اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

قانون جذب عشق برای جذب یک فرد خاص

قانون جذب عشق برای جذب یک فرد خاص

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱

در این مطلب از سایت موفقیت جادوی باور درباره قانون جذب عشق صحبت خواهیم کرد و این موضوع میپردازیم که چگونه از طریق قانون جذب به عشق و نمیه گمشده خود برسیم با ما همراه باشید.

به توانایی جذب یک فرد خاص از طریق کنترل افکار و احساسات جذب عشق یا قانون جذب عشق می گویند. استفاده از قانون جذب عشق در زندگی، می تواند کیفیت روابط شما را به صورت قابل توجه ای بالا ببرد. در این بخش علاوه بر معنای قانون جذب عشق، ۷ تکنیک طلایی برای جذب یک فرد خاص را به شما آموزش می دهیم؛ پس در ادامه با جادوی باور همراه باشید.

قانون جذب عشق چیست؟

قانون جذب عشق

قانون جذب عشق

تا زمانی که معنای قانون جذب عشق را درک نکنید نمی توانید به درستی از آن استفاده کنید. قانون جذب عشق یک قانون طبیعی است که اگر به درستی از آن استفاده شود می تواند در روابط عاشقانه یا در جذب همسر مورد علاقه تان به شما کمک کند. از ابتدای تولدتان تا به امروز در تمامی ابعاد زندگیتان مانند: عشق، ثروت و… قانون جذب حاکم بوده است، شاید این موضوع را نمی دانستید و همین حالا که متوجه آن شده اید بسیار متعجب شدید، اما باید بگویم چه بدانید و چه ندانید قانون جذب برای شما کار می کند زیرا این یک قانون است!

نام قانون جذب عشق شاید در ابتدا کمی شما را گمراه کند و شما تصور کنید که به کمک قانون جذب عشق می توانید فردی را مجبور کنید تا با شما وارد رابطه شود اما این تصور کاملا اشتباه است چون شاید فرد مقابل شما را برای همسری و یا عاشق شدن انتخاب نکند. اما می توانید به کمک قانون جذب عشق فردی که دارای خصوصیات مدنظر شماست را برای خود جذب کنید (شاید این فرد همان فرد مورد نظر شما باشد و شاید هم فرد دیگری).

 

بزرگان موفقیت  در گذشته قانون جذب را همان قانون عشق میدانستند

 

 

روش استفاده از قانون جذب برای ازدواج

روش استفاده از قانون جذب برای ازدواج

روش استفاده از قانون جذب عشق برای ازدواج

 

همانطور که داشتن یک شریک عاطفی خوب زندگی ما را لذت بخش تر و دلچسب تر خواهد کرد، بودن در کنار فردی که به قدر کافی وجه اشتراکی با یک دیگر ندارید نیز زندگی شما را می تواند به کامتان تلخ کند.

اکثر افرادی که با قانون جذب عشق و ازدواج آشنا می شوند دفتر و خودکاری به جلوی خود می گذارند و خصوصیات همسر مورد علاقه خود را می نویسند، البته که این کار اشتباه نیست! ولی راه میانبری وجود دارد که شما را زودتر به فردی که دوستش دارید می رساند.

شما باید از دو جهت به ازدواج کردن نگاه کنید از یک جهت ببینید که چه همسری با چه خصوصیاتی می خواهید و یا فردی که عاشقش هستید چه خصوصیاتی دارد و از یک جهت ببینید همسری که شما برای خود انتخاب کرده اید عاشق چه همسری با چه خصوصیاتی است، خود را به خصوصیاتی که همسر آینده و یا فرد مورد نظرتان می خواهد نزدیک کنید.

در این صورت استفاده از قانون جذب عشق در ازدواج و روابط عاشقانه خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کنید نتیجه بگیرید.

راه های دستیابی به عشق مورد نظر با قانون جذب 

راه های دستیابی به عشق مورد نظر با قانون جذب 

 

برای دستیابی به یک شخص منحصر به فرد و خاص، قانون جذب عشق بر طبق خود واقعی شما عمل می کند نه بر طبق آن چیزی که شما تظاهر می کنید که هستید.

یکی از مهم ترین مسائلی که شما باید بدانید این است که باور ها و افکار شما نقش قدرتمندی در روابط شما دارند. ما در روابط عاشقانه طبق آن چیزی که باور داریم درست است عمل می کنیم. اگر فکر میکنید که در روابط عاشقانه ضعیف هستید باید باور ها و افکار خود را تغییر بدهید، البته جای نگرانی نیست زیرا قانون جذب عشق دقیقاً همین جاست که به شما کمک میکند.

پدر و مادر ما نقش بزرگی در شکل گیری باورهای ما دارند زیرا آنان الگوهایی هستند که ذهن ما به صورت ناخودآگاه برای خود انتخاب کرده است. اگر در روابط تان به مشکل می خورید باید افرادی که روابط قدرتمندی دارند را الگو های ذهنی خود در زمینه روابط و عواطف قرار دهید.

قانون جذب عشق با توجه به باور ها و افکار واقعیتان فردی را برای شما انتخاب می کند؛ با انجام تکنیک های قانون جذب عشق می توانید فردی که در طلبش هستید را جذب کنید؛ مراحل قانون جذب عشق به شرح زیر است با دقت آنها را بخوانید و سپس انجام دهید:

اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

 

همیشه این باور را داشته باشید که شما شخصی فوق‌العاده و خاص هستید؛ اهمیتی به سخنانی که دیگران در مورد شما میزنند ندهید افکار و فکر هایی که توسط دیگران راجع‌به شما می شود هیچ اهمیتی ندارد. شما مجبور نیستید که به خاطر دیگران کارهایی را بکنید که تمایل و یا علاقه ای به آن ندارید، زیرا شما باید خودتان را دوست بدارید. اعتماد به نفس نقش مهمی را در مراحل قانون جذب عشق ایفا میکند، در حقیقت اعتماد به نفس برای زدن حرف دلتان امری کاملاً ضروری است تا زمانی که اعتماد به نفس نداشته باشید هیچگاه قادر به گفتن و انجام دادن کاری که دوست دارید و یا می خواهید نخواهید بود.

 خوبی ها را ببینید

اکثر مردم می گویند: ما واقع بین هستیم! و به این بهانه فقط بدی ها را می بینند و در مقابل خوبی ها می گویند: وظیفه اش بود یا هر کس دیگری که جای او بود این کار را انجام میداد و این قبیل حرف ها؛ ولی نمی دانند بد بینی ما را نسبت به همه سرد میکند و حتی ما را نسبت به کسانی که عاشقشان هستیم شکاک میکند. سعی کنید خوبی ها را ببینید و افرادی که چیزی جز بدی ندارند را فراموش کنید و یا در حد امکان رها کنید در این صورت است که عشقتان پایدار تر خواهد بود و نسبت به همه مهربان‌تر و خوش بین تر خواهید شد. دیدن خوبی ها بخش مهمی از قانون جذب عشق است.

مثبت‌ اندیش باشید

مثبت‌ اندیش باشید

مثبت‌ اندیش باشید

 

بر ویژگی های خوبی که فرد مقابلتان دارد تمرکز کنید و به دنبال راهی بگردید تا از آن ویژگی ‌های خوبی که دارد قدردانی کنید. اگر احساسات منفی بین دو نفر شما حاکم شود، ممکن است اینکار دیگر ساده نباشد، زیرا قانون جذب عشق در این مورد بر خلاف خواسته شما حرکت می کند زیرا شما فقط در حال دیدن بدی ها هستید و در این صورت شما در حال فرستادن ارتعاش بد و منفی هستید.

امکان دارد در ابتدای امر فقط قادر باشید ۱ ویژگی مثبت را کشف کنید ولی اگر به کار خود ادامه دهید به مرور زمان این امر ساده‌تر خواهد شد و ویژگی های مثبت دیگری از فرد مقابلتان پیدا خواهید کرد. اگر در حال حاضر با شخصی در ارتباط هستید، باید رفتار خود را در جهت میل فرد مقابل تغییر دهید تا فرد مقابل نیز رفتار خود را در جهت میل شما تغییر دهد.

 طوری لباس بپوشید که دوست دارید

این موضوع آشکار است که باید لباسی را بپوشید که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. شما می توانید یک پیراهن با رنگ مورد علاقه تان بپوشید و یا به سبک مورد علاقه تان لباس بپوشید این کار علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما را تقویت می کند می تواند باعث آشکار شدن خود واقعیتان نیز شود، در این صورت شما در حال فرستادن ارتعاش خوب و مثبت هستید قانون جذب عشق در جهت خواسته شما حرکت میکند.

ذهن خود را آماده و پذیرای دریافت عشق و محبت کنید و برای فرستادن ارتعاش مثبت و استفاده از قانون جذب عشق آن را آماده کنید. گاهی اوقات فرصت ملاقات با فردی که دوستش دارید مهیا می شود، اما اوضاع برایتان آنگونه که فکر می‌کنید باید باشد، پیش نمی رود.برای آنچه که برایتان اتفاق می ‌افتد و پیش رویتان ظاهر می ‌شود حاضر باشید و به هر شکلی که خود را نشان داد آن را بپزید.

 

تفاوت‌ها و تضادها را پذیرا باشید

 تفاوت‌ها و تضادها را پذیرا باشید

تفاوت‌ها و تضادها را پذیرا باشید

تضاد ها به ما کمک می کنند تا ما بتوانیم آنچه که واقعا می تواند در ما احساس رضایت ایجاد کند را تشخیص دهیم، و از قانون جذب عشق در جهت بدست آوردن آن هدف نهایی استفاده کنیم.

به خاطر آنچه که الآن در اختیار دارید، به خود افتخار کنید و احساس شادمانی داشته باشید. هنگامی که بتوانید در لحظه خوشحال باشید، رویا ها و خواسته هایتان شروع به اتفاق افتادن می‌ کند. این اتفاق می تواند شروع یک روابط عاشقانه یا یک زندگی مشترک باشد. تضاد ها به شما کمک می کنند تا خواسته های واقعیتان را تشخیص دهید.

 همیشه و در همه حال شاد باشید

 همیشه و در همه حال شاد باشید

همیشه و در همه حال شاد باشید

 

شاد بودن و احساس خوب داشتن شما را مانند یک کودک شاداب و سرحال میکند، ارتعاشات شما در این حالت زودتر و بهتر به کائنات می رسید و قانون جذب عشق برای شما در این حالت بهتر از هر زمان دیگری کار می کند.

همینطور خندیدن بیشتر مردم را به سمت خود جذب می‌ کند و این اصلی مهم در قانون جذب عشق است. وقتی شما اوقات شادی را پیش خود و همینطور دیگران سپری کنید، دیگران متوجه این امر میشوند که چه خوب میشود اگر با شما وقت بگزرانند. پس کارهایی را انجام دهید که خوشحالتان می ‌کند. حال این کار تماشای یک فیلم خنده‌ دار در سینما باشد، یا رفتن به پارک مورد علاقه خود برای خوردن ناهار و یا هر چیز دیگر،  از زندگیتان نهایت لذت را ببرید. هر چه زندگیتان سرگرم‌کننده ‌تر و شادتر باشد، سریعتر قادر هستید آن فرد مطلوب خود را جذب کنید.

خودت رابشناس

خودت رابشناس

خودت رابشناس

شاید این کار چندان عاقلانه به نظر نرسد، اما یک توصیه بسیار مناسب برای به دست آوردن رابطه ایده آل است. همه می‌دانند که چه فردی را برای همسری میخواهند ولی تعداد کمی وجود دارند که بدانند فرد مورد علاقه آنها به چه فردی و چه خصوصیاتی علاقه دارد. قانون جذب عشق نمی تواند فردی را مجبور کند تا شما را دوست داشته باشد به همین دلیل خود را به خصوصیاتی که مورد پسند همسر مورد علاقه تان است نزدیک کنید.

برای شناخت خود به قدر کافی وقت بگذارید. برای این کار به شما توصیه میکنیم که یادداشت بنویسید، مدیتیشن و یا همان مراقبه انجام دهید و یا در مقابل آینه بایستید و از خودتان سوالاتی درباره چگونه احساساتی که نسبت به خودتان دارید و این که چگونه روزتان را سپری می کنید بپرسید. چه اشکالی دارد؟ هیچ کس نخواهد گفتکه شما دیوانه شده اید. هنگامی که شما خود را بشناسید و دوست بدارید، جذب یک رابطه سالم، مثبت و طولانی مدت که خواهان آن هستید به کمک قانون جذب عشق به مراتب بسیار ساده‌تر خواهد بود.

خلاصه ماجرا

در پایا مقاله قانون جذب عشق باید گفت به وقوع پیوستن یک ارتباط ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش رو بکنید. زمانی که هر گونه احساس تنهایی، دلشکستگی و یا هر گونه باور محدود کننده را کنار بگذارید، جذب یک ارتباط دلخواه به کمک قانون جذب عشق چیزی به مراتب بسیار ساده و سریع تر خواهد بود؛ قانون جذب عشق مانند سکوی پرتابی است که می تواند شما را در روابط به چند گام جلوتر بی اندازد.

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “قانون جذب عشق برای جذب یک فرد خاص”

  1. مرتضی زارع گفت:

    سپاس
    ۳۶۹

    مرتضی زارعمرتضی زارع
  2. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از سایت موفقیت جادوی باور

  3. ناشناس گفت:

    من باعشقم مشکل پیداکردم میخوام برگردد به زندگی

    ناشناسناشناس
  4. محدثه گفت:

    سلام یه سوال داشتم من همیشه با هرکسی وارد یک رابطه میشدم چون احساسات من زیاد هست و من نمیتوانم آن را کنترل کنم دچار شکست می شوم این اواخر هم دار یک شکست عشقی شده ام که باعث شده من فکر کنم زندگی من مام شده است و زندگی من پایان یافته است و نامزدم من را رها کرده است و رفته است و من را به مرز نا امیدی کشیده است

    محدثهمحدثه
  5. شادي گفت:

    سلام یه سوال داشتم من تمام مراحل رو انجام دادن ولی یه فردی در سر راهم قرار گرفت که خصوصیات متصاد با خواست من داشت مشکل از کجاست

    شاديشادي
  6. sh گفت:

    سلام. وقت بخیر
    نوشتید فایلpdf اما نداشت برای دانلود.
    میشه ارسال کنید

    shsh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone