اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

فرمول موفقیت دروغ است؟ دیدگاه برترین اساتید موفقیت جهان

فرمول موفقیت دروغ است؟ دیدگاه برترین اساتید موفقیت جهان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰

اکثر مردم بلافاصله پس از ملاقات با یک فرد موفق، راز و فرمول موفقیت او را میپرسند. مطمئناً پاسخ سؤال خود را در جملاتی مانند: کار و تلاش بیشمار، ریسک کردن و بی اهمیت بودن به کنایه های دیگران میشنوند.

پاسخ های کلیشه ای که تقریبا همه آنها را میدانند و به آنها پایبند هستند. اکثر مردم در کار روزانه خود تمام تلاششان را میکنند تا بهترین باشند، ریسک کردن کاریست که تقریبا هر فردی برای دستیابی به موفقیت انجام میدهد.

اما آیا تمامی کسانی که در زندگیشان تلاش و ریسک میکنند به قله های موفقیت دست پیدا میکنند؟! مطمئناّ پاسخ منفیست. اگر موفقیت فرمولی داشته باشد باید فراتر از این موارد باشد. بسیاری از افراد موفق، خودشان هم نمیدانند که چطور به موفقیت دست پیدا کرده اند فقط تصور میکنند بخاطر تلاش های بی وقفه شان است.

همه چیز در درون ذهن آنهاست. ذهن و باور های افراد موفق باعث شده متمایز از سایر مردم شوند.
باور ها و تفکراتی که در ذهنشان نقش بسته باعث شده تا آنها بتوانند تصمیماتی بگیرند که راحت تر بتوانند قله موفقیت را فتح کنند.
باورهایی که ممکن است روحشان هم از آن خبر نداشته باشد.

در این بخش از سایت موفقیت جادوی باور قصد داریم فرمول موفقیت را از دیدگاه برترین اساتید موفقیت جهان بررسی کنیم.

فرمول موفقیت از دیدگاه دکتر ایهالیاکالا هولن

دکتر ایهالیاکالا هولن یک روانشناس آمریکایی است که به مرموز ترین درمانگر جهان شهرت دارد. دکتر هولن پس از اینکه سرپرستی یک تیمارستان در نیوجرسی آمریکا، که پر از مجرم های روانی بود را بر عهده گرفت؛ توانست تمامی بیماران روانی را بدون اینکه حتی یک نفر را ویزیت کند بهبود ببخشد.

در سال ۲۰۰۶ مقاله ای کامل درباره روش درمانی این درمانگر نامعمول توسط دکتر جو ویتالی نوشته شد که توجه بیش از ۵ میلیون نفر را به خود جلب کرد. 

دکتر هولن معتقد است دنیای بیرون انعکاسی از دنیای درون ما است. طبق این نظریه از دکتر هولن میتوان این نتیجه گیری را کرد که شما میتوانید به هر آنچه که به ذهن تان خطور میکند دست پیدا کنید. اما چطور؟

طبق نظریه دکتر هولن ذهن تمامی انسان ها به یک منبع اصلی متصل است، منبعی که نام او را روح الهی گزاشته است. تا زمانی که ذهن شما پر از افکار و باور های پوچ است روح الهی نمیتواند کمکی به شما بکند چراکه ذهن شما آنقدر پر است که الهامات روح الهی در میان افکار شما غرق میشود.

تنها کاری که نیاز دارید تا انجام دهید این است که ذهن خود را از هر گونه افکاری پاک کنید، ذهن خود را آنقدر خالی کنید تا به معنای واقعی به آرامش برسید. آن زمان است که الهامات و ایده های روح الهی را به خوبی میتوانید درک کنید و به آنها عمل کنید.

پاکسازی ذهن به روش هواپونوپونو همان روش محبوب و معروف دکتر هولن است که از روش بومیان هاوایی الهام گرفته شده است. استفاده از روش هواپونوپونو بسیار ساده است. تنها کافیست به روح الهی بگویید:

دوستت دارم، متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم

این جمله را باید آنقدر تکرار کنید تا به نقطه صفر درجه و یا همان آرامش واقعی دست پیدا کنید. دوره آموزشی هواپونوپونو از دکتر هولن به صورت تصویری در سایت قرار داده شده است که مشترکین ویژه میتوانند این دوره را به صورت کامل دانلود نمایند. جهت دانلود دوره آموزش هواپونوپونو روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود کامل دوره آموزشی هواپونوپونو از دکتر هولن

قوانین کائنات

کائنات قوانین و تمارین زیادی دارد که میتواند به شما کمک کند تا قله موفقیت مورد نظرتان را فتح کنید.

تابلو کائنات یک از راهکار هایی است که میتواند به شما کمک کند تا انگیزه کافی برای دستیابی به اهداف خود داشته باشید. 

اهداف خود را تعیین کنید عکس، نوشته یا نشانه ای از اهداف خود درست کنید و تمامی آنها را بر روی تخته ای بچسبانید تخته، سپس تخته را جایی که در معرض دیدتان است قرار دهید تا هر روز بتوانید تابلو کائنات خودتان را مشاهده کنید.

قانون جذب یکی دیگر از قوانین کائنات است که میتواند کمک زیادی به شما کند:

فرمول موفقیت بی عیب و نقص: قانون جذب

فرمول موفقیت بی عیب و نقص: قانون جذب

قانون جذب یک قانون بی عیب و نقص است که طبیعت آن را جلوی پای ما گزاشته است. قانون جذب توسط برترین اساتید موفقیت جهان تایید شده است. این قانون آنقدر دقیق و ساده است که برای تمامی مردم دنیا به صورت عادلانه در حال اجرا است.

قانون جذب برگرفته شده از قانون جاذبه است، همانطور که قانون جاذبه هر آنچه که بر روی زمین است را روی زمین نگه میدارد قانون جذب هم هر آنچه که ذهنتان به آن باور دارد را برای شما عملی میکند قانون جاذبه برایش تفاوتی ندارد که شما چقدر آدم خوب یا چقدر آدم بدی هستید در هر صورت وقتی از بالای یک ساختمون خودتان را به پایین پرت میکنید به سرعت شما را به سمت زمین میکشد.

قانون جذب نیز برایش تفاوتی ندارد که شما چقدر آدم منفی یا مثبت اندیشی هستید به هر آنچه که فکر کنید و باور کنید چه خوب یا چه بد آن را به سمت شما میکشد.

برای استفاده از این قانون تنها باید احساس خوبی داشته باشید و تمامی احساسات منفی را از خودتان دور کنید. آقای کوین ترودو و خانم استر هیکس از برترین اساتید قانون جذب هستند که محتواهای آموزشی زیادی را منتشر کرده اند.

از معروف ترین محتوای های آموزشی خانم استر هیکس میتوان به کتاب بخواهید تا به شما داده وشد اشاره کرد. همینطور از معروف ترین آموزش های آقای کوین ترودو میتوان به هفت سطح یادگیری ایشون اشاره کرد.

دوره های یادگیری آقای کوین ترودو به صورت کامل توی سایت منتشر شده است جهت مشاهده و دانلود آرشیو دوره های ایشون روی دکمه زیر کلیک کنید:

مشاهده آرشیو آثار کوین ترودو

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “فرمول موفقیت دروغ است؟ دیدگاه برترین اساتید موفقیت جهان”

  1. کاربر 17787 گفت:

    استرهیکس ، کوین ترودو ، ناپلئون هیل استاد های ابدی هستند ، ولی اینو باید در نظر داشت همیشه میشه از رهبر ها هم جلو زد.

  2. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از سایت جادوی باور بابت این مقاله بسیار زیبا

  3. کاربر 17787 گفت:

    البته از تکنیک EFT و به قول کوین ترودو : بمیر حشره هم استفاده میکنم ، عالیه 😇

  4. کاربر 17787 گفت:

    دوستت دارم، متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم

    از این تکنیک ‌‌‌‌‌مناستفاده کردم
    هر بار آرام تر میشدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone