اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

قدرت کائنات و استفاده از آن برای رسیدن به خواسته ها

قدرت کائنات و استفاده از آن برای رسیدن به خواسته ها

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹

راز کائنات و جذب چی هست و چجوری ما رو برای رسیدن به اهداف و آرزو هامون یاری میکنه صحبت کنیم و به صورت کلی جزئیاتی که در خصوص با نیروی کائنات و کارما وجود داره رو خدمتتون عرض کنیم.

مطمئنم که این مطلب خیلی می تونه بهتون کمک کنه که به زندگیتون هدف و مسیری مشخص بدین و از انرژی ها و نیروی های بد خودتون رو دور کنید و نیروی مثبت کائنات رو توی زندگیاتون جاری کنید. امیدوارم که از مطالعه این مطلب جامع و کاربردی کلی لذت ببرید و ازش استفاده کنید.

کائنات چیست؟

The universe

 

قبلا در مقاله  کائنات چیست توضیح کاملی داده شده ولی با این حال یه تعریف کوچولو و مختصر از کائنات که در لغت اصلا چه معنی میده خدمتتون بگیم و بعد برسیم به مسئله اصلی مقالمون.

خب کائنات به هر چیزی گفته می شه که در جهان هستی و آسمان ها و زمین وجود داره و در واقع به همه انرژی های حاضر در جهان هستی هم اطلاق میشه. جالبه بدونید که همه انسان ها، حیوانات، گیاهان، ستارگان، ماه و خورشید، کهکشان ها، آسمان و زمین و … جزئی از کائنات به حساب می آیند. حالا چرا کائنات و قوانینش باید برامون مهم باشه؟

خب در حقیقت کائنات قدرت این که ما رو به تمامی خواسته ها و آرزوهامون برسونه داره و میشه گفت که همون چراغ جادوییه که قدرت برآورده کردن رویا هامونو داره و خیلی از این بابت مهمه که در راستای نیروی مثبت کائنات قرار بگیریم، چون همونجوری که قدرت اینکه مارو به تمامی آرزوهامون برسونه داره، همون قدرم میتونه شرایط رو جوری فراهم کنه که خیلی مورد پسند ما نباشه!!! پس تا اینجا فهمیدیم که کائنات میتونه با قدرت خودش ما رو به هر چیزی که میخوایم تو این دنیا برسونه و توی قسمت های بعدی به موارد بیشتری می پردازیم، پس همراه با ما بمونید.

میشه کائنات رو این طور هم توضیح داد که در حقیقت به مجموعه ای از قوانین الهی حاکم بر جهان هستی کائنات گفته می شود و جهان هستی با توجه به عظمت و قدرتی که داره، میتونه ما رو به خواسته هامون برسونه،

ولی چرا خیلی از این افراد که از این موضوع با خبرند به آرزو های خودشون نمی رسند؟ مشکل دقیقا از کدوم قسمته؟ خب این ها دقیقا سوالاتی هستند که خیلی برامون پیش اومده و شاید هنوزم براتون سوال باشه و ما توی این مقاله قصد داریم که پاسخ کامل و دقیقی ازش براتون بگیم و امیدوارم که با توضیحاتمون تمامی چیزی که برای رسیدن به آرزو هاتون نیاز دارید و مواردی که باید رعایت کنید رو در اختیارتون بزاریم و شما هم بهترین استفاده رو ازش داشته باشید.

خیلیامون با قانون جذب آشناییم و شاید عده کمی از ما ها با قوانین قانون جذب نیز آشنایی داشته باشیم، اما خیلی افراد انگشت شماری هستند که با اصول کلی قانون جذب و کمک گرفتن از کائنات آشنا هستند و روش های اون رو به صورت دقیق میدونن و بهش ایمان کامل دارند.

خیلی ها فکر می کنند که آشنایی کافی رو دارند و تمامی موارد رو کاملا دارن رعایت می کنند ولی در اشتباهند و بعضی از موارد و احساساتی که باید داشته باشند رو ندارند، پس نیاز است که این مطلب رو کامل و دقیق مطالعه کنید و برای خودتون یادداشت برداری داشته باشید و در نهایت سعی داشته باشید به تمامی نکات و مراحلی که گفته شده توجه کنید، تا دچار شک در خصوص با وجود کائنات و کار کردن یا نکردن قانون جذب نشوید.

ما همه چیزی که باید بدونید رو می گیم و شما هم به کمک اون تکنیک ها و تمرین کردن زیادشون می تونید که به خواسته هاتون دیر یا زود دسترسی داشته باشید.

قانون جذب کائنات چیست؟

The law of attraction of the universe

 

قانون جذب کائنات یعنی همون قانون هایی که به کمکش می تونیم به همه آرزو ها و اهدافمون دسترسی پیدا کنیم، کائنات و جهان هستی قدرت رساندن ما به تمامی جنس خواسته ها را دارا می باشند.

خیلیامون دوست داریم به مواردی مانند؛ استقلال مالی، روابط عالی و پایدار، رسیدن به نیمه گمشده، رابطه زناشویی خوب، بهتر شدن وضعیت مالی، کسب ثروت، خریدن بهترین ماشین و یا خانه و تمامی خواسته هایی که الآن توی سرتون هست و اصلا به شوق و انگیزه دستیابی به اوناس که داری این مقاله رو میخونی دست پیدا کنیم و تنها عاملی که در کنار تلاش، ذهنیت مثبت، ارسال کردن انرژی های خوب و … می تونه به ما در رسیدن به این مهم کمک کنه..

کائنات یا همان جهان هستی است که قادر هستش بهترین چیز ها رو در بهترین زمان ممکن در اختیار ما قرار بده و ما فقط در قبالش باید چند تا قانون ساده رو رعایت کنیم و چند تا کار ساده رو انجام بدیم!!! واقعا نمی صرفه؟!!! نمی صرفه برای همه چیزی که دوست داریم بهش برسیم یک کوچولو تلاش و تمرین داشته باشیم!!؟؟

قطعا پاسخ این سوال برای همه بله است و تمامی افراد دوست دارند که در اینکه آینده چطور براشون رقم می خوره نقش اساسی داشته باشند ولی آیا این برای همه امکان پذیر است؟ بله برای همه امکان پذیر است ولی باید چند نکته را مد نظر داشت، که در ادامه به ذکر کامل اون ها خواهیم پرداخت.

ایمان و باور

در اولین قدم باید ایمان و باور داشته باشید که قانون جذب کائنات وجود داره و می تونه ما رو در رسیدن به خواسته هامون یاری کنه. قطعا افرادی که سعی در استفاده از این مورد بوند و موفق نشده اند یک یا چند مورد از موارد رو رعایت نکردن و یا روش درست و صحیحی را در این جهت استفاده نکرده اند که باعث شده به چیزی که میخوان برسند و میشه گفت که شاید حتی ارتعاشات درستی نفرستاده اند که همه چیز آن جوری که دوست داشته اند رقم نخورده است!!

پس حواستان به این باشد که اگر این مورد برای افرادی جواب نداده، بی شک مشکل از نحوه اجرای اون شخص و یا در سطح علم و آگاهی اون از این علم بوده و مشکلی به این قانون وارد نیست.

پس نخستین قدم این بود که با تمام وجود باور داشته باشیم که این قوانین وجود دارند و کار می کنند. سپس می رسیم به درخواستی که باید به صورت صحیح به کائنات ارسال کنیم. توی ادامه این مطلب میخوایم که به نحوه درست فرستادن درخواست به کائنات بپردازیم و به صورت کامل اونو بهتون آموزش بدیم پس به هیچ وجه ادامه این مطلب رو از دست ندید. البته باید اینو گفت که نباید بترسید و فکر کنید که آموزش های سختی در پیش دارید!!! خیر.

در واقع همون طور که گفتیم با چند نکته ساده و آموزش های ساده می تونید به بزرگ ترین اهداف خود برسید. ذکر این نکته الزامیه که اگر در راه و مسیر درست این مسئله قرار بگیرید، نشونه هایی توی زندگیتون ظاهر میشه که شما باید بهشون توجه کنید و به سادگی از کنارشون نگزرید،

بخاطر این که این نشانه ها و اتفاقات از جانب کائنات و به منظور کمک به شما و قرار دادن شما در مسیری که به دستیابی به اهدافتون منتهی میشه، هستش و باید جدی گرفته بشه. همین مطلب حتی یک نشانه است، چرا شما باید میان این همه مقاله و مطلب توی فضای وب براتون این جور مطالب جالب باشه و یا به نحوی به خوندن این جور مطالب رسیده باشید!!!!؟؟؟

شاید این هم بخشی از برنامه کائنات برای شما است، در واقع نیروی کائنات انقدر قویه که از چیزای کوچیک میتونه شما رو به بزرگ ترین اهدافتون برسونه و در این موضوع شکی نیست و در هیچ دین و مذهبی این موضوع نقض نشده و حتی بزرگان دین به آن اشاره های مستقیمی داشته اند و حتی خود نیز از کائنات و قوانین جذب کائنات استفاده می کردند، پس شما اتفاقی وارد این سایت نشده اید و این برنامه ای در پشتش است، این نشانه ها رو جدی بگیرید.

مراحل به کار انداختن کائنات و اجرای قوانین آنها

مراحل به کار انداختن کائنات و اجرای قوانین آنها

نخستین مرحله درخواست کردن است، همتون باید توجه داشته باشید که باید به شکلی صحیح به کائنات درخواست خودتون رو ارائه بدید، وقتی درخواست شما به کائنات مبهم و یا نا معلوم باشه به هدف هامون دسترسی پیدا نخواهیم کرد. جهت ارسال درخواست به کائنات باید یه سری اصول و تمرین ها رو انجام بدید. در واقع اگر درخواست کردن از جهان هستی را بلد باشید مطمئن باشید که در کوتاه ترین بازه زمانی به خواسته هاتون می رسید. مرحله های درخواست از کائنات در ادامه برای شما آورده شده است :

باید در نخستین گام، ذهنتون رو بسازید، برای ساختن و تمرین دادن ذهنتان باید وقت صرف کنید و برنامه ریزی کنید تا کائنات به وسیله ارتعاشی که در راستای خواسته خود می فرستید شما رو به خواسته ها و اهدافتون برسونه و البته این ارتعاشی که به جهان هستی می فرستید می تونه توی ۲ جهت ارسال بشه :

ارسال ارتعاش در راستای خواسته هاتون

ارسال ارتعاش در راستای ناخواسته هاتون

البته توجه داشته باشید که  ذهن همه آدم ها در تمامی لحظات در حال فرستادن به جهان هستی و کائنات هستش و باید به این موضوع توجه داشته باشید که ارتعاشی که از خودتون ساطع می کنید در راستای اهداف و خواسته هاتون باشه و در حقیقت باید کاری کنید که ذهنتون به فرستاندن ارتعاشات مثبت به کائنات و جهان هستی عادت کند و افکار منفی و آلوده که سم هستش از ذهنتون و در نهایت از زندگیتون دور بشه.

حالا از کجا بفهمیم ارتعاشی که می فرستیم ..

حالا از کجا بفهمیم ارتعاشی که می فرستیم در راستای خواسته هایمان است؟

یکی از سوالاتی که خیلی پرسیده میشه اینه که از کجا متوجه بشیم که ارتعاشی که میفرستیم درست است؟ خب در پاسخ باید گفت که بهترین روش این می باشد ک به صورت صحیح و طبق قانون جذب ارتعاشتون رو به جهان هستی بفرستید و باید به احساس خودتون توجه و دقت داشته باشید. میبایست متوجه باشید که احساساتون در لحظه خوب است یا بد.

چنانچه احساستون خوب باشه نشونه اینه که ارتعاشی که به کائنات ارسال می کنید در راستای خواسته ها و اهدافتون هست که این خیلی خوب است ولی چنانچه احساستون بد باشه نشونه اینه که ارتعاشات و فرکانس هاتون رو به درستی ارسال نکردید و در واقع نا خواسته چیز هایی که نمی خواستید و دوست نداشتید را وارد زندگیتون کرده اید و این خیلی غم انگیز و نا مناسب است.

به عنوان مثال؛ توجه کردید که بعضی روز ها که اعصابتون خورده و عصبانی هستید مشکلاتتون بیشتره و چیز هایی که نمی خواهید و دوست ندارید رو وارد زندگیتون می کنید؟ در واقع میشه گفت که چیز هایی که دوست ندارید رو با فرکانس های اشتباه و منفی که به کائنات می فرستید باعث میشید که اتفاقات بد بیشتری رو در طول روز شاهد باشید.

این یک مثال خیلی ساده و پیش پا افتادس و خیلی این جور مسائل و موارد پیچیده هست و تنها کاری که از ما به عنوان یک انسان بر میاد اینه که سعی کنیم افکارمونو مثبت کنیم و خواسته ها و اهداف خودمون رو با حس و حال خوب و به صورت درست برای کائنات مطرح کنیم، چون وقتی که فرکانس های مثبت ارسال می کنیم، کائنات نیز جواب ما رو به صورت مثبت میده و ما باید حس و حالمون رو تا وقتی که به چیزی که میخوایم رسیدیم.

حتی بعد از اون حفظ کنیم و این قضیه رو نباید فراموش کنیم که تمام انرژی های مثبت در تمام زندگی ما نقش اساسی داره و هیچ وقت نباید بزاریم که احساسات و ذهنمون به سمت چیز های منفی کشیده بشه وگرنه فرآیند استفاده صحیح از کائنات مختل و یا خیلی کند می شود و یا به صورت کلی نتایج خوبی را برای ما در زندگی نمایان نخواهد کرد.

اهدافتون رو بنویسید 

اهدافتون رو بنویسید

یکی از حائز اهمیت امور در راستای ارسال ارتعاش به جهان هستی، نوشتن خواسته ها و اهدافمان به صورت کاملا روشن و واضح و بدون هیچ گونه ابهام و به همراه توضیحات و جزئیات کامل آن است. همیشه گفتیم و باز هم می گوییم، به هیچ عنوان کم نخواهید، اصلا اصلا اصلا کم نخواهید، برای کائنات فرقی نمی کند که خواسته چیست و چه ابعادی دارد و در قوانین کائنات و جذب هم آمده است که بزرگی هدف و خواسته ها در برآورده شدن یا نشدن آن تاثیری ندارد،

پس زیاد بخواهید تا به شما داده شود. هرچی که نوشته های شما کامل تر و با جزئیات بیشتری باشد جوابی که از کائنات دریافت می کنید نیز به همان اندازه کامل ، دقیق و با جزئیاتی که خواسته بودید خواهد بود. حواستان به حستان در زمان نوشان اهداف و خواسته هایتان باشد، باید در واقع حستان در آن زمان خوب و انرژی تان مثبت باشد و به ابعاد منفی ماجرا فکر نکنید تا فرکانس های مربوطه به بهترین شکل و در درست ترین مسیر ارسال شود تا دقیقا طبق قوانین کائنات و جذب قدم برداشته باشید.

برای مثل اگر امکانات مثبت خانه ای که مد نظرتان هست رو بنویسید، به هیچ وجه نباید حستان بد و یا احساس این که این خانه را با این شرایط در حال حاظر در اختیار ندارید، باشد. در واقع باید به جنبه های مثبت و انرژی های خوب فکر کنید. این مورد شاید یکم در ابتدا سخت و دشوار باشد ولی بعد از گذشت مدت زمانی برایتان به مرور ساده تر خواهد شد و ذهنتان در راستای اهدافتان به صورت اتوماتیک به بهترین شکل عمل خواهد کرد.

پس نخستین قدم این شد که باید درخواست های خودتون رو با تمام جزئیات و به صورت کامل و دقیق مکتوب کنید و مطمئن باشید که به آن چیزی که می خواهید، دست پیدا خواهید کرد، وقتی که به چیزی که می خواستید نرسیدید مشکل از نحوه درخواست و فرکانس ها و حس و انرژی های شما خواهد بود. پس تمامی موارد را در کنار هم رعایت کنید تا از مشاهده نتیجه نهایی شگفت زده بشید.

راضی بودن از شرایط فعلی 

در راستای اجرای قوانین کائنات و رسیدن به اهداف باید احساسمون از شرایط حال حاضرمون خوب باشه و این رو باید بدونیم که اگه از شرایط فعلیمون ناراضی باشید هیچ گونه کمکی به خودتون نخواهید کرد و به این عمل کاری می کنید که مشکلات و نارضایتی های بیشتری وارد زندگی تون بشه و این بسیار مخرب خواهد بود. پس وقتی از شرایط حال حاضرتون راضی باشی، کائنات رضایت مندی و شرایط بهتری رو براتون فراهم می کنه و در مقابل اگه ناراضی باشی، کائنات کاری می کنه که شرایط جوری رقم بخوره که هر روز ناراضی تر بشی و حس و حالت هر روز بد تر و بد تر بشه.

توجه مثبت و مثبت اندیشی 

الان که دیگه با خبرید که ذهنتون در بیداری و در حال فرستادن ارتعاشات هستش، چقدر خوب می شه اگه به جای فکر و خیال منفی به هر چیز مثبتی که توی زندگیتون وجود داره متمرکز باشید و به اون ها فکر کنید. توجه کردن به خواسته ها با بینشی مثبت موجب وارد شدن آن خواسته ها به بهترین شکل در زندگیتون میشه، بنابراین دائما به جای خیال بافی های منفی به جوانب مثبت زندیگتون نگاه کنید.

احساس کردن خواسته ها 

باید همتون سعی کنید که خواسته هایی که خوب است و با حس خوب از کائنات خواستید رو در زندگی فعلیتون نیز حس کنید. به عنوان مثال خودتان را در خانه رویاهایتان حس کنید و حالتان خوب باشد و به این فکر نکنید که چرا الان اون رو ندارید و یا … بلکه فقط خیال بافی کنید، خودتون را در پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و دیگر نقاطش با جزئیات و دقیق تصور کنید و اینو مطمئن باشید که اگر با توجه به این موضوعی که مطرح شد، حستان نیز مثبت باشد و انرژی های خوب ساطع کنید، قطعا با آن چیزی که تصور کردید خواهید رسید.

دریافت کنید و شکرگذار باشید 

زمانی که تمامی مراحل درست پیش رفت و شما به چیز هایی که می خواستید رسیدید نوبت به تشکر از کائنات فرا می رسد. این طور نیست که کارتون با کائنات تموم شده باشه!!! حواستون باشه که کائنات و یا همون جهان هستی، همونجوری که قدرت اعطای خواسته هاتون رو داره، به همون اندازه قدرت پس گرفتن اون ها رو هم داره. یعنی شرایط رو جوری میچینه که تمام چیزهایی که میخواستی و دریافت کردی به نحوی از دستت خارج بشه، پس حواستون باشه که شکر گذار باشید و حس و حالتون رو همیشه خوب و مثبت نگه دارید.

حالا که فهمیدیم کائنات یعنی چی و قانون کائنات و جذب چیه و نیروی کائنات چه نوع نیرویی هستش و چه توانایی هایی داره و همین طور به سوال کائنات کجا هستند پاسخ دادیم، نوبت می رسه تا در خصوص با کارما هم بهتون یه اطلاعات مفیدی بدیم که بدونید کائنات و کارما چه ارتباط هایی با هم دیگه دارند. با ما همراه باشید.

کارما چیست و ارتباط اون با کائنات به چه صورتیه؟

جالبه بدونید که توی قانون کائنات و جذب به مفهوم کارما اشاره ها و تاکید های بسیاری شده. کارما رو همه قبول دارند و می شه گفت یه قانون انکار ناپذیر توی جهان خلقت محسوب میشه.

این نکته رو میدونستید که کارما توی معنای لغتی خودش به معنای بازگشت برگرفته شده هستش؟؟؟ ریشه کلمه کارما از یک کلمه سانسکریت گرفته شده و در واقع ارتباط بین اعمالت و سرنوشتت رو توضیح میده. کارما یا همون قانون کارما خیلی سادس و میگه هر کاری کنی و یا هر چیزی بگی، نتیجش رو میبینی.

یعنی نوعی قانون علت و معلول به حساب میاد. در حقیقت میشه این طوری گفت که کسی که به کارما و قوانین کارما اعتقاد داره معتقده که نتیجه اعمالش رو میبینه. البته تعاریف مختلفی از کارما در جهت موفقیت کاربردی بیان شده است ولی کلیت این موضوع به صورتی بود که گفتیم.

یه تعریف جالب دیگه هم از کارما هست که دلم نیومد نگم، اونم اینه که قانون کارما نشون دهنده اینه که اعمال، رفتار و گفتار شما، آینده شما رو می سازه. حالا جالبیش این جاست که کلا قانون کارما این جمله که «سرنوشت من اینجوری بوده و …» رو نقض میکنه و میگه اعمال ما هستش که آینده و سرنوشتمون رو میسازه و این به هیچ عنوان ای قبل نوشته نشده است!!!! پس اگر مشکل یا مصیبتی دارید اون تقدیر یا سرونشت شما نیست که از پیش تعیین شده و نوشته شده باشد، اون در واقع نتیجه اعمال و رفتار خودتونه.

این نکته رو هم در نظر داشته باشید که کارما و قوانینش کاملا مفهومی قدیمی و مذهبی هستش و به هیچ گونه منافاتی با گفته های هیچ دینی نداره و میشه گفت که یکی از قدیمی ترین مفاهیم معنوی/مذهبی توی دنیا به حساب میاد. خیلی قبل از مسیحیت و یهود، مفهوم کارما به شکل وسیعی در شرق پذیرفته شده بود و آن هم بخاطر این است که یک اصل منطقی و کاملا درست است. در ادامه میخوایم که یه سری از نکات کلیدی و مهم رو در خصوص با قانون کائنات و جذب براتون عنوان کنیم.

  • طبق قانون کائنات و جذب، هر چیزی که بخوایمو می تونیم توی کوتاه ترین بازه زمانی ممکن به دست بیاریم و توی قوانین کائنات هم اومده که اندازه هدف و خواسته شما هیچ فرقی نداره. مثلا کسب ثروت به اندازه یک میلیون تومان و یک میلیارد تومان برای کائنات تفاوتی نداره و در واقع ابعاد آرزو تاثیری روی برآورده شدن و یا نشدن آرزو نداره.
  •  
  • همیشه به کائنات و جذب ایمان و باور قلبی و نه فقط زبانی داشته باشید و بدونید که جهان هستی توانایی این که شما رو به اهداف و خواسته هاتون برسونه داره و حواستون باشه که داشتن ایمان یکی از ارکان مهم در کائنات و قوانینش به حساب میاد.
  •  
  • تلاش نکنید که متوجه بشید کائنات از چه طریقی داره شما رو به اهدافتون می رسونه!!! بسیاری از آدم ها بدین وسیله جذبشان رو خراب می کنند. شما هرگز نباید در جایگاه کائنات قرار بگیرید و یا سعی کنید که راه و روش اون رو درک و یا پیدا کنید، تنها میتونید در راستای اهدافتون ازش کمک بگیرید و باید به این نکته کلیدی توجه داشته باشید.
  •  
  • توی دنیای کائنات و قوانین جذب، چیزی تحت عنوان زمان جایگاهی ندارد و اصلا معلوم نیست که چه مقدار باید زمان خرج کنید تا به چیزی که میخواید برسید، فقط این نکته وجود دارد که می تونید با فرستادن ارتعاشات و انرژی های مثبت، سرعت دستیابی به اهداف رو افزایش بدید.
  •  
  • همیشه احساساتتون رو خوب نگه دارید و این در ابتدای امر با تمرین و ممارست به دست میاد و سعی داشته باشید که ارتعاشات مثبت و خوب رو برای خودتون و دیگران تبدیل به یک عادت کنید تا به صورت اتوماتیک به سمت اهداف و زندگی خوب قدم بردارید. برای تمرین کردن خیلی خوبه که حداقل در روز، یک ساعت برای تمرین و ذهنتان وقت بگزارید.
  •  
  • قانون کائنات و جذب میگه که هر چیزی شبیه افکارتون را جذب خواهید کرد و زمانی که افکارتون در راستای رویاهاتون باشه و احساس خوب هم چاشنی کنید امکان ندارد که به آن رویا و یا هدف مورد نظرتون نرسید.
  •  
  • قانون کائنات و جذب یک قانون طبیعیه که برای همه و در تمامی حالات و زمان ها در حال کار کردن هستش و این قانون کاری به این که رویای شما براتون خوبه یا نه نداره و هر چیزی در راستای اهدافتون رو بهتون می ده.
  • چه از این قانون اطلاع داشته باشید و چه نداشته باشید این قانون کار خودش رو انجام میده و در راستای افکارتون زندگیتون رو رقم میزنه، پس خیلی بهتر است که ازش مطلع باشید و اطلاعات کافی ازش داشته باشید و در راستای رقم خوردن بهترین سرونشت قدم بردارید.
  • جالبه بدونید که قانون کائنات و جذب یک قانون از قوانین آفرینش به حساب میاد و این بدین معنیه که شما میتونید هر زندگی که دوست دارید با هر نوع جزئیاتی که میخواید رو برای خودتون رقم بزنید و در واقع بسازید.
  • به این نکته فکر کنید که زندگی که در حال حاضر در آن حضور دارید و شرایط مختلفی که تجربه کردید و حتی جایگاهی که در اجتماع، خانواده، بین دوستان و آشنایان، محل کار و … دارید همه و همه از افکار گذشته شما الهام گرفته شده است و همه در راستای آن رقم خورده است و این که میتونید همه زندگی خودتون را با تمام جزئیات خودتون بسازید و رشد بدید هم می تونه زمینه ساز خوش بختی باشه و هم زمینه سازی بدبختی های دنباله دار!!! پس این شما و ذهنتان هستید که تصمیم می گیرید و کائنات فقط کمک کننده و زمینه ساز اجرای افکار شماست و در نوع افکار و اندازه آن هیچ دخل و تصرفی ندارد.
  •  
  • اگر میخواید چیزی رو توی زندگیتون عوض کنید، در ابتدای امر باید افکارتون رو تغییر بدید و انرژی های مثبت و ارتعاشات مناسبی رو به کائنات ارسال کنید و جز این راهی وجود نخواهد داشت.
  • اینو توی خاطرتون داشته باشید که افکارتون مثل طنابه و شما هر چیزی که بهش فکر می کنید رو به خودتون جذب می کنید و به سمتش حرکت می کنید، پس اگر افکار و انرژیتون خوب باشه خوب رقم می خوره و اگر بد باشه و حتی نا خواسته باشه، متاسفانه بد رقم می خوره و این چیزیه که باید بهش توجه زیادی رو داشته باشی.
  •  
  • تمامی جهان خلفت از انرژی ساخته شده است و در واقع میشه گفت که جهان بر مبنای انرژی هاست که استوار است و در حال گذران و انرژی ها هم نام و مشابه هم دیگر رو جذب می کنند. به منظور این که به خواسته هامون دسترسی داشته باشیم باید با اون هم ارتعاش بشیم و تنها راهی که برای هم جهت شدن با اون وجود داره تمرین مداوم و زیاده اونم با خواسته و ایمان قلبی خودمون، پس حواستون به این موضوع هم جمع باشه.
  •  

امیدوارم که از خوندن این مطالعه احساس عجیبی بهتون دست داده باشه و الان رو وقت مناسبی برای تغییر روش زندگی و افکار درونیتون بدونید و کلی این مطلب کمکتون کرده باشه. هر جا که هستید تنتون سالم، دلتون خوش و جیبتون پر پول باشه.

 

دیدگاه‌ها

14 پاسخ به “قدرت کائنات و استفاده از آن برای رسیدن به خواسته ها”

  1. فرهاد گفت:

    باسلام و خسته نباشید از مطالب خوبی که در اختیارم قرار دادید پیشاپیش ناخواسته با این قانون من آشنا بودم و واقعاً در خیلی از موارد قبلاً من برخورد کردم که الان با این مطلب پر ارزش شما واقعاً به این نتیجه رسیدم که قانون کائنات یک قانون جامع و کامل بوده و هر کس بتواند به آن دسترسی پیدا بکند خیلی خوب و عالی می‌تونه زندگی خودش رو بر پایه کائنات بسازه و اون چیزی که در آرزوش هست بهش برسه واقعا تشکر می‌کنم از شما که همچین مطلب با ارزشی رو در اختیار بقیه قرار می‌دهید

    فرهادفرهاد
  2. نم نم گفت:

    خیلی ممنون بابت پست خوبتون. خیلی لذت بردم وقتی قسمت هایی از پستتون رو که میخوندم بهش به صورت عینی رسیده بودم… از کائنات ممنونم که منو ساعت ۵ صبح از خواب بیدار کرد تا من این نوشته رو بخونم. [ مسیر زندگیم کلا یکهو با یک اتفاق عوض شد… ولی میدونم که نتیجش عالی میشه و باعث خوب شدن زندگی خیلی آدمای دیگه میشه‌. پس به خودم افتخار میکنم و اعتقاد دارم که کائنات به من کمک خواهد کرد 🙂 ]

    نم نمنم نم
  3. متی گفت:

    سلام چجوری بایدباخواسته هم ارتعاش شد؟ وهم ارتعاش شدن باخواسته به چه معناست؟

    متیمتی
  4. کاربر 16772 گفت:

    خیلی ممنونم از سایت جادوی باور بابت این مطالب بسیار ارزشمند

  5. امیدی گفت:

    سلام و درود.
    تشکر میکنم از بابت وقتی که گذاشتید و مطالب عالی‌ای که در اختیار ما قرار دادید.
    آیا شما خودتون با اجرای این قوانین به همه خواسته هاتون رسیدین؟

    امیدیامیدی
  6. Aylin گفت:

    سلام.خیلییییی ممنون بابت مطلب خوبتون ولی یه سوال.من آرزو کردم که تا آذر ماه واکسن کرونا پیدا بشه تا راحت شیم از دست این ویروس لعنتی.و قانون های جذب رو هم همش رو رعایت کردم.آیا واقعا تا آذر ماه واکسن پیدا میشه و آرزوی برآورده میشه؟ممنون میشم جواب بدید.مرسی

    AylinAylin
  7. کاربر 8561 گفت:

    عشقید. از وقتی با قانون جذب واقعی آشنا شدم اتفاقای عجیب غریبی توی زندگیم داره میفته که واقعا باور کردنی نیست… قبلا هم آشنا بودم با قانون جذب ولی درست درکش نکرده بودم و تازه درست حالیم شده داستان چیه. ممنونم ازتون که کنارمید. یه روز جادوی باوری ها رو به یه مهمونی خفن دعوت می‌کنم. خیلی دوستتون دارم. ممنونم ازتون که راهنماییم کردید. 😘

  8. ر-ش. گفت:

    بسیار عالی
    من با قوانین کارما آشنایی دارم ینی ۱۰۰% بهش ایمان دارم و یقین دارم که همه اتفاقهای خوب برام میوفته ومن موفق خواهم شد…. .

    ر-ش.ر-ش.
  9. کاربر 7363 گفت:

    کاش مطلب به این مهمی و طولانی – یک فایل صوتی یا پادکستی کوتاه یا نسخه صوتی روخوانی از روی متن ی داشت واقعا خسته کننده و خارج از حوصله س دیگه – برای کاربران امروزی

  10. راضی گفت:

    سلام با تشکر از مطالب خوب و عالی که در اختیار ما میگذارید یک سوال لطفاً در مورد ارتعاش بیشتر توضیح بدید اصلا ارتعاش چیه و آیا با فکر و فرکانس فرقی داره یا همه اش یکیه ? اینکه ارتعاش در راستای خواستمون بفرستیم یعنی چی و چگونه

    راضیراضی
    • جادوی باور گفت:

      سلام ،ممنون از شما ،ارتعاش در قانون جذب یا فرکانس هر دو یک چیز هستند ، شما به هر چیزی که فکر میکنید ارتعاش آن رو از خودتون ساطع میکنید . در واقع جنس فکر از ارتعاش است

      جادوی باورجادوی باور
  11. ماری گفت:

    با تشکر از آموزشهای خوبتون.???

    ماریماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone