اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

راز کائنات چیست؟ چطور خواسته هایمان را از کائنات درخواست کنیم؟

راز کائنات چیست؟ چطور خواسته هایمان را از کائنات درخواست کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

شاید بارها شنیده اید هنگامی که فردی کار خطا یا اشتباهی مرتکب می شود به آن فرد خطا کار می گویند تقاص خطایت را خواهی دید! کائنات هیچ عملی را بی پاسخ نمی گذارد. کائنات مانند فرشته آرزوها در مقابل ما ایستاده و گوش به فرمان ما است با این تفاوت که زبان ما گفتار است و  زبان کائنات افکار و اعمال است.
چطور می توانیم خواسته ها و آرزوهایمان را از کائنات درخواست کنیم؟ چه رازی در کائنات وجود دارد یا به بیان دیگر راز کائنات چیست؟ برای دریافت پاسخ این سولات در ادامه با جادوی باور همراه باشید.

رازکائنات چیست؟

هرآنچه که در این جهان وجود دارد بخشی از کائنات است. در کائنات رازی نهفته است که با شناختن آن می توانیم آرزوهایمان را محقق کنیم و به پیشرفت و کامیابی برسیم.

مقاله زبان کائنات را هم مطالعه کنید

افراد زیادی در اطراف ما وجود دارند که به خواسته ها و آرزوهایشان رسیده اند، این افراد چطور خواسته هایشان را محقق کرده اند؟
بیش تر از ما تلاش کرده اند؟ خداوند چیزی فراتر از آنچه که در وجود ماست به آنها داده؟
حتی اگر ما تلاش کنیم تا قدم بر جای پای این افراد موفق بگذاریم و کاملا شبیه به آنها برخورد کنیم نمی توانیم نتایجی که آنها بدست آورده اند را بدست آوریم؛ این اتفاقات هیچ ارتباطی با بدشانسی یا بد بیاری ندارد! فراوانی و نعمت و یا حتی نداری و فقر هیچ ارتباطی به داشتن استعداد یا شانس و اقبال ندارد.

علت تمام اتفاقات خوب و بدی که برای ما رخ می دهد فرستادن ارتعاشات یکسان با ارتعاش آن اتفاق است، این همان رازی است که به آن راز کائنات میگویند.

جهان آفرینش طوری با نظم و قدرت طراحی شده است که ما می توانیم به تمام خواسته هایمان برسیم و در این جهان به عدالت خداوند پی ببریم. کائنات را مانند یک صندوقچه در نظر بگیرید که درون آن صندوقچه تمام خواسته ها و آرزوهای ما قرار داده شده است و برای باز کردن این صندوقچه تنها نیاز به یک کلید طلایی داریم این کلید طلایی همان راز کائنات است!

 به عبارتی دیگر افکار دارای یک نیرویی پرقدرت هستند که از ذهن ما به سمت جهان حرکت می کنند و سپس توسط کائنات دریافت می شوند و با توجه به آنچه ارسال کرده ایم خواسته یا ناخواسته هایمان را دریافت میکنیم، پس باید مراقب افکار و ذهنتان باشید زیرا آن یک فرستندۀ قوی و تنها راه ارتباطی ما با کائنات است.

 

چطور خواسته هایمان را از کائنات درخواست کنیم؟

درخواست کردن خواسته ها از کائنات چندان پیچیده نیست و ما فقط به تمرین کردنن نیاز داریم. برخی از افراد تصور می کنند که درخواست کردن به معنای خواهش و التماس کردن است ولی این تصور درست نیست، در این بخش مراحل شش گانه درخواست کردن از کائنات را به شما آموزش می دهیم با  تمرین و رعایت این مراحل در هر شرایطی که هستید می توانید به خواسته های خود برسید.

مراحل شش گانه

  1. هرآنچه می خواهید تفاوتی ندارد خانه، ثروت، ماشین و… را به طور کامل تعیین کنید. بهتر است که یک هدف انتخاب کنید تا بتوانید همۀ تمرکزتان را به یک سمت هدایت کنید و ارتعاش قویتری به کائنات ارسال کنید. پس از تعیین هدف آن را در یک برگه یادداشت کنید و یا برای آن تابلوی کائنات بسازید کنید (اگر نمی دانید تابلو کائنات چیست و چطور ساخته می شود پیشنهاد میکنیم مقاله تابلو کائنات را مطالعه کنید).
  2. تابلو کائنات و یا یادداشت آرزو ها را در مکانی قرار دهید که در بیشتر اوقات در دید شما باشد. باید توجه کنید داشتن حس ناامیدی، حسرت و یا ترس در وجودتان باعث می شود تا شما از خواسته هایتان دورتر شوید. شما باید این  توانایی را داشته  باشید که بتوانید احساساتان را خوب کنید به طوری که با فکر کردن به اهداف و آرزوهایتان خوشحالی و لذت تمام وجودتان را فرا بگیرد و خود را لایق و شایسته تمامی اهدافتان بدانید.
  3. تمرکز کردن فقط به معنای فکر کردن به خواسته هایتان نیست در مورد خواسته هایتان حرف بزنید و با حرف زدن ارتعاش قویتری را به کائنات ارسال کنید زیرا در این صورت سریعتر نتیجه خواهید گرفت.
  4. طوری رفتار کنید که انگار به خواسته خود رسیده اید به طور مثال طوری راه بروید، غذا بخورید و خوشحال باشید که انگار به خواسته هایتان رسیده اید.
  5. برای رسیدن به آرزو هایتان صبور باشید و ناامید نشوید زیرا بی تابی کردن و ناامیدی به معنای ترس است و با این کار شما احساس بد را به کائنات ارسال می کنید و در نتیجه عکس خواسته به شما داده می شود.
  6. بابت داشته هایتان شکرگذار باشید زیرا این عمل  باعث میشود تا شما بیشتر به داشته های خود فکر کنید و احساسات شما بهتر می شود.
    با انجام این مراحل شما می توانید از کائنات در خواست کنید. با درخواست های کوچک شروع کنید تا انگیزتان برای درخواست های بزرگ بیشتر شود.

راز کائنات برای دریافت ارتعاشات ما چیست؟

راز کائنات برای دریافت ارتعاشات ما چیست؟

 

گاهی ما فکر می کنیم که همه چیز به طور اتفاقی رخ میدهد ولی هنگامی که بیشتر می اندیشیم،

درخواهیم یافت که باعث همۀ اتفاقات زندگی ما کسی جز خودمان نیست. در واقع اگر به اتفاقات زندگیمان عمیق تر نگاه کنیم نشانه هایی از سمت کائنات پیدا خواهیم کرد که به کمک این نشانه ها میتوانیم راه درست و یا اشتباه را تشخیص دهیم. نشانه های راز کائنات ارتعاشات ما را بیشتر نمایان میکند و ما را بیشتر از وجود آن باخبر می کند.

در حالت عادی نشانه ها به صورت اتفاقات ناگوار و ناخواسته در سر راه ما قرار می گیرد زیرا احتمالا قبلا به این اخطار اهمیت نداده ایم که هم اکنون به  شکل یک اتفاق در زندگی ما ظاهر شده اند. برخی از اتفاقات ناگوار و ناخواسته قصد دارند تا ما را به درک درستی از ارتعاشات ضعیفی که از خود ساطع میکنیم و یا افکار و احساسات منفی ای که داریم برساند. نشانه های راز کائنات می تواند هر اتفاقی باشد که در بخش زیر چند مثال برای آنها زده شده است:

  • گیر افتادن در یک شلوغی و ترافیک
  • شنیدن صداهای عجیب و بلند، چشیدن مزه ای که شما  از آن تنفر دارید، استشمام یک بوی ناخوشایند
  • از دست دادن چیزی یا کسی که به آن احساس نیاز می کردید
  • متحمل شدن ضرر و زیان
  • ضربه خوردن به انگشتان دست یا پا
  • درد هایی که به یکباره به سمت ما می آید
  • مضطرب شدن و دلهره گرفتن های ناگهانی
  • دچار درد و بیماری شدن
  • رفتار بد و بدون علت دیگران و عزیزانمان با ما
  • خواب ماندن و نرسیدن به قرارهیمان
  • کنسل شدن برنامه ای که برایمان اهمیت داشت
  • گم کردن و یا جا گذاشتن یک وسیله در جایی که باعث شود به آنجا برگردیم

البته قصد ما این نیست هر اتفاقی بدی که رخ داد را نشانه ای از جانب راز کائنات بدانید.
بهتر است بعد از اینکه نشانه ای مشاهده کردید به کاری که در حال انجامش هستید بیشتر فکر کنید و کمی تامل کنید و آن کار را متوقف کنید
. بهترین برخورد در این زمان این است که دست ازکار بکشیم و به اشتباهی که خواسته یا ناخواسته مرتکب شده ایم فکر کنیم و درسی که رازکائنات قصد دارد تا به ما بیاموزد را به طور کامل فرا بگیریم. تمرکز کردن بیش از حد روی نشانه های راز کائنات می تواند ارتعاشات شما را منفی کند و اتفاقات بدتر دیگری را برای شما رقم بزند.

دیدگاه‌ها

24 پاسخ به “راز کائنات چیست؟ چطور خواسته هایمان را از کائنات درخواست کنیم؟”

  1. دکتر ف. س گفت:

    خوشحالم ک به زودی به تمام خواسته هام میرسم

    دکتر ف. سدکتر ف. س
  2. محدثه گفت:

    سلام خدمت استاد بزرگوار
    ببخشید شما میگید درخواست کن که چى میخواى، بعد میگید باید فکر کنید که واقعا داری تا کائنات بهت بدن الان دقیقا چه جوری بخواییم من مستاجرم خونه میخوام
    بخریم میشه راهنمایی کنید🙏🙏

    محدثهمحدثه
    • جادوی باور گفت:

      سلام محدثه عزیز
      شما راه های زیادی برای ارائه خواسته خود دارید. اما بهترین راه و تضمینی ترین راه برای شما این است که احساس مثبت را در خود زنده نگاه دارید و پذیرای تمام آنچه که به سمت شما روانه می شوید باشید. در این صورت خانه بهتر، خودروی بهتر، درآمد بهتر و… به سمت شما جذب خواهند شد.

      جادوی باورجادوی باور
  3. احمد گفت:

    سلام خواستن از کائنات اگر درست انجام بدیم چه مدت طول میکشه به هدفمون برسیم ممنون می شم اگه جواب بدین.

    احمداحمد
    • جادوی باور گفت:

      سلام احمد عزیز
      بستگی به تفکرات و باور های شما و نوع درخواست تون داره، فردی که به یک موضوعی باور و ایمان دارد هر چقدر هم از کائنات چیزی را برخلاف آن درخواست کند نمیتواند به آن دست پیدا کند.

      جادوی باورجادوی باور
  4. ستاره شب گفت:

    حسی پر از آرامش خاطر دارم و ثروتی هنگفت ب دستم میرسد بزودی❤

    ستاره شبستاره شب
  5. مرتضی پورفتحی گفت:

    سلام ایا تایم ساعت هم جذب پول هست
    یه چند وقتی هست که این تایم ساعت میبینم ۱۱:۱۱ ازخواب بیدار میشم تو ماشینم
    دلیلش چیه هست ممنون میشم جواب بدید

    مرتضی پورفتحیمرتضی پورفتحی
  6. کاربر 17787 گفت:

    افکار ما از طریق اتر جابجا می‌شود.

  7. Eyelyn گفت:

    معجزه اتفاق میوفته؟

    EyelynEyelyn
  8. یاس گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من که مثلا میخوام توی دروس موفق باشم باید دقیقا چیکار کنم و چجوری درخواست کنم؟

    یاسیاس
    • جادوی باور گفت:

      سلام وقت بخیر
      میتونید دوره های یادگیری آقای کوین ترودو رو گوش کنید، بهتون کمک میکنه تا به هدفتون برسید.

      جادوی باورجادوی باور
  9. فردین گفت:

    خودت خودت را قبول کن کافیه فقط یک بار امتحان کن

    فردینفردین
  10. حسین گفت:

    من را نه خدا قبول میکند نه شیطان نه کاعنات نه بنده ها تکلیف من چیه

    حسینحسین
  11. فهیمه گفت:

    من وهمسروفرزندم به نهایت آرامش میرسیم مایه خانه ی مستقل وپول وثروت فراوان وماشین ودرآمدماهیانه ۱۰ملیونی

    فهیمهفهیمه
  12. فهیمه گفت:

    من یه خانه ی مستقل میخاهم درکنارهمسروفرزندم یه ماشین وثروت فراوان به آن هاخواهم رسید..این روبنویسم درکاغذآیا

    فهیمهفهیمه
  13. کاربر 6270 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عوامل سایت جادوی باور.ضمن سپاسگزاری از خدمات و آموزش های دلسوزانه شما یک سوال داشتم خدمتتون.
    در قسمت ۱۳ دوره ۱۶ راز موفقیت آقای ناپلئون هیل آقای تهرانی از یه دوره ای به اسم «شناخت هدف زندگی» صحبت کردن.خواستم بدونم دوره دقیقا متعلق به کدامیک از اساتید هست و اینکه جزییاتشو دقیق تر اعلام بفرمایید.
    بازم از ته قلبم صمیمانه از زحماتتون سپاسگزارم.

    • جادوی باور گفت:

      سلام عزیزم ، در این مورد باید اطلاع دقیقی ندارم ، سوال میکنم و در همین بخش پاسختون رو ارسال میکنم

      جادوی باورجادوی باور
  14. سینا گفت:

    سلام بعدش قانون رهایی کی باید اجرا کنیم

    سیناسینا
  15. سینا گفت:

    سلام وقت بخیر خدمت شما
    دوست عزیز هدف گذاری باید به زمان حال نوشته شده یا با زمان اینده ؟
    مثلا: من بنز s500 دارم و یا
    من بنز s500 خواهم خرید کدومشون درسته ؟

    سیناسینا
  16. کاربر 5209 گفت:

    سلام
    بنده اشتراک دارم ولی در این پست مینویسه: برای دسترسی به این پست، شما باید اشتراک شش ماهه یا اشتراک سه ماهه را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone