلو حرکت کنید و استراتژی خودتان را ارزیابی و اصلاح کنید.

با نقشه ای که دارید همیشه راهی برای برنده شدن پیدا کنید و شما هر روز و هر روز باید به خودتان بگویید آرزوی من ممکن هست وقتی که شما این جمله را هر روز به خودتان می گویید بعد از مدتی سیستم باورهای شما تغییر می کند.

لس براون می گوید: کاری که شما تا به امروز می کردید این بود که یک کپی از کارهایی که می توانستید را در ذهن داشتید و آنها را تولید می کردید و فقط فکرها و خواسته هایی را عملی و تولید می کردید که فکر می کردید شایسته ی آنها هستید و از تاریخچه ی خودتان عمل می کردید. اما شما باید از روی ورژن بزرگتری از خودتان عمل کنید.

وقتی خواسته ای دارید در حال رسیدن به آن و تجربه کردن آن دیده شوید و فکر کنید چیزی را که می خواهید دارید و در حال تجربه کردن آن هستید و این کار به زندگی شما ارزش و معنی می بخشد از روی تخیلات خود عمل کنید و نه از خاطرات گذشته و کپی هایتان. خیلی ها فکر می کنند اتفاقی که افتاده دیگر نمی توانند آن را تغییر دهند و همیشه همین گونه رفتار می کنند اما باید بدانید که اگر هدفتان در ذهنتان غیر قابل دسترس هست و از تغییر اوضاع می ترسید قبل از شما چندین نفر آرزوی شما را برای خودشان برآورده کرده اند چون آنها باور داشته اند که همه اهدافشان دست یافتنی هست چون قبلا یکی به آن رسیده و دست یافته است و آن کار را انجام داده. پس هدف گذای را شروع میکنیم.

 

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “لس براون سمینار پیش به سوی موفقیت”

  1. کاربر 16585 گفت:

    لس براون حرف نداره اگه صوتی کنید خیلی خوب میشه♥

  2. کاربر 17787 گفت:

    یکی از اون اساتیدی هست که، کوین ترودو اسمشوتو سمینار آورد.

    و اینو اضافه کرد که ، هیچ چیز نمی‌تواند روی شما تاثیر بگذارد مگر اینکه شما خودتان بخواهید.

  3. کاربر 15912 گفت:

    سلام و خیلی ممنون. از ایشون بیشتر بذارید

  4. کاربر 2660 گفت:

    سلام
    زیر نویس این آموزش خیلی واضح و خوبه .
    ممنون از شما
    بقیه زیرنویس ها هم این طوری بشن خوبه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "لس براون سمینار پیش به سوی موفقیت" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone