به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

خطرات ناشی از بازشدن چشم سوم

خطرات ناشی از بازشدن چشم سوم چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰

برخی از افراد پس از آشنایی کمی که با چشم سوم پیدا میکنند تصمیم میگیرند که راه هایی برای بازکردن چشم سوم خود پیدا کنند اما شاید از اثرات خطرناک بازشدن چشم سوم مطلع نیستند! به همین دلیل است که ما امروز در سایت جادوی باور تصمیم گرفتیم تا خطراتی که با بازشدن چشم سوم گریبان گیر شما می شوند را به شما اطلاع دهیم.

به طور مثال چند نمونه از خطرات بازشدن چشم سوم:
در صورت داشتن مریضی جسمی و روحی مریض های جسمی و روحی شما تشدید پیدا خواهد کرد به همین ترتیب احتمال تغییر پیدا کردن رفتارتان شما نیز هست، اکثر شب ها تجربه ی خواب های گنگ و نامفهوم را خواهید داشت.

آیا نباید هیچ تلاشی برای بازکردن چشم سوم کنید؟ آیا سود آن از خطرات احتمالی آن بیشتر است؟

همانطور که مشخص است با پیش بینی کامل و درست همه این خطرات را می توان به حداقل رساند. به همین دلیل  ما طیف گسترده ای از تکنیک ها را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند تا خطرات احتمالی بازشدن چشم سوم را به حداقل برسانید.

چشم سوم چیست؟

چشم سوم چیست؟ما قبلا در مقاله ای جداگانه اینکه چشم سوم چیست و چطور میتوان چشم سوم را باز کرد را برای شما به طور جامع توضیح داده ایم. اما در این بخش نیز مختصراً توضیح کوتاهی درباره چشم سوم به شما می دهیم.

روانشناسان معتقد هستند چشم سوم، آزاد کنند روح است. این سومین چشم است که به ما امکان می دهد آینده های احتمالی شناسایی کنیم و از پتانسیل های خودمان به بهترین نحو استفاده کنیم و این به ما کمک می کند تا زندگی جدید تر و بهتری را داشته باشیم.

همه ی انسان ها دارای چشم سوم هستند و می توانند چشم سوم خود را باز کنند. با این حال، برخی از افراد بیشتر از بقیه از چشم سوم خود استفاده میکنند.

خطرات بازشدن چشم سوم چیست؟

بازشدن چشم سوم با ابهامات بسیار زیادی همراه است. اگر قصد دارید تا چشم سوم خود را باز کنید کسی نمی تواند جلوی شما را بگیرد ولی قبل بازشدن چشم سوم باید کاملاً از خطرات آن آگاه باشید، قسمت خطرناک و مبهم این تجربه می تواند شما را در اتفاقات ناگواره زنجیره ای قرار دهد.

بسیاری از دانشمندان معتقد هستند چشم سوم دروازه ای برای معنویت الهی است و فعال شدن آن میتواند زندگی شخص را علاوه ب بهبودی به طور چشمگیری معنا دار کند ولی افردای که دیگر چاکراهای آنها باز نیست ابتدا باید به فعال سازی چاکراهای دیگر خود کنند

هنگامی که چشم سوم شما باز شود، آگاهی شما از موانع فیزیکی پیشی می گیرد و فراتر از آن می رود و شروع به دیدن و تجربه کردن چیزهایی میکنید که قبلا تجربه نکرده اید.

با بازشدن چشم سوم پرده میان موجودات بعد چهارم و انسان از بین خواهد رفت و انسان قادر خواهد بود با آنها ارتباط برقرار کند. این موجودات در بعد چهارم هستند و انسان در حال حاضر در بعد سوم زندگی میکند و نمی تواند این موجودات را ببیند. مذاهب گاهی به این موجوادت شیطان و یا جن می گویند.

آیا این موجودات میتوانند به ما ضرر برسانند؟

آنچه واقعاً شما با آنها روبرو می شوید موجودیت نیستند آنچه می بینید جنبه های مختلف و متفاوت از خودتان است!

برخی از این موجودات مثبت به نظر می رسند در حالی که برخی دیگر ممکن است ترسناک به نظر برسند و می توانند باعث وحشت شما شوند. اما مطمئن باشید که آنچه می بینید ابعاد ها و احساسات خودمان است که در اعماق ضمیر ناخودآگاه خود دفن کرده ایم.

ابعاد مختلف ما همیشه در هر کجا که هستیم با ما همراه هستند و ما در حالت عادی نمی توانیم آنها را ببینیم، اما آنها را احساس می کنیم و آنها بر شکل زندگی ما تأثیر می گذارند باز کردن چشم سوم شما فرصتی است برای شنیدن آن قسمت از دست رفته شخصیت شما که مدت ها منتظر توجه شما بوده است.

حل کردن این موارد که در اختیار شماست به شما کمک می کند ارتعاشات خود را بالا برده و زندگی خود را با تجربیات بهتری ادامه دهید.

چگونه می توان خطرات بازشدن چشم سوم را کاهش داد؟

بازشدن چشم سوم دارای عواقب شخصی است و خطری برای اطرافیان شما نخواهد داشت.
راه صحیح برای باز کردن چشم سوم غهال سازی دیگر چاکراهای بدن همراه با چشم سوم هست.

چگونه می توان خطرات بازشدن چشم سوم را کاهش داد؟

 

احتمالا با خواندن این مقاله مصمم شدید تا چشم سوم خود را باز کنید و وارد دنیایی از عجایب شوید. اما باید بدانید که چشم سوم بدون خطر نیست و شاید دیدن عوارض بازشدن چشم سوم به اندازه خواندنش جالب نباشد!

اما با مدیریت صحیح شاید بتوانید اثرات و عوارض آن را کاهش دهید، در این بخش چند خطر احتمالی بازشدن چشم سوم را برای شما آماده کرده ایم:

رویاهای زنده و کابوس

اگر چشم سوم شما در زمانی باز شود که انتظار ندارید و برای مدیریت آن مجهز نیستید ، خواب شما به شدت مختل می شود به ویژه ممکن است خوابها و کابوسهای خاصی را تجربه کنید که برخی از آنها می توانند ترسناک باشند. همچنین ممکن است با احساس خستگی از خواب بیدار شوید.

مدیتیشن قبل از رفتن به رختخواب می تواند به شما در مقابله با این اثر جانبی احتمالی کمک کند و ذهن شما را برای ورود به حالت آرام و متعادلی ترغیب کند که باعث کاهش ورودی نامناسب از چشم سوم می شود.

افکار دقیق و ترسناک

هنگامی که چشم سوم شما برای اولین بار باز می شود، افکار ریز و درشت شما ممکن است چندین بار در طول روز برایتان تکرار شود. ممکن است بتوانید به خوبی آینده را پیش بینی کنید که چه اتفاقی در زندگی شما خواهد افتاد (یا اینکه دیگران چگونه رفتار می کنند).

برای مقابله با پیش بینی های دقیق در باز کردن چشم سوم خود سعی کنید به خود یادآوری کنید که این افکار و پیش بینی ها به شما در انتخابها و تصمیمات مناسب کمک می کنند. اگرچه در ابتدا عجیب و غریب به نظر می رسد، اما کلید آینده ای شادتر و آگاه تر است.

شما ممکن است بی باک شوید

برخی اوقات مردم درباره از بین رفتن ترس و دلهره با باز کردن چشم سوم خود صحبت میکنند، زیرا احساس غیرقابل شکست بودن یا فوق بشری دارند. بازشدن چشم سوم می تواند بسیار قدرتمند باشند..

پیشنهاد ما برای باز کردن چشم سوم

برای اینکه کاملا از خطرات فعال سازی چشم سوم در امان باشید میتوانید با مراقبه و مدیتیشن اقدام به پاکسازی چاکراهای خود کنید و بهترین روش پاکسازی همه چاکراهای بدن از ریشه تا چاکرای تاجی است .

موفق باشید

دیدگاه‌ها

114 پاسخ به “خطرات ناشی از بازشدن چشم سوم”

  1. maziar گفت:

    سلام وقت بخیر من بعضی از این نشانه هارو دارم ولی هیچ کدوم پایدار نبوده مثلا بعضی وقتا یه اتفاق قبل از این که بخواد بیوفته مثل یه فیلم تو خواب میبینم و تو واقیعت همون چیز رو میبینم که اتفاق میوفته بعضی وقتا هم خواب بد میبینم که خیلی ترسناک هست و مفهومی ازشون نمیگیرم یه چند سریع هم وقتی تنها بودم و داشتن به اینه نگاه میکردم یه چیزی با سرعت زیاد از پشت سرم حرکت کرد که فقط یه چیز سیاه رنگ رو دیدم حالا نمیدونم اینا چیزی هست که تو ذهنم بوده یا ربطی به چشم سوم داشته

    و دوستانی که میگن این چیزا الکیه چرت پرته این چیزا شما وقتی اعتقادی نداری نداشته باش چرا به ذهنیت دیگران توهین میکنی مگه تو خدایی که قضاوت میکنی والا اگه دست بعضی ها باشه میگن خدا هم وجود نداره میگن چون ما قوه درکشو نداریم پس شما هم نباید داشته باشین

  2. رسول گفت:

    سلام
    دید و قدرت هر کسی ب یک شکل اتفاق میفته
    اینایی هم ک میگن خطرناکه و هزاران ترس رو بیان میکنن همش دروغه و بهترین چیز همین چشم سومه و حتی برای همه لازمه ک تمیزش کنن و فعال کنن
    کلا هرچیزی ک ب نفع مردم باشه رو میگن خوب نیست

  3. محمد گفت:

    هر چیزی ب جز خاستن از قران و اعمه برای باز شدن ضرر داره ترس و وحشت تجربه نمیکنید اگ از راه قران واعمه برید

  4. امیر گفت:

    سلام وقت بخیر
    من حقیقتش یه یکی یا دوسالی هست که همیشه خواب نا مفهوم میبینم یعنی داخل خواب یه اتفاقی رو میبینم که اصلا به اتفاقات قبلی که داخل خواب دیدم ربطی نداره
    همیشه زمانی که شب میشه احساس عجیبی بهم دست میده همش احساس میکنم یکی دقیقا پشت سرم داره راه میاد و منو زیر نظر داره
    حالا نمیدونم که این موضوع ها مربوط به چشم سوم هست یا نه

  5. مصطفی گفت:

    سلام
    برای باز شدن چشم سوم و آغاز سلوک دستورالعملی هست از امام جعفر صادق ع بنام حدیث عنوان بصری که اگر خوانده شود و عمل شود ورود به بعد حقیقت سریع تر اتفاق می افتد.
    البته موکدا نماز اول وقت با حضور قلب هم که باید بگم با عمل بهش خود حقیقت خواهید شد.
    اما این نماز و آن حدیث خواندنشان راحته ولی عمل کردن بهشون واقعا سخته، چون از درون باید بشکنید.

  6. hamed گفت:

    سلام و روز همگی بخیر من از بچگی حس ششم قوی داشتم و همش احساس میکردم تحت نظر یکی هستم که همه جا داره تحت نظر میگیرتم.
    هر روز عادت داشتم به جنگل بکر خلوط یا ساحل دریا برم تا خلوط کنم با خودم همین باعث رشد حسم شد.
    حدود ۳ سال پیش حس ششم من قوی تر شد به مراتب که آشنایی نداشتم و اطلاعاتی نداشتم راجبش برام سخت بود آدم ها رو بدون نگاه میفهمیدم احساس یا نیت درونی شون میفهمیدم اگه شخصی انرژی منفی قوی داشت حال من دگرگون میشد.
    خلاصه پارسال تابستان بود که اومدم وارد خونه خودم بشم ساعت ۳ شب بود نرده در باز کردم بعد در آلومنیم و شیشه ای بود کلید انداختم یهو یه موجودی سفید رنگ قد بلند از روبروم رد شد من فقط گفتم یاخدا بعد گفتم مزاحم نمیشم خدانگهدار برگشتم رفتم…
    خلاصه میکنم الان درحال حاظر هاله های سفید سیاه رنگی میبینم در اطراف خودم پرسه میزنن زمانی که تنها باشم.
    چیز های دیگه موجود های دیگه هم دیدم که اول برام فقط تعجب به مراه داشت و سردرگمی که نمیدونستم چیکار باید بکنم اینا چی هستند که من دارم میبینم و کسی دیگه نمیبینه چند روز قبل تر هم رشت بودم تو اتوبان رشت به قزوین زده بودم کنار استراحت میکردم که یهو تو ذهنم یه نیروی اومد که بهم میگفت حرکت کن همین الان حرکت کن من مقاومت کردم گفتم این ترافیک ذهنم هست ولش کن که انقدر شدید تر شد من قلبم سنگین شد یهو بعد گفتم باشه حرکت کردم یه چیزی حدود ۲ کیلومتر اونورتر وسط اتوبان تاریک یهو یه موجودی دیدم درشت هیکل سیاه رنگ که با یه پرش از اون سمت خیابون پرید وسط بلوار یا گاردیل یه جست پرشی دیگه زد پرید اینور جاده اتوبان من فقط خشک نگاه کردم گفتم این چی بود؟! دیگه این همه تو ذهنم بهم فشار اورد شهودم که حرکت کن که شاهد این اتفاق باشم یعنی که بخودم شک نکنم یا به شهود خودم ایمان کامل بیارم.
    تا چند ساعت فکر کردم که من نباید شک کنم به خدا به قدرت خدا به این که خواست اون بوده من اینی باشم که الان هستم و باید کامل تر کنم روح خودم رو ارتقا بدم این راه منه پس من چیزهایی از خدا دیدم که ایمان دارم بهش خیلی بهش اعتماد کامل دارم خیلی بزرگ و مهربونه من اول عاشق خدام هستم بعد هر چیز یا شخص دیگه پدر مادر یا فرزندم بهترین دوست و همدم من بوده از اول بوده و هست نگاهم به دنیا و هستی تغییر کرده هم قشنگه هم دلگیری داره نمیتونم توصیف کنم براتون باید براتون اتفاق بیفته تا درکش کنید.
    اونوقت هست که همه اون خوب هایی که خدا خدا میکردند و وعده خدا میدادند و هیچ کسی درک نمیکرد ایمان نمیاورد درکشون میکنید که چقدر سختی کشیدند چقدر دلشکسته بودن وقتی کسی باور نمیکنه که دنیا چقدر رمز و راز داره وقتی به کسی میگین عزیز من نکن باخودت این کارو مثال حق اینو نخور به ناموس مردم نگاه نکن این کارو نکن اون کارو نکن دنیاتو به این چیزای پیش پا افتاده زود گذر نده هرچی بکاری درو میکنی…
    هرچی بگی برای کسی که راحت طلب هست میخواد تو این دنیا احتیاجاتی که تو ذهن داره بهش برسه از هر راهی ک شده.
    نمیدونه اگه روح خودشو بزرگ کنه ارتقا بده وارد دنیای بعدی میشه که پر نعمت و دنیای بزرگتر و بهتری میتونه دست پیدا کنه این چندین سال که تو زمین زندگی میکنیم این جسم این لباس روح ما هست فقط حرف زیاده ولی سر شما درد نمیارم بخدا میسپارمتون امیدوارم راه خودتون پیدا کنید موفق باشید همگی دوستان گلم

  7. مهدی گفت:

    سلام خدمت دوستان محترم چشم سوم کسی باز شده به معنای رسیدن به درجه عرفان الهی است ولاغیر و رسیدن به این درجه یا با ریاضت بسیار در طول تمام عمر و خدا شناسی و خودشناسی که خود این دو کلمه شاخه های علمی بسیاری دارد حاصل می‌گردد که یا بصورت ذاتی از سمت پروردگار هدیه داده میشود مانند پیامبران الهی و یا نمونه شاخص تر آن ائمه اطهار و یا بصورت غیر ذاتی وکسب کردن آن که به عنوان مثال افراد معروفی مانند حضرت مولانا و یا حضرت شمس تبریزی را می‌توان نام برد پس خواهشا از گفتن حرفه‌ ای بچه گانه و یا سرویس های غلط و گرفتن وقت خود و دیگران دست بردارید باسپاس از همه دوستانی که نظر بنده را درک می‌نمایند

  8. احسان گفت:

    درود بر همه هموطنان گل
    عزیزان هرکاری خواستید انجام بدید که ممکنه خطری داشته باشه تنهایی با کتاب و فیلم و اینا انجام ندین.
    حتما یه استاد درست درمون پیدا کنید و با استاد جلو برید
    من عاشق دعا نویسی و جن و… بودم و واقعا نترس.
    همشم با کتاب و فیلم رفتم.
    بدون جواب هم نموندم برا مدت کمی موفق شدم از این راه کینه و عقده هام خالی کنم و کسیم دنبال خودم کنم اما واقعا تاوان خیلی سنگینی دادم
    بدون استاد کاری نکنید.
    والا زندگی طبیعی و عادی هیچیش نیست.
    بهترین راه خوشبختی راهی هست که خدا و ائمه ع نشون دادن.

  9. محمدرضا گفت:

    به نظرتون باز کنم یا بسته نگه دارم؟ من موندم بازکنم یا نه؟

  10. Zizitak گفت:

    باسلام
    من نظرات همه روخوندم
    من از۱۷سالگی این حالتهارو بخودی خوددارم

    اتفاقات کلاتلخ وشیرینش باهمه

  11. افشین گفت:

    فقط یک جمله دوست عزیز (تمام کسایی که دنبال این مزخرفات هستن بطور ۱۰۰٪ادمهای بیکار و الاف هستن وگرنه اگه خانواده داشته باشی و بخاطر تامین زندگی خانواده هر روز دنبال کارو تلاش باشی دیگه وقت نداری دنبال این مزخرفات باشی . حالا دوست عزیز شاید بگی که من حرف مفت زدم ، ولی یه بار برو جلوی اینه خودتو ببین دیگه به خودت نمیتونی دروغ بگی

  12. روشن بینی گفت:

    نظرات کاربران بزرگوار رو که میخونم میبینم ماشالله همه به درجه عرفانی رسیدن.
    یه طوری میگن خطرناکه و بازش نکنید انگار همه تجربه اش کردن.
    اتفاقا باز کردنش خیلی هم خوبه و بستگی به علاقه شخص داره.
    من ۹ سال هست که دارم تجربه اش میکنم و بسیار لذت بخش هست و اصلا هم اینطور که دوستان میگن خطرناک نیست.
    نماز خوندن و سجده کردن روی مهر خودش باعث باز شدن چشم سوم میشه و اصلا ربطی به جن و ارواح نداره.
    هرکسی به دنبال رسالت معنوی هست بازش کنه و به حرف هر کسی گوش نده.
    کتاب های مخصوصی هم داره برید کاوشگر باشید و پیداشون کنید و مطالعه کنید.
    کلیه نظرات نقض داره.
    به امید بیداری معنوی تمامی انسان ها بدرود

  13. ناشناس گفت:

    سلام
    دوستان میدونم شما هم مثل من علاقه خیلی زیادی به بازکردن چشم سوم دارید و میخواهید هر چی زودتر باز کنید ولی اینجوری نیست که بیایدسرچ کنید دربارش هرکی هرچی گفته سریع بدویید برید همون کار رو انجام بدید نه عزیزان اینجوری نیست.
    دنبال این حرف ها رو نگیرید باید پیش یک استاد برید روی اصولش کار کنید که سطح آگاهیتون اول بالا بره همینجور الکی نیست بری یک هفته ای چشم سوم باز کنید
    برای بازکردن چشم سوم تمرینات ۶۰ روزه ای باید انجام بدید و باید خیلی صبور باشید اول از همه پاکسازی چاکراها (مراقبه) خیلی مهمه دوم تمرین مالشی.
    تمرین هاله بینی، تمرین شعله شمع، تمرین تمرکز معکوس، دوستان به خودی خود نرید کاری انجام بدید شما که از چیزی اگاهی ندارید هنوز آمادگیش رو ندارید سر خود کاری انجام ندید نظر من اینکه از یک استادکه تمام تجربیاتش رو داره کمک بگیرید و اینکه متاسفانه، متاسفانه بعضی از دوستان که اصلا تجربه ندارن فقط یه چیزای خیلی کمی میدونند میان کامنت میذارند من چشم سومم بازه اینجور چیزی میبینم اینجوریه اونجوریه
    کار ندارم یا چشم سومم بستم این حرفا کلا الکیه چشم سوم باز بشه بستنش دیگه امکان نداره دوم اینکه ببخشیدا نمیخوام به کسی بی احترامی کنم با این نظرهای الکی دادن بعضی از بچه ها که سنشون خیلی پایینه به این کار اشتیاق پیدا میکنند سریع میرن سمتش
    عزیز من دوست من شما برو اول درست رو بخون سطح دانش خودت رو درباره جامعه و اطرافیان خودت ببر بالا. بعد بیا سمت اینکارا اخه شما برای چی اصلا میخوای چشم سومت رو بازکنی که چی بشه؟ چکار کنی؟ مثلا شما بدون چشم سوم برو سمت خدا نمازت رو بخون، دعات رو بکن، پشت سردوستات حرف نزن، حق ناس نکن کاری به این کارا هم نداشته باش خدا خودش برات درست میکنه بذار سنت یکم بالاتر بره سطح آگاهیت بیشتر می شه.
    دوستان هیچوقت دنبال این نباشید چشم سوم باز کنید بگید برم اینکارو بکنم اون کارو بکنم حالا نمیخوام زیاد حرفم رو باز کنم یا دنبال این باشید بگن یه فلانی چشم سوم داره دنبال منم منم نباشید همیشه برای خودت یکاری بکن نه برای دیگران.
    خدا پشت و پناه همتون

  14. عسل جون گفت:

    من نمیخوام ببندمش چیکار کنم اصلا خوب نیست

  15. راوی گفت:

    سلام، توصیه من بعنوان کسی که ذره ای از دریای علوم غریبه و ۷ چاکرا رو بلد هستم و تا حدودی هم میتونم از چشم سوم خودم به خوبی و در راه درست استفاده کنم به شما عزیزان این هست که سعی کنید تا حد امکان از اینجور مسائل و مباحث دوری کنید که مطمئن باشید و بهتون قول میدم اگر در رابطه با این مباحث و بخصوص چشم سوم ، تاکید میکنم بخصوص چشم سوم جدی تر بشید و بخواید بدون هیچگونه آگاهی و علمی واردش بشید قطعا شمارو با نابودی مطلق میکشونه.شک نکنید. من بابت این کار و علاقه ای که بهش داشتم متحمل بهای گزافی شدم. پس خواهشا شماها دیگه تجربه را تجربه نکنید. این کارها نیاز به سالیان زیادی ممارست و ریاضت داره که از عهده هرکسی ساخته نیست. با آیندتون بازی نکنید. این اعمال باید تحت نظر یک استاد عالم و آگاه انجام بشه ولاغیر.

  16. مسافر گفت:

    خدا یه شیری رو انداخته قفس کلیدش هم داده دست خودت اگه بری بازش کنی بعدش طعمش بشی تقصیر خودته.
    هر مرد شتربان اویس قرنی نیس
    هر قطره باران که که دریا شدنی نیس

  17. گردنبند خدا گفت:

    با سلام اصلا مهم نیست که چشم سوم باز باشه یا بسته مهم اینه که ما انسان واقعی باشیم و خدا تو زندگی ما تو اولویت باشه یا رب نظر تو برنگردد

  18. نوشي گفت:

    بنظرم اینکه همه میگن فلان چیز رو پیش بینی میکنم و حدس میزنم فقط از قوه ادراک و حس ششم سر چشمه میگیره که ب مرور تقویت میشه…
    حسی که خیلی ها به واسطه عدم اگاهی ازش استفاده نمی کنند…
    اما چشم سوم روحانی تر از اون چیزی هست که تصور میکنین که متاسفانه راهی شده برای پولسازی برخی بلاگرها و…
    اگر توانایی برداشتن هاله های بین دنیای انسان و اجنه رو نداری و نمیتونی سالها باهاش کنار بیای نباید سراغش بری و بشینی ب زندگیت برسی تماااام…
    وگرنه باید تصورات واقعی و غیرواقعیش روبرو بشی

  19. مهدی گفت:

    سلام
    آنان که اسرار حق آموختند مهر کردند و دهانشان را دوختند

  20. سارا گفت:

    انسانم آرزوست … 🙃 امان از آدم های که رسالت خودشون و تو این دنیا گم کردن دنبال فرعیات میگردند

  21. :) گفت:

    باز کردن چشم سوم مثل روت کردن گوشی میمونه
    اگه هکر ها هکش بکنن به همه چیز دسترسی پیدا میکنند
    هکر ها در زندگی مث اجنه و شیاطین میمونن

  22. Mehdi Khajavi گفت:

    دوستان یه چیزی هست بنام قانون ارتعاشات و یه قانونی دیگه هست که بنام قانون جذب هستش ..
    دوستان اگه دوست دارید ثروت بیاد سمتتون باید همیشه حس شادی و حس خوب بودن و حس ثروتمند بودن رو داشته باشین، این نباشه که به خودتون بگید اگه ثروتمند بشم حس و حال خوبی پیدا میکنم، یا اینکه اگه پول بیاد تو زندگیم همیشه شادم و خوشحالم،،
    دوستان باید بگم طرز فکرتون کاملا اشتباه هستش..
    تا حس و حال خوب نباشه و شاد زندگی نکنین ن ثروت میاد ن اون حس و حال و خوبه و شادی و خوشحالی و و و و…
    پس اول خودتون رو شاد و خوشخال نگه دارید تا همه چی بیاد تو زندگیتون مثل حس و حال رسیدن به ماشین آنچنانی، اول باید اونو قبل رسیدن حس کنین ک دارید و شادی کنین که خریدید و بعد میرسید بهش.،
    همه چی قانون داره و این نوع قانون، قانوت ارتعاشات و قانون جذب هستش..

  23. Mehran گفت:

    نمیدونم ربطی به چشم سوم داره با نه اما من دو بار تو زندگیم موجود عجیب دیدم
    و اینکه اولی شبیه گرگ بود ک مثل انساس ها ایستاده بود
    دومی شکل عجیبی داشت اما یه حاله آبی رنگ رو دورش میدیدم وقتی دیدمش کلی ترسبدم و نشیتم گریه کردم
    و تو زندگیم با اینکه درس و کار درست حسابی ندارم اما احساس میکنم از تمام مردم بیشتر میدونم اخلاق کل مردم تو دستمه یعنی وقتی با یکی اشنا میشم حتی سن و اصالتش رو بدون اینکه از خودش بپرسم متوجه میشم

  24. رضا گفت:

    همه میگفتن آقای بهجت چرا رفتی تو روستا چرا بیشتر به مردم کمک نکردی هدایت نکردی دیگه نمیدونن بواسطه باز شدن چشم سوم و برزخیش چقدر زجر میکشیده بیچاره اکثر مردم رو سگ و خو و خرس میدیده وحشت میکرده رفته بود یه گوشه عمرش تموم بشه از گناهکاران و ادم های حیوان صفت فرار کنه وقتی که مرد بعدا ملت فهمیدن این آقا به درجه سیر و سلوک و عرفانیت رسیده بود فقط توسط خداپرستی دوری جستن از تجملات دنیا و دوری از گناه و دروغ و تهمت تا وقتی انسان از گناه مبرا نشه نمیتونه چشم سوم باز کنه اگر به این نتیجه برسه کسی با قدرت خداست اول بعد درهای عرفانیت و ذهن خانی باز میشه براتون بعد اون دنیا رو میبینید پل صراط حساب و کتاب زجر لذت از پوشش خارج میشه و شما دیگه اون آدم سابق نیستید کل عمرتون رو صرف خوبی کردن به پدر مادر و مردم میکنید گناه نمیکنید فقط توبه استغفار میکنید از ادم های سمی فاصله میگیرید مادیات براتون بی ارزش میشن فقط میتونم یه نصیحت بکنم به دوستان به همه خوبی کنید هر چی از دستتون بر میادحتی اندازه یه ارزن خدا ناظر به اعمال ما دنبال چشم سوم نباشید روحتون رو مثل آینه پاک کنید.در پناه الله.

  25. رضا گفت:

    سلام
    دوستان من به این چیزا میگم توهم!
    نه اینکه شما مواد و داروی توهم زا مصرف کردید، خیر…
    ولی همین شهرنشینی و فشارهای زندگی غذاهای بد و شیمیائی انواع امواج موبایل و اینترنت و پارازیت ماهواره باعث اختلال در عملکرد مغز می شود پزشک های متخصص اعصاب و روان و روان پزشک ها این مسائل رو چون درسش رو خوندن یه مواردی رو تجربه میکنند با این موارد اشنایی بالایی دارند.
    دوستی دارم خارج از کشور روانپزشکی میخوند چیزایی برام تعریف می کرد از موارد عملی روانپزشکی که باید تجربه کنند؛ مثلا می گفت روزها باید توی اتاق تاریک میموندیم و شب ها بهمون میگفتن بیایید بیرون البته یه تعداد تمرکزات فکری و امثالش باید تو همین دوره ها انجام بدن تا با امواج و کارکرد مغز خارق العاده انسان اشنا بشند.
    مثلا دارویی بخصوصی به روانپزشک های بخصوص میدن تا امواج مغزیشون فعال بشه بتونن افکار مردم رو بخونن رو روی مغزشون تاثیر بذارن!
    ولی یه چیزی درمورد کره ماه دیدم اینه که شب ها همه دیدید یه چهره خواب الود روی ماه نمایانه منظوری داره اونم اینه که موجودات روی زمین وقت خوابتونه و همینجور که زمینو ماه میچرخنو سپیده صبح چهره ماه اگر دقت کنید شبیه یه موجودی که چشماش نیمه باز و خواب الود مثل بیدار شدن صبحه و دهانش بازه خمیازه میزنه و دقت کنید همینجور که میگذره اون چهره روی ماه چشمهاش باز و بازترو و دهانش بسته تر و …
    این برای من خیلی جالبه کی همچین حکاکی روی سیاره ماه کرده که به موجودات بفهمون ساعت خواب شب و زمان بیدار شدنشون رو

  26. ستایش گودرزی گفت:

    سلام من از بچگی چشم سومم باز بوده و موجودات بعد چهارم رو میدیدم اصلا ترسناک نیستن برعکس محافظ ما هستن و همیشه کنارمونن وحاصل انرژی درونی ماهستن و خوب بودنشون به خودتون بستگی داره
    من خودم اولین باری که دیدمشون خیلی ترسیدم ولی برعکس اون ظاهر ترسناکی که در اولین دیدارن اصلا شبیه جن وشیطانی که شما تصور میکنید نیستن و اونا محافظ شما هستن.
    و من در کنار دیدن این موجودات انرژی های منفی هم میدیدم ولی قدرت آسیب زدن به مارو ندارن و هیچ خطری توی زندگی من نداشتن و من ۱۴ساله دارم با چشم سومم زندگی میکنم نه خودکشی کردم نه… همش دروغه که ترسناکن اونا جادویی وباشکوهن وچیزی زشت یا ترسناکی وجود ندارد که بتونه به ما آسیب بزنه .

  27. hamid گفت:

    سلام همش این چیزا که میگید اشتباهه
    چشم سوم‌ فعال یعنی وعده خدا به انسان
    انی در همان لحظه موجود این وعده خداست
    اذت محافظت میکنه

  28. ...............p گفت:

    داداش شیطان نمیبینی چرا الکی میگین ما هفت تا چاکرا داریم که ششمیش میشه چشم سوم باید اصولی بری جلوه از چاکرا اول باید شروع کنید و هم کدوم رو باید پاکسازی کنید که توش کثیفی و آلودگی نباشه کسانی که میگن روح و شیطان رو میبینیم اونا واقعی نیست چون چاکرای ششم آلوده هست انرژی های منفی وارد میشن باید از چاکرای اول شروع کنید یه بنده خدایی کامنت کرده بود که یعنی ارتباط با اجنه و جن این گفته اصلا درست نیست چاکرا ها نقاط دریافت انرژی هستند و ما برای زندگی بهتر و درک درست از دنیا و کائنات از آن ها استفاده می کنیم من واقعا این کامنت ها رو که گفتن چشم سوم مربوط به شیطان هست رو میبینم خندم میگیره لطفاً اول تحقیق کنید با تشکر

  29. امین خلیفه گفت:

    استارت اصولی چشم سوم دوری از گناه، خواندن نماز ، نماز شب ، ذکر یونسیه ،نگاه نکردن به نامحرم، و کشتن امیال هست ، در غیر این صورت شیطان و اجنه وارد میشه و زندگیتونو تحت شعاع قرار میده،بهتره که شما این راها رو برید چشم سومتون خود بخود به شما پیشنهاد باز شدن میده ، شما الهی میخاید یا شیطانی ، فکر کنید بعد وارد احساساتتون بشید

  30. علیرضا گفت:

    نمیدونم اینی که میگم دلیل باز شدن یکی از چاکرا ها هست یا نه ولی اگه به یچی شک کنم اون اتفاق میفته برای مثال با رفبقم که موتور دارع گفت بریم بیرون تو ذهن خودم گفتم تصادف کنیم چی و رفتیمو اتفاق افتاد تصادف کردیم و یبار هم سر یه خرید اینترنی شک کردم که سرم کلاه میره و اینم رفت کل موجودی کارتمو خالی کرد و خیلی اتفاق های دیگه هم هست که شک کردم و اتفاق افتاده از اونایی که آگاهی کامل دارن سوالم اینه این حس دلیل باز شدن چاکرا هاس یا یچیزه دیگه؟

  31. حنا گفت:

    سلام دوستان
    من چندساله مدیتیت میکنم و خیلی بهم کمک کرده… ولی یه مدتی سعی کردم چاکراها رو باز کنم و اونم با صدا زدن و استفاده از مانتراهای چاکراها به زبان سانسکریت…و تحربه خوبی نبود اولش جالب بود و حسمیکردم هربار اینکارو انجام میدم به خلسه میرم موجوداتی میدیدم بین خواب و بیداری ولی خیلی برام مهم نبود چون از بچگی این مشکل رو داشتم…ولی بعد مدتی بسیار حساس شدم و حال روحیم خراب و زندگبم مختل داشت میشد اوایلش تعجب کردم که چم شده؟ بالاخره خودم فهمیدم که بخاطر اینکاره
    به نظرم باز کردن چاکرا جزو سلسله مراتب بالای عرفان هست و برای هرکسی نیست یعنی اگر من انسانی هستم که دایم خشمو افکار منفی در ذهن دارم و در محیط منفی هم کار میکنم و زندگی میکنم بازکردن چاکراها باعث بدتر کردن حال ما میشه. مدیتشن ساده بهترین کار هست برای ارامش و خودش به مرور سطح انرژی ماروبالا میبره، یه تجربه بد دیگه اینکهمن سالها هست نماز میخونم ، از زامانیکه شروع به باز کردن چاکرا کردم حس میکردم سر سجاده میشینم حالم بد میشه!
    ضمنا خانمی رو میشناختم که سالها افسردگی داشت و شروع به باز کردن چاکرا کرد بعد حالش خیلی خرابتر شد و میگفت یه نفربهم دایم میگه خودتو بکش تمومش کن…. رفت روانپزشک بهش گفت داری اسکیزوفرنیا میگیری ، دوست مشترکمون بهش گفت برو کلیسا از کشیش خواهش کن جنگیری کنه…. متاسفانه چند وقت پیش تو سرمای اینجا روی یه نیمکت توی خیابون خودکشی کرد ، من فقط تجربیات خودم رو گفتم
    پایدار باشید و در پناه خداوند

  32. ااا گفت:

    سلام ، توجه کنید که باز کردنش عواقب بدی داره ، بستنش هم کار راحتی نیست و شاید غیر ممکن باشه ، پیشنهاد میدم اگه دنبال ماورا هستید قبل از انجام کاری خیلی تحقیق کنید و زود به هر مطلبی اعتماد نکنید

  33. محسن گفت:

    اگه کسی یه روزی دیدگاه منو میخونه به عنوان رسالت آدمیزاد موظف به گفتنم همزیستانم عزیزانم من ۴۵ سالمه ازنوجوانی علاقمند به الهیات بودم بعد از حدود سی سال تجربه از همگی عاجزانه استدعا دارم دنبال برانداختن پرده مستوری حضرت حق که بین ما و ابعاد دیگر جهان خلقت هست نباشید چیزهایی میبینید که ترسناک ترین فیلمهای هالیوود پیشش شبیه به جوک هستن من مردم هزاران بار تا نترسیدن رو یاد گرفتم کی دلش میخواد در زمان حیات مرگ رو هزاربار ببینه و زجرش رو تحمل کنه هر کی میگه چاکرا باز کنم دوسش دارم چاکرای خودمه من باز کردم و حالشو بردم با احترام بسیار دروغ میگه چشم سوم اگر بخوای باز کنی باید پاک و خدایی باشی که وقتی پرده مستوری میفته موجودات عوالم دیگر هاله انرژیت رو میبینن عقب عقب برن جرات نکنن طرفت بیان وگرنه چیزایی میبینی که بی اختیاری در ادرار میگیری بدون تعارف و مغز چون نمیتونه درکش کنه دیوانه میشی توروخدا اطلاعات چرت و پرت ندید به کسی چرا وقتی روح ندیدید میگید دیدم یا صدا شنیدمط ف سنش کمه بزور چاکرا باز میکنه از بین میره عمرش بعد شما در نابودیش سهم دارید و اینو صاحب کاینات نادیده نمیگیره نمیتونی استغفار هم بکنی یه عمر سوخت شده حق الناس محسوب میشه عزیزان دلم خدا شادی بهتون بده از حول و قوه الهی بیزار باشم اگه دروغ بگم چشم سوم رو فقط باید حضرت احدیت برات فعال کنه اونم فقط نیازمند فطرت پاک هست میخوای نادیده ببینی بدون بهاش خیلی سنگینه کی میگه بی باکی میاره فعال بشه ترست خودبخود میریزه غلط کرده دروغ میگه کمترین صدای دیگر مخلوقات خداوند رو بشنوی بی اختیاری ادرار میگیری و بیزار از قوه الهی باشه دروغگو شما رو به وجدان تجربه ناکرده رو در غالب کلام نگید جایی خسارت ببار میاره و کلام آخر //// شما خودت رو غرق نور کن خودحضرت حق برات پرده مستوری رو میندازه نادیده هارو ببینی خودشم هاله انرژی غیرقابل نفوذ بهت میده که همه موجودات کور بشن از تابش هاله تو در غیر اینصورت صدمه غیرقابل جبران میبینی با غلط کردم هم درست نمیشه مگر بشرطها و شروطها و راهکار برای اونایی که به غلط کردم افتادن قضا و قدر شما رو فقط دونفر در عالم خلقت میتونن تغییر بدن کسانی که حضرت احدیت روشون رو زمین نمیندازه و اگه وساطت کنن خدا فقط میگه حله پدر و مادر هستن اگه چشم سوم بزور باز کردی به خدانگو غلط کردم خیلی زمان میبره تا جواب بگیری عمرت تباه میشه برو سراغ پدر و مادر به اونا بگو غلط کردم تا برات وساطت کنن درجا جواب میگیری اگر در قید حیات نیستن فرق نداره بازم دعای اونا حکم خداوند رو تغییر میده برات من تجربه عمر سوخته ام رو گفتم و خداوند سمیع و علیم و خیرالناظرین است دنبال ذکر وتوبه نامه و حرز هم اگر میگردی فقط بگو لا حول ولا قوت الا بالله العلی العظیم

  34. hadis گفت:

    عجب بلاخره مونیدم بازکنیم یاببندیم🤣

  35. Ell گفت:

    دوستان باز شدن چشم سوم هیچ ارتباطی به ارواح خبیثه نداره.اون صور ترسناک که می بینید در اصل خود شما هستید، اون منِ شما، اون صدایی که توی ذهنت میگه من من. همون خالق این تصورات ترسناکه. برای باز شدن باید این من از بین بره، چون شما از ناخوداگاه فردی دارید وارد ناخوداگاه جمعی می شید. دیگه منافع من، ترس من ،فرزند من ، پدر مادر من، معنی نداره، وقتی حالت مشاهده گر بشی متوجه میشی در کل توهمه ی اون من هایی، تو می تونی پدرت باشی مادرت باشی گربه ی کف خیابون یا مورچه کف دسشویی باشی. برای همین کل حافظه فردیت پاک میشه چون اصلا دیگه بهش نیازی نیست مسیرت رو از بالا بهت نشون میدن. حسش آرامش مطلقه، حس خالق بودن، حس این که جزیی از کلی، حالت وحدت وجودی بهت دست میده و دیگه هیچ چیزی به اسم من وجود نداره. کافیه چیزی رو بخوای تا توی لحظه به روش هایی که اصلا فکرشم نمیکنی بهت داده بشه، اما وقتی تو خالت مشاهده گری دیگه کل دنیا رم بهت بدن برات مهم نیست. دوست عزیز پرسیدن از مرگ عزیزان خبردار میشیم، بله خبردار میشید اما براتون مهم نیست چون میدونید همه این ها حالت یک بازیه، یک وهمه، نه از اتفاقی خوشحال میشید نه از چیزی ناراحت، حالت ارامش مطلق مثل کسی که یک فیلم رو داره تماشا میکنه شما زندگی رو تماشا می کنید. قدرت تله پاتی،دیدن اینده و ذهن خوانی و همه چیزو داری اما برات مهم نیست دوست داری فقط به اون منبع انرژی، خدا یا ناخوداگاه جمعی وصل بمونی اینقدر که حسش خوبه

  36. مهدی گفت:

    خداوند با رحمت و مرحمتش بین ما و چیزهایی که قرار نبوده ببینیم پرده انداخته و ما با فضولی و شیطنت میخوایم ازش سر دربیاریم در حالی که همه علما از این کار منع کردن چون میدونن زندگی نرمال شما بهم میریزه،فقط برا کسانی خوبه که با ریاضت های معنوی روی نفس خودشون کار کردند مثل ایت الله قاضی و ایت الله بهجت و دیگر علما ،درغیر این صورت مطمین باشد مثل این میمونه که در قفس حیوانات وحشی رو بروی خودتون باز کنید اون وقت با بسم الله گفتن و خدا خدا گفتن هم کاری درست نمیشه چون خودمون با دست خودمون رو دچار مشکلات ماورایی کردیم، به هیچ عنوان دنبال این چیزا نباشد توجه داشته باشید که تو اخر الزمان که الان هستیم شیاطین جنی با همین شگردها تلاش میکنند به زندگی مردم نفوذ کنند

  37. امین گفت:

    ۴ سالم بود.اونوقت خونه ی مادربزرگم نزدیک خونمون بود.داشتم میرفتم خونه ساعت دور ۸ و ۹بود دقیقا هیچ وقت از یادم نمیره…
    داشتم میرفتم خونه که یهو یکی با صورت اسکلتی دهن تا گلو باز درون تیره و تار و ی جور شنل سیاه داشت خیلی عجیب می دوید دنبالم و رفتم خونه مادربزرگم تا صبح نخوابیدم اون روز وحشتناک ترین روز عمرم بود و امیدوارم هیچ کس هیچ وقت این بلا مخصوصا تو کوچه های تنگ سرش نیاد😣

  38. B گفت:

    من چند ماه قبل که درباره چشم سوم شنیدم خیلی کنجکاو شدم بفهمم چی هست ،وقتی فهمیدم دوست داشتم چشم سومم را باز کنم اما ادامه ندادم ،فعلا که این را خواندم کاملا منصرف شدم بخاطر من خیلی ترسو هستم من از جن و این ها میترسم و اگر ببینم سکته خواهد کردم

  39. امیرحسین گفت:

    سلام
    منم نمیدونم چیه اسمش اجنس یا هرچیز دیگه ولی اینو میدونم ک اطراف خیلی اتفاقا میوفته و چیزایی هست ک ما نمیتونیم ببینیم چون درکس برای ما سخته و ب این چیزا باور نداریم
    من هروقت ک چیزی دیدم ساعت ۲ ۳ شب بوده یه شب بیدار شدم خونه مادربزرگم بودم بعد ک بیدار شدم دیدم روی اپن اشپزخونه نشسته بود من فقط یه چیز سیاه میدیم چون خونه یکم روشن بود اون موقع شب قشنگ چیزی معلوم نمیشد و بعدش هم پتو رو کشیدم روی خودم و اتفاق خاسی نیوفتاد

    و یه شب دیگه من ساعت ۱۰ ۱۱ شب بود تو عالم خواب بودم یعنی کامل خواب نبودم و یه دفه پرده اتاق کنار رفت انگار ک یکی رفت پشت پرده و منم ک تو عالم خواب بودم اصلا حسی نداشتم از جام بلند بشم و نیم ساعت یه ساعتی گذشت یکم میترسیدم توی اتاق تنها بخوابم و پاشدم رفتم توی حال چ بابام اونجا خواب بود و من اونجا خوابیدم اون ک دید من کنارش خوابیدم رفت تو اتاق جای من خوابید و من دوباره خوابیدم و ساعت ۳ ۴ بود دوباره بیدار شدم اونجا ناخوداگاه ب در اتاق نگاه میکردم ک یکی اومد کنار دروایستاد و ب من نگاه میکرد من فکر میکردم ک بابامه ولی تاریک بود و منم از خواب بیدار شده بودم قشنگ نمیدیدم و یکم صدا کردم اروم میگفتم بابا بابا بابا و جواب ندادم فهمیدم اون نیست و خوابیدم دوباره

    و یه بارم تو تهران بود ک من تو خواب ۲۰بار بیدار شدم یعنی هی حس میکردم بیدار شدم ولی خواب بودم دوباره از خواب میپریدم و خیلی بد بود این خواب
    منو تو خواب خیلی اذیت میکنن یعنی خیلی شبا نمیتونم بخوابم بیدار میمونم ساعت ۵ ۶صبح میشه میخوابم

    و چندروز پیش هم خواب عموم دیدم ک باهمدیگه احوال پرسی کردیم منو ب همه معرفی میکرد و…. بعد یه دفه دیدم نیست و یه دفه از کنارم یه ماشین رد شد دیدم اونو و خیلی ام خوشگل و خوشتیپ شده بود و گاز ماشینو گرفت رفت سمت کوه بعد از این ماجرا من حس کردم بیدار شدم یعنی تو جام بودم و انگار ک بیدار شده بودم ولی یه دفه ب سمت در نگاه کردم در ماهم یه تیکش شیشه ایه و نگاه کردم ک یکی از بغل در داشت ب من نگاه میکرد و لبخند میزد و هم اونو دیدم اونجا از خواب پریدم و قلبم تند تند میزد و موهای بدنمم سیخ شده بود

    و چند شبی ام صدا شنیدم ک انگار خواهر یا مادرم صدام کردن و بیدار ک شدم اونا خواب بودن
    یا یه بار تو اتاق بودم مامانم صدام کردم و منم داد زدم گفتم چی میگی و… ک گفت اصلا من صدات نکردم

  40. دانیال گفت:

    سلام ۲۱سالمه.
    اولین بار تو قبرستون برام اتفاق افتاد خیلی میترسیدم بعد از سالها دوباره داره اتفاق نیفته.
    ترسیدم رفتم دعا گرفتم ولی با وجود دعا هنوز هستن میبینمشون بهم خبر و سر رو نشون میدن قشنگ تو اتفاقات خاص زندگیم بهم کمک میکنن
    برام جالبه چون دوست دارم اینجوری کمکم کنین ولی بیشتر وقتی وقتی دعام نیست این اتفاقات برام میفته ولی خیلی خشنن خودشونو نشوپ میدن بیشترشون نیروی شیطانی دارن اذیتت میکنن میترسوننت . خواهش میکنم از کسی دنبالش نره من خود به خود باز شده اما ۳تا چاکرام بازه خود به خود. دنبال این کارا نباشید زندگی عادی خیلی خوبه سعی کنین عادی زندگی کنین من هنوزم دنبال کمکم کسی بود کمکم کنه بگه

  41. حسین اگاه گفت:

    چشم سوم باعث میشه که به اطرافیانتون بی اعتماد شید چون تمام حرکات و ذهنشون رو میخونید ناخواسته به نظر من دردسر باز بودنش بیشتر از بسته بودنشه چون انسان نباید یه چیزهایی رو بفهمه
    همون نفهمه بهتره

  42. علی گفت:

    سلام خسته نباشیدمن بیشترخوابهام در۲۴ساعت به حقیقت می پیونده وبعضی ازحدس هام به حقیقت میپیونده ومشکلاتم به طوری طبیعی وسریع حل میشه وبعضی صحنه هاروتوخواب بیداری میبینم چشم سومم چنددرصدش بازه یابستس

  43. سپید گفت:

    سلام و وقت بخیر من وقتی چشم ها رو می بندم نورهایی می بینم و قبلش یک نفر انگشتش رو گذاشت رو پیشونی من …ازش پرسیدم گفت چشم سومم باز شده اما دیگه ازش خبری ندارم ممنون میشم کمکم کنید خیلی ترسیدم

  44. رضا گفت:

    سلام خدمت دوستان ایران زمین من ۴۰ سالمه و چیزای عجیب تو زندگیم زیاد دیدم از دیدن اجنه به اشکال مختلف و صداهای عجیب غریب تا دلتون بخاد جالب اینجاست که بعضی وقتا جلوی چشمتون هست ولی متوجه نمیشید چشم سوم و باز بودن چاکراها در کودکی اتفاق میوفته چون انسان پاک هستش در کودکی وقتی سن میره بالا و غذاهای مصنوعی میخورید کم کم غده پینه آل مغزتون کوچیک میشه و گلا بسته میشه اصلا دنبال باز کردن و انگولک کردن بدنتون نباشید طبیعی زندگی کنید مصنوعی جات نخورید از شهر فاصله بگیرید خود به خود باز میشه خداپرستی و خوبی کردن رو یاد بگیرید خیری که تو خوبی کردن نزد خداست از همه اینا بالا تره چشم سوم اتفاقا خوراک خارجیاست چون دنبال پول هستن به هر قیمتی که شده علائم مخفی ایلومناتی و فرماسونری سو استفاده از چشم سوم هستن میتونه این چشم دو بعد داشته باشه شر و خیر غذای سالم بخورید گناه نکنید مطالعه کنید سجده کنید درست باز بشه نه با ور رفتن با بدنتون موفق باشید.

  45. نگار گفت:

    سلام من یدفعه فقط تو پنج شیش سالگیم ۳تا زن وحشتناک تو روز روشن دیدم وبعد
    چندسال بعد کلاس پنجم یدفعه همه جا زرد شد و همین ۱ هفته پیش جن ها یه کوچولو اذیتم کردن وکاری نداشتم باهاشون
    و بالاخره رفتن احساس میکنم چشم سوم من مادرزاد فعاله الان کلاس ششمم کمکم کنین از شک دربیام

  46. Fereshte گفت:

    سلام
    هیچ وقت دنبال باز کردن چشم سوم و این داستانا نبودم
    اما خیلی پیش اومده وقتی چشمام بستس و خوابم عمیق نشده وسط ابروهام یه جوری قلقلک میشه
    انگار یه پشه نشسته رو پیشونیم

  47. شیطان گفت:

    بلخره ما توی زندگی بدبختی میکشیم آخرش مثل سک سقط میشیم ببنید هر چیزی سختی های خودش داره برید از آدم های تجربه دار کمک بگرید تو خدا رو داری از چی می‌ترسی بعدشم با ترست غلبه کن امید وارم موفق بشی

  48. اندیشه گفت:

    سلام رسیدن به قدرت های فوق العاده باعث افزایش خودپسندی و«من من» کردن انسان می شود و انسان به کفر بزرگتری می رسد و ادعاها می کند و ازاین قدرت ها ممکن است بد استفاده نماید بیایید دنبال این کارها نباشیم و بنده خدا شویم عبودیت خداپیشه کنید که کنهش ربوبیت است

  49. کاربر 24072 گفت:

    خیلیا اینجا کامنت گذاشتن ولی من نمیدونم چجوری باهاشون درارتباط باشم لطفا راهنمایی کنین

  50. MTM گفت:

    سلام ببخسید من نمیدونم چشم سوم من فعال هست یا نه زیرا من بیشتر اوقات در خانه افرادی را میبینم که حتی تا الان هم ندیدمشان از طرف دیگر بیشتر خواب های من تا ۲۴ ساعت به حقیقت می پیوندد ولی من از مدیتیشن و امثال ان دوری میکنم . از طرف دیگر هر از گاهی ذهن فامیل ها را میتوانم بخوانم و همان طور که مادرم میگوید یک موجود سیاه رنگ در ۲ سالگی من امد جلوی تخت من بعدن پیگیر شدم دیدم خاله من هم این را دیده بود ممنون میشم بگید چشم سوم من باز است یا خیر

  51. قربانی گفت:

    امشب برام اتفاق عجیبی افتاد !
    روی تختم اروم اروم بی اختیار خوابم رفت و وقتی که بیدار شدم یکجای دیگه بلند شدم
    با یکی از اشنایانم صحبت کردم و اون گفت شاید موجودات ماورایی بلندت کردن و به انجا بردن
    عجیب اینه که همین العان بوی آتش سوزی به مشامم برخورد کرد
    قبل از اتفاقی که برام بیوفته یه چند هفته ای میشد که صدای داد مادرم رو میشنیدم درحالی که مادرم خواب بود
    من در ۵ سالگی اتفاقی برام افتادم که هم توب بود هم بعد اون شب من تازه از خواب بیدار شدم و با کسی که صورت اسکلتی داشته و از گردن به پایین سیاه بود عین چادر
    جیغ کشیدم و فرار میکردم
    مادرم رفت تو اتاقم اما اون موجود دیگه نبود
    اعتقاد پیدا کردم که در خانه مان جن هست
    ترسناکه هااا
    اما محلش ندی خودش میره

  52. راحله گفت:

    سلام من از وقتی که خودمو شناختم موجوداتی رو می‌دیدم که منو میترسوندن و من چشم سومم رو باز نکرده بودم و این یکم عجیب بود!
    چشم سوم من به صورت عجیبی فعال بود و باز بدون اینکه من باهاش کاری داشته باشم! من از ۹ سالگی اونا رو می‌دیدم……پیش دعاگر رفتم و اون بدعت داد تا از سرشون خلاص شم ولی همونجا بود که بهم گفت چشم سومم بازه و من قادر به دیدن موجودات ماورایی هستم!
    من نمی‌دونستم چشم سوم چیه و محل نزاشتم به حرفش ولی به یک سال دعا افتاد تو آب و باطل شد و من دیگه پیگیر نشدم!
    اما همیشه به نور حساس بودم و سر درد های عجیب می‌گرفتم تا اینکه دو سال پیش درباره ی چشم سوم تحقیق کردم!
    من آینده یا گذشته رو نمیتونم ببینم یا حتی هم نمی‌خونم…ولی من بهم الهام میشه! ی چیزایی حس میکنم…..من وجود ارواح رو میفهمم و حتی به چشم میبینم!
    با چشم بسته میتونم خونه یا هرجایی که توش هستم رو ببینم…..من الان ۱۵ سالمه و این قدرت ها برای کنه کم سن و سال یکم زیادیه!
    اونا همیشه صدام میکنن ولی من بهشون گوش نمی‌دم……چشم سوم من فقط برام خطر آورد تو سال های اول ولی الان داره در کنارش ی خوبی هایی هم رخ میده….میتونم بفهمم که طرف مقابلم سوال بعدیش چیه و از این چیزا!
    همینو بگم که چشم سوم خیلی خوبه……من که خوشم میاد ازش! اینکه قدرت هوایی دارم که خیلیا ندارن

  53. حسینی گفت:

    چشم سوم فقط باتمرینات دهنی باز نمیشه بعضی دعاهای عظیم اشان هم باعث بازشدن چشم برزخ میشه مثل دعای بینهایت بزرگ جوشن کبیر باان همه موکل محافظ.دعای نور.ونماز فرج اگر بادل پاک باشند هم باعث فعال شدن میشن به هیچ عنوان خوب نیست.دنبالش نرید میتونید رویای راببینید کهخبرازچندسال اینده میده.ولی حسابی خواهید ترسید مخصوصا شبها وبه مرور باعث ضعف جسمانی میشه.وفقط بادرخواست وکمک اززیارتهایی که دوازده معصوم هستندقابل علاج هست باتزرع وخواعش بسیار سخت به زندگیه ءذشته شاید برگردید شما میتوانید صداهارابشنوید صدای کسی که تازه فوت شده ودرحال عذابه صدای فرود وصعود موجودات بزرگ صدای جیغهای که کس دیگری بهغیر شما نمیشنود وکوجودات زشت بابی نهایت تنوع درشکل وظاهر

  54. ناشناس گفت:

    سلام لطفاً به سوالم یکی پاسخ دهد
    من وقتی ۱۱سالم بود شروع به تله کینزی کردم
    و موفق بودم
    ولی در موردش تحقیق کردم و ترسیدم
    بعضی از افراد گفته بودند که صدا های ترسناک میشنیدند یا چیز های ترسناک میدیدند
    من هم ادامه ندادم
    ولی از جایی که من نمیتونم این قدرت های ماورا را انجام ندم
    دوباره شروع کردم تله کینزی
    و بعد به سراغ
    کنترل باد (آیرو کینزی) رفتم
    و میتونم بگم همه چیز را تا یه مدت به رنگ دیگری میدیدم یعنی همه چیز آبی بود تا اینکه
    من روح ها را دیدم!
    من خاطرات و خود روح ها را میبینم
    یعنی شاید هم ذهنم باشه نمیدانم
    ولی اونا با من دوستن میشه گفت به من قدرت های عجیب میدن وقتی میترسم حس میکنم دستش روی شونم هست یا وقتی سردم هست دست اون که توی دستم میزاره و دستم گرم میشه!
    خیلی عجیب هست
    حتی وقتی عصبانی بودم هر جا نگاه میکردم تصادف میشد!!!
    برای این که شاید اتفاقی باشه امتحان کردم ولی واقعا شد! البته اصلا خوب نبود
    یا من ارواح را میبینم و آنها به من میگویند که تو یه روزی به ما کمک کرده بودی پس ما هم به تو خواهیم کرد
    احساس میکنم بیشتر فرشته هستند تا ارواح و اجنه چون لباس های سفیدی میپوشند البته بعضی از آنها هم تیپ های خشنی دارند ولی با این حال آنها از من مراقبت میکنند
    یا بعضی مواقع به من میگویند که مراقب باش و در گوشم جیغ هایی میزنند وقتی در اینترنت چک کردم زده بود که باید به صدای آنها متصل شوید و توجه کنید ببینید چه میگویند
    چند باری امتحان کردم و آنها گفتن یک جن در اتاقم است با شروع آیات خداوند دیگر آنها صدا ندادند و ممکنه جن ها رفته باشند
    و آنها را باز میدیدم که میخندیدند
    این قدرت رو از بچگی داشتم بنظرم
    من بنظرم از طریق نماز ها یا همین قدرت های ماورایی من این ها را میبینم
    حالا آدم تا چیزی رو نبینه باور نمیکنه ولی خب من حقیقت رو گفتم

  55. ریحانه گفت:

    سلام ببخشید من یک چند ماه یا چند هفته پیش رفتم سراغ چشم سوم وقتی بازش کردم صداهایی که اسممو صدا میزد و یکم اینده را میدیدم و ذهن میخوندم و بعضی خوابام واقعی میشد
    ولی شبا بدخوابم و یکمم اتفاقای بد واسم پیش میاد
    به کسانی که میخوان ببندنش اخطار میدم وقتی بازش میکنی راه برگشت نداری به سختی میشه بستش اگر بتونی به احتمال ۹۰ درصد حافظتو از دست میده هیچ جوره هم برنمیگرده
    سوال من این بودش که چشم سوم میتونه خود به خودی بسته شه ؟ من دیشب یکم از حافظم رفت سریع رفتم تمرینات باز کردنشو انجام دادم حافظم برگشت چرا من اینشکلی میشم ؟؟؟؟
    یک چیزایی را میفهمم ولی به همون بها یکم از حافظم میره
    یعنی چشم سوم اینشکلیه که بها داره ؟؟؟؟؟

  56. حسین گفت:

    سلام من حسین هستم و ۱۲ سالمه میدونم بدرد این کارا نمیخورم اما من کلن از جن اینا میترسم اما تصمیم دارم چشم سوم هم رو باز کنم و برای اولین بار با ترس هام روبرو بشم

  57. ناشناس گفت:

    چاکراه ها مانند مرحله های یه بازی هستن و باید به نوبت بازشون کنید که تقویت بشین برا مرحله بعد و معلومه وقتی یهو هنوز چاکرای یک رو پاکسازی نکنید برید برا چاکرای ۶ دهنتون صاف میشه و خلاصه برا هیچ چیز عجله نکنید

  58. محسن گفت:

    محسن هستم ۲۵ سالمه راستش خیلی به سرم زده بود چشم سومم رو باز کنم این روزا فایل های تصویری هیبنوتیزم ثروت رو زیاد که نگاه میکنم حس میکنم یه چیزی وسط ابروهام سنگینی میکنه ولی از طرفی کامنت ها رو خوندم و نظرم کلا عوض شد و به همه عزیزانی که چشم سومشون رو هنوز باز نکردن توصیه میکنم خوب نیست بزور خودمون بازش کنیم اگه صلاحمون باشه در زمان درست ودر مکان درست خدا خودش باز میکنه وقتی که ظرفیت شو داشته باشیم وقتی که الان من شرایطش رو ندارم شایدهم خودم رو بدبخت کنم هم خانوادم رو ناراحت کنم پس تصمیم میگیرم واگذارش کنم به خدا هروقت که خودش صلاح میدونه باز کنه از طریق نماز و ذکر و…
    :یه چیزی هم به عزیزان بگم که نرین دنبالش خدا بهتر از ما میدونه که به چه کسی چه چیزی عطا کنه اگه خودش بخاد به موقع عطا میکنه

  59. King گفت:

    سلام .
    من خیلی وقته چشم سومم بازه
    ولی چند روزی هست پشت سر هم خوابای عجیب میبینم بعضیاش هم داره به واقعیت تبدیل میشه.
    خوابهای چندین سال پیش هم تو خاطراتم دارم که بعد از اونهمه سال الان دارن رخ میدن تو واقعیت.
    جدیدا افرادی میخورن به چشمم هرجا که هستم ولی غیب میشن خیلی عجیبه تا به حال اینطور نمیشدم

  60. بنده خدا گفت:

    با این نظرات که بقیه دادن پس یعنی چشم سوم من بازه
    و قبول دارم که…شب ها به بدبختی میخوابم و میترسم…تا یه مدت میتونستم واضح روح ارواح اینارا ببینم که یک بار ی پیر زنه کوتوله بود… اون کسی که گفت میاند روحتون را بگیرن واقعا واقعا به خدایی بالا سرم و به کتاب آسمونی که فرستاده قسم راست میگه و من کلاس نهم یعنی پارسال وقتی خواب بودم شنیدم که انگار مامانم و اینا دارن میخندن و من چشم هامو بسته بودم که ادای خواب بودن در بیارم یک دفعه هنگام خنده شروع به دعوا کردن و من تو همون حالت بودن بعد تو همون صدای دعوا اینا که میومد حس کردم که چند نفر بالای سرم هستن و یکیشون گفت بیاید روح شو بگیریم ،منم اومدم بلند شم سریع برای خودم ۱ ۲ ۳ گفتم ولی فقط میتونستم سرم تا گردنمو تکون بدم ی لحظه شروع کردم به خودم فحش اینا بدم که لعنت به این زندگی که من به دنیا اومدم که اسیر اینا بشم اینا خلاصه هعی با خودم کلنجار رفتم و بعد از انگشتای دستم هعی تونستم خودمو تکون بدم و هرجایی که موفق به تکان دادنش میشدم شروع به تیر کشیدن میکنه مثل پا که بعضی وقت ها به خواب میره میسوزه و بعد بلند شدم…..خواب های وحشتناکی هم میبینید و من بعد دیدم خیلی از آن خواب ها روشی برای کنترل خوابم پیدا کردم و توی خواب با اختیار خودم باهاشون دعوا میکردم و آنهارا فراری میدادم جوری که وقتی تو تاریکی بودم منتظر اومدم ی شخص ترس ناک را نداشتم و خودم میرفتم دنبالشون تا جرشون بدم😂 و خیلی هم کمکم کرد که دیگه خواب ترس ناک زیاد نمیبینم و ی توصیه اینه که اگر بتوانید توی خواب از خوابتون که میبینید سوتی هایی بگیرید کاملا کنترل خواب میاد دستتون و من به شخصه بهتون قول میدم اگر توی خواب مثلا بگید ای کاش پرواز کنم و بپرید پرواز میکنید امتحان کردم بوخدا….۲بار زمان برام اهسته شد و یک بار وقتی روی کوه به پایین با سرعت زیادی دویدم و نمیتوانستم وایسم زمان برام ایستاد و من خودمو روی جایی پرت کردم و زیاد صدمه ندیدم و ی بار در بازی فوتبال گل صد در صدی را گرفتم ..خلاصه من نمیدونم چرا این اتفاق ها افتاد

  61. فرزاد گفت:

    حیف زمانی که ثرف خواندن کامنت ها کردم

  62. a person گفت:

    سلام..
    منم یه جوان هستم و سن زیادی ندارم_۱۹
    متاسفانه با شخصی طی یک روابط عاطفی حدود چند ماه و در کل دوستانه باهم در ارتباط بودیم.گذشتش.. ی زمانی چشم سومش فعال بود هیچوق نفهمیدم از بچگی یا خودش فعالش کرده بود اما اونطورکه شنیدم ازارو اذیت میشد و بعد غیرفعالش کرد.. متاسفانه توی اون چند ماه که باهاش در ارتباط بودم(با اون گذشته ای ک داشت) روی زندگیم و خودم تاثیرات مخربی گذاشت و به نوعی غیر ارادی چشم سومم در حال فعال شدن بود و یکسری انرژی منفی که نمیذاشت هیچکاری کنم.. انکار یکنفر داشت کنترلم میکرد و نمیتونستم کارایی که میخام رو انجام بدم هیچکدومو و هیچ یک از برنامه ریزیامو و بیشتر پسرفت میکردم تا اینکه پیشرفت کنم. ذهنمو جسمو روحم مختل شده بود تا اینکه ۲ ماهه با اون ادم قطع ارتباط کردم و طی جلسات زیرنظر روانپزشکم بهبود پیدا کردم و پیشرفت زیادی.هنوز یکسری علائم دارم گاهی اما چون پی شو نمیگیرم و تقویتش نمیکنم به نوعی بی توجهم و گذرا میدونمشون.این رو بگم که بدترین احساس که تو کل زندگیم داشتم و فقط اتلاف وقت بودو انگار با چشام اون وضیته نابسامونمو فقط داشتم تماشا میکردمو و ضایه بود که تحت کنترلم..بدترین احساساتم تا اینجا تو کل زندگیم همون چند ماه بود.بطوریکه من از خدا خاستم اون دوتا فرصتی که تو اون چن ماه سر راهم قرار دادو من حیفش کردم رو دوباره سر راهم قرار بده تا ازش درست استفاده کنم.. و اینجا بگم شکر که قرار هم داد:)
    امیدوارم با افکار منفی سمت هیچ چیزی نرید چه توی زندگیتون باشه و چه چشم سوم باشه_شما بخای نخای تو اون مسیر اذیت میشین واقعن اما حدودش رو نمیدونم. چون من حس میکنم ی فرشته نگهبانی داشتم خدا اون ادم رو ازم دورش کرد و فرشته نگهبانمم نذاشت توی اون چند ماه اجنه ببینم برا همین نمیدونم اونایی که میخوان بازش کنن تاچه حد اذیت میشن.شاید یکسری دیر متوجه بشن جزو قشر عادی بودن چه موهبتیه و زمانی متوجهش بشن که بیشتر مسیر رو طی کردن.
    خیلی احتیاط کنید و یادتون نره با مطالعه جامع تر و آگاه چیزی ازتون کم نمیشه بخصوص در راه بازکردن هفت چاکرا.
    فقط تجربه خودم رو نوشتم و یکسری اظهار نظرات که فکر میکردم باید به اشتراک بذارم_در خصوص امسال خودم و سنین نوجوان.
    مراقب خودتون باشید:)

  63. پیمان گفت:

    چشم سوم من بازه فقط تا دو سه روز اینده یه چیزاییو حدس میزنی که هشتاد درصد درسته یعنی یه سری افکار یهو میاد تو ذهنت حدس هم نمزنی انگار یکی میاره تو ذهنت ساخته ذهن خودت نیست چون در باره یه موضوعی داری فکر میکنی یهو یه بحسو موضوعی دیگه داره
    در کل بد نیست ولی خاصیتی هم نداره مال من بازه بسته هم نمیشه هیچ وقت مشکلی هم پیش نمیاذ واسم

  64. ارش گفت:

    چشم سوم برای کسیه ک روح پاکی داره و ب خداوند وصله یعنی واسه ادمایی ک ذات پاکی ندارن ترس و دلهره میاره و چیزایی ک میبینن و تجربه میکنن بازتابی از درونشونه چون کسی ک ب خداوند وصل باشه یعنی روح پاکی داشته باشه خداوند در هر شرایطی ازش محافظت میکنه و پریشان نمیشه وقتی آجنا باز میشه تازه میفهمی تو چقد پیشرفته ای و میرسی ب خود برترت و قدرت هایی ک داری رو کشف میکنی قدرت های هر انسانی مختص همون شخصه تازه میفهمی تو چقد خفنی اونجاس ک میفهمی اشرف مخلوقات یعنی چی!!!😄
    پیشنهاد میکنم روی ۷تا چاکراه کار کنین از ریشه تا تاج سر چون هر چیزی ی قواعدی داره یاد بگیر پرواز کن

  65. سید حسین گفت:

    دوستان عزیز بازشدن چشم سوم یا غده صنوبری با مدیتیشن آداب خاص وریاضت وچله نشینی باز میشه اما به نظر من برای همه مناسب نیست من خودم ریاضت کشیدم وارتباط کامل دارم باید اول به درجه ای برسی که کاملا ازلحاظ روحی پاک باشی .مخلص دوستان خلیفه رحیمی هستم

  66. محمد گنج گفت:

    دوستان من چند سالی هست که بعد از اینکه بخوابم و یا در حالت خلسه باشم یه سری صداها و آهنگها برام میزاشتن پشت سر هم یه شب کلن پیشونیم مثل خمیر شد تو خوابو بیداری از اون موقع فهمیدم چشمم یه خبرهایی داره به من میرسونه دنبالش رفتم الانم پشیمونم . به زندگیتون برسین کار به جایی میرسه که شبها جرات اینکه تنها بخوابین رو ندارین ول کنین اینکارا رو به زندگیتون برسین

  67. م گفت:

    خب معلومه وقتی همه ی چاکرا هاتون باز نمی‌کنید خطر داره اصلا حقتون هست به نظرم
    اینقدر قدرت طلب نباشید صبور باشید و بازش کنید
    من تستم نشون داد که باز شده البته خودم میگم تست چرتی بود به هرحال من از بچگی چیزهای عجیب میدیدم هاله بین هم هستم تازه شفابخش هم هستم پرواز روح هم بلدم و حس ششم هم دارم و می تونم روی بعصی چیزا تاثیر بذارم که همشششش به خاطر اینه که یکم چشم سومم باز شده. بازم بگم؟

  68. کاربر 17787 گفت:

    اوه نمی‌دونستم خطر هم داره!!!💨

  69. هستی گفت:

    سلام چشم سوم رو اگه از طریق نماز که آداب خاص خودش رو داره بخواین باز کنین خطری نداره در مورد این مسئله هم میتونین تو یوتیوب سرچ کنین طریقشو‌

  70. مهسا گفت:

    سلام من خیلی علاقه دارم چشمم رو باز کنم که خدا و دنیای اطراف خودم رو باز کنم، البته قصد من شناخت بهتر دنیا و نزدیک شدن به خدا هستش چون من به این دنیا اومدم تا خودمو پیدا کنم و راه درست رو انتخاب کنم، پس اگر کسی میتونه کمک کنه پیام بده، من الان دو سال هست که تمرین میکنم ولی باز نشده نمیدونم دوستان چطور سریع باز میکنن اخه چشم سوم که فقط دیدن اجنه نیست هزار مزایای دیگه هم داره که باید استفاده درست رو ازش بکنی مگه ما خدای به اون مهربونی رو نداریم دیگه از چی بترسیم😍😊🤲

  71. امیر گفت:

    سلام دوستان من تقریبا یک سالی میشه که میخوام چشم سوم باز کنم لطفا لطفا کسانی که درمی از این مسئله ندارن نرن سراغش تازگی ها جیز های رو میبینم که اصلا جالب نیستن برای مثال فرشته قبض روح بعضی ها دروغ میدونن ولی واقعا دیدم و خیلی وحشتناک بود خواهش می‌کنم نرین طرفش فرقی هم نمیکنه چه سنی الان که باز شده دنبال یه راهی هستم که ببندمش چون واقعا یه بازیچه میشین البته بستگی داره روحتون چقدر قوی باشه عواقب جدی داره دیگ هیچ حسی ندارین بجز ترس و وحشت اگر هم به بدنبالش هستین رحمانی برید سمتش که شیطانی دکتر از روزگارتون در میاره به شخصه بار ها و بارها فکر خودکشی کردم تنها در مدت کنار از ۲ هفته

  72. کاربر 20920 گفت:

    سلام من شب اولی که تکنیک باز کردن چشم سوم رو انجام دادم و فقط صدای جیغ میشنیدم و الان خیلی میگذره و هیچ چیزی جز جنای خونگی ندیدم بعضی و قتا توی طبیعت میتونم الف ببینم برای من ضرری نداشت خداروشکر
    ولی دوستان اگر ویچ باشید میتونین شنل محافظ درست کنین تا در برابر اسیب های ماورایی ازتون محافظت کنه یا خونتونو با جاروی مقدس و اب مقدس هرروز صب تمیز کنید 🔮

  73. دریا گفت:

    سلام بزارین بگم چشم سوم من وخانوادم از بچگی بازبودوکلا هرچی بدبختی وبدشانسی توزندگی اوردیم .اصلا سمتش نرین زندگیتون نابود می شه یه چیزای می بینین که فلیمای ترسناک براتون جوک می شه اگه اینقدر فک می کنین چیز خوبیه امتحانش کنین نظرتون دوستن چطوری مردن مردم ،تصادف ،خارج شدن روح از بدن خیلی خوبه
    تازه بماند که هرچی روح وجن خیلی موجودات که حتی تصورشم نمی کنین زندگیتونو جهنم می کنن براشون مثله اسباب بازی می شین

  74. خانوم دکتر گفت:

    بنظرم هرچقدر وحشتناک باشه این چشم سوم از انسان هایی که دورو برمون هستن وحشتناک تر نیس ک

  75. بنده خدا گفت:

    سلاااااام
    اقا بیاید برید سر زندگیون باوا
    یعنی چی من میخوام چشم سوم باز کنم
    خب اگ برای انسان خوب بود ک خدا از اول میداد
    ببینید نمیگم وجود نداره چرا وجود داره ولی
    مخصوص هرکس نیست ک اگ برا همه خوب بود ک نمیشد زندگی کرد
    تازه نمیزاره شب ها بخوابید و ادمی بی اشتیاق میشید
    و حتی میتونید اجنه ببینید و اگ از اونها بترسید برای گرفتن روحتون حتما مزاحم میشن ولی ن با گل و شیرنی با وحشت و ترس ….برید زندگیتونو کنید و اینقدر گول این حرفای دروغ رو نخورید …خدا بهترین هارو ارزومنده برای شما

  76. ناهید گفت:

    ضمنا اینکه نوشته شده خطرناک بنظر من بجاش باید عجیب یا ترسناک نوشته میشد چون خطری نداره وقتی همواره خداوند کنارمونه هیچی نمیتونه برامون خطرساز باشه اگر هم ترسیدید ذکر خداوند متعال را بگین تابستون از بین میره واقعا من توی این مدت کوتاه به وجود ارواح واجنه توی خونه ام عادت کردم نه اینکه همیشه بینمشون گاهی وقتها میبینم اما اون موقع فوری ذکرخداوند میگم
    کلا به نظرم بستگی به عقاید و پیشینه انسان داره واینکه در ذهنش ارواح واجنه را چطوری می بینه و وقتی چشم سومشان باز میشه همون شکلی می بینه آینده رو همون طور که دوست داره می بینه و درکل ما اگر بطور متافیزیکی به قضیه نگاه کنیم که مبحث خیلی خیلی طولانی هست تهران چیزی که ما میبینیم ساخته انرژی خودمان و انرژی کائنات هست و به نظر من برای هر رویداد اگر با نام الله فکر مثبت کنیم خیلی هم خوب است

  77. ناهید رحمنی گفت:

    سلام من حدودا از یکی دو سال قبل گاهی بعد از نماز سجده های طولانی داشتم طوریکه زمان از دستم میرفت و دائما ذکر خداوند میگفتم چند بار هم به عالم مکاشفه و خلصه رفتم اخیرا حالتهایی رو تجربه میکنم که رفتم به سمت مطالعه در مورد چشم سوم و دیدم که احتمالا بدون اینکه بخواهم چشم سومم با توجه به علائمی که دارم باز شده که خیلی علائم دارم مثلا دیدن اجنه واشباح یا شنیدن صدائی که نامم رو میگفت یا اینکه درجایی که کاملا تنها هستم احساس میکنم کسانی با انگشت های لاغر مرا نوازش میکنن یا به شوخی از پشت سر به شانه ام میزنند خلاصه اذیتم نمیکنند موقع خواب هم نوارهای عجیب و اشکال مختلف که اصلا ترسناک نیست رو میبینم گاهی وقتها پیشبینی می‌کنم و تله پاتی دارم تنها چیزی که اذیتم میکنه اینه که شبها نمی خوابم وروزها می خوابم نمیدونم اینم عوارض چشم سوم هست یا اصلا چشم سومم بازه یا صرفا اوهام خودمه ممنون میشم راهنمایی بفرمائید اجرتون با الله انشالله

  78. محسن گفت:

    سلام دوستان
    راستش من خیلی علاقه زیادی به باز کردم چشم سوم داشتم ولی الان که کامنت های شما عزیزان رو دیدم،پشمام ریخته و حسابی ترسیدم،اصلا دیگه جرئت نمی کنم بهش فکر بکنم
    واقعا اینقدر ترسناکه؟

  79. vuda گفت:

    باسلام چشم سوم من خودبخودباز شد ووقتی درحالت عادی چشمام رامیبندم بدون اینکه خواب باشم چیزهای عجیب وترسناک میبینم.چکارباید بکنم.

  80. امیرعباس گفت:

    سلام من ۱۴ سالم از شما خواهش می کنم نظرتون رو بگید می دونم شما فکر می کنید دروغ ولی به خدا که راست میگم
    ما رفتیم پیش فال قهوه ای که مامان و بابام میرفتن رفتیم اونجا فال قهوه یه جیز در من دیده بود که گفت تو ۱۴ سالت شد بیا اینجا حتما ما پریروز رفتم من به سنی رسیده بودم که فال قهوه بگیر میفته برات من گرفتم و فال قهوه گفت تو تمام چاکرو هات از زمان پچگید باز شد بعد من رو راست می تونستم بفهم طرف توی ۵ ثانیه بعد چی میخواد بگه و این نشونهیه باز بودن چاکرو هایه شماس بعد فال قهوه گفت کنتر می تونی داشته باشی تو چشم سومت گفت من جزوه میدم بخونید هرشب کارهایی که میگه رو انجام بدی بهت که بتونی چشم سومت رو باز کنی و من الان در حال خوندن و انجام دادن اون ها هستم

    من از عزیزانی که تو ایم کار هستم واقعا کمک می خوام و اطلاعت می خوام جمع کنم هرکس کمکی تونست بکنه به این شماره تو واتساپ پیام بده لطفا و راهنماییم کنه

  81. محمد زمان گفت:

    به جایی از وحشت میرسی .
    که
    چیزی که دای بهش فکر میکنی و فرکانس میدی فردا قراره اتفاق بیفته .
    یا در اینده این اتفاق افتاده و‌تو داذی پیش بینیش میکنی .
    و این حالت شما در بی تفاوتی و برزخ تمامی .
    تکلیف شخیص خوب و بد با روح بیدار شماست .

  82. yasin گفت:

    نگاه کنید چشم سوم خطر داره نه دیگه اینطور شما میگید شما باید اول از همه دیدگاهتان را درست کنید بعد باز کنیدش و بتونید کنترلش کنید اصلا ترسی نداره دیگه هم ارواح بد میان وخوب و باید تحملش کنید کسی می‌خواهد چشمش باز شه

  83. .... گفت:

    چقد جو میدید😐
    باز شدن چشم سوم خوبی داره فقط باید بدونی چطوری کنترل کنی خیلی از دشمنان اسلام چشم سوم دارن فقط خودشون به کار بد کشوندن مثلا داعشی. ها اینقد روحشون قوی که سر میبرن میندازن جلو پدر و مادر ولی اگه درست پیش برید به راه خوب برید مشکلی پیش نمیاد 🙄

  84. . گفت:

    سلام من که علاقه ای به اینکار ندارم ولی به این باور دارم که با عناصر اب باد اتش خاک خودتون رو از انرژی منفی پاک کنید سرچ کنید کلی مطلب هست من اول می خواستم چاکرا هام رو باز کنم که الان کلا منصرف شدم

  85. گندم گفت:

    سلام. من یه جا روش باز کردن چشم سوم خوندم نوشته بود انگشتت بذار وسط دوابرو خلاف عقربه ساعت ده ثانیه بچرخون بعدش چشم سوم باز میشه. منم انجام دادم الان باید چیکار کنم چجوری چشم سومم ببندم. من نمدونستم باز کردنش خطر داره. تورخدا کمکم کنید

  86. علی گفت:

    سلام . لطفا بخوانید. هر کسی که میخواهد چشم سوم را فعال کند لطفا لطفا لطفا حد اقل یک ماه در مورد باز کردنش تحقیق کاملا درست کنید و پیش انسان های که تجربه دارن برید و از شان بپرسید که چگونه است واقعا واقعا خیلی خطرناکه برای کسی که بدون تجربه کامل وارد این چیز بشه چشم سوم باز بشه یعنی دیدن تمام ارواح و جن و شیاطین خیلی خطرناکه در ضمن اگر کسی بخواد بازش کنه اول باید چاکرا های اول به بالا را پاکسازی و بعد فعال کند بعد ما بقی و……………..لطفا اگر کسی کمک خواست اولا تحقیق کامل کند دومن به تجربه کامل کامل کامل کامل وارد این بحس بشین به نظر من یکی از بزرگ ترین نعمت های خداوند است که هرکسی توانایی باز کردنش را ندارد یعنی توانایی دیدن ارواح و…………….

  87. محمد گفت:

    این حرفا چیه نمیدونم من چشم سومم باز شه اینجوری میشم
    الحق که مردم خرافاتی هستیم
    پس چرا تو خارج از این حرفا نیس

  88. زمانی یک فرشته بود گفت:

    اینایی که میگن من چشم سوم باز شد بعدش توسط یه عالم بستم، بلف میزنن!
    بدون بازکردن چاکرا ها نمی تونین چشم سوم رو باز کرد
    باید به یک درجه ای از معنویت رسیده باشید وگرنه
    من باز کردم و بستمش حرف بچه هاس 😆😆
    چشم سوم که فعال شد دیگه امکان نداره بستنش

  89. سلام گفت:

    با سلام من ۱۴سالمه من از جن ها و اینجور چیزا میترسم یعنی انتظار ندارم چیزی که توی دنیای خودمون نیست رو تحمل کنم چون من اعتقاد شدیدی به این چیزا دارم و همیشه مخصوصا شب ها در سکوت و تاریکی فکر میکنم که این جا هستن و یکم میترسم در واقع باید بگم با دیدنشان ۱۰۰درصد سکته میزنم به نظرتان باز کردن چشم سوم برام مناسبه ؟ تازه با خوندن نظرات دوستان ترسم بیشتر شد😁😁😁 درضمن من آدم شادی هستم و نمیخوام یه آدم سرد و بی روح بشم و همینطور نمیخوام علاقه ام رو نسبت به فسنجان و لواشک و ورزش و فیلم های چینی کره ای از دست بدم به نظر خودم همچین چیزی برام مناسب نیست نظر شما چیه ؟

  90. بنده خدا گفت:

    سلام خداوند بر شما دوستان عزیز
    چشم معرفت
    چشم سوم
    چشم اجنا
    عالیه واقعا عالیه انشالله چشم دل همه باز شه که بی نیاز از همجیز…
    یا حق ….

  91. امیر گفت:

    سلام اون دسته از دوستانی که باز کردن چشم سوم مشکل داشتن ،بلد نبودن ازش استفاده کنن.
    اون دوستانی هم که می خوان چشم سوم شون رو باز کنن اول باید ترساشون از نظر ذهنی از بین ببرن (شکه شدن با ترس فرق داره) برا اینکه ترساتون برطرف کنین با روحتون یا وژدانتون یکی بشین . این یکی شدن سبب میشه که هاله های دفاعی تون قوی بشه و حتی شما جنگ افزار برا خودتون تو ذهنتون بسازید که اعتماد به نفستون بره بالا . این که با روحتون یکی بشین به خود اگاهیتون بستگی داره.
    ویک نکته رو هم هیچوقت فراموش نکنید که انسان‌اشرف مخلوقات هست پس هیچ وقت تسلیم نشین. در هر صورت این یه نظر ولی دوستانی که موافقن یا یکی شدن با روح یا وژدانشون رو تجربه کردن می فهمن من چی میگم کامنت بزارن. درود

  92. علوی گفت:

    باسلام من ۱۵سالمه وخیلی دوست دارم چشم سومم روبازکنم اماخیلی میترسم واینکه خیلی هم عجله دارم برای بازکردن چشم سومم نمی دونم چیکارکنم میشه لطفا کنیدراهنمایم کنید ممنون میشم

  93. سمیرا گفت:

    با سلام ن بهد از خروج از حالت کما خودبه خود چشم سومم باز شد بسیار تجربه بدی بود انرژی های منفی دیگران به شدت اذیت کننده بود اثلا زندگی عادی نداشتم حتی با نزدیکانم نمیتونستم مراوده داشته باشم مدام سایه میدیدم البته من مدیوم قوی هم هستم ولی خلاصه اینکه خیلی تحربه بدی بود مدام در حالت خواب و بیداری و رویا بودم اصلا دنبالش نرین فقط نماز و قرآن و زیارت حرم امام رضا (ع) میتونه حال دلتون رو خوب کنه یا علی مدد

  94. عاطفه گفت:

    به هیچ عنوان باز نکنید من تجربه های وحشتناک داشتم بزلرین زندگیتون همین روال عادی خودشو داشته باشه هرکسی تحمل این چشم سوم و نداره من که شب و روز زار میزدم با التماس به این و اون بستمش.

  95. مرتضی گفت:

    سلام جز گیجی و منگی چیزه دیگه ای نداره موج منفی دیگرانو میگیرم درون خودم جمع میشه زندگیمو مختل می کنه به نحوی که اگه به منبع نزدیک باشم پارازیتش اذیتم میکنه

  96. Mozhgan گفت:

    من ازبچگی یه بخش ازآینده رو میدیدم والان ۱۵سالمه وصداهاوچیزای عجیبی میبینم وشب هاتوخواب معماحل میکنم وراه حل برای کارهام پیدامیکنم ویاکابوس میبینم وخب خواب راحتی ندارم وهروز خسته بیدارمیشم وبیشتراوقات سردردم وشبهامیترسم یکبارم یک چیزی من رو زد ولی کسی نبود نمیدونم اینها چیه وخوب میترسم نکنه چشم سومم بازهست ولی من ازبچگی ایتطوربودم وترسیدم اگ کسی چیزی میدونه لطفابگین

  97. (: گفت:

    بله شاید آینده نگری کنید

  98. Army bts گفت:

    من یه مدت چشم سوم رو باز کردم زندگی برام مسخره شده بود حرکات دیگرانو پیشبینی میکردم حتی اگه نمیخواستم و شبا یه زنیو میدیدم ولی خود به خود بسته شد و الان زندگی برام لذت داره پیشنهاد میکنم باز نکنید چشم سومتونو

  99. رضا جعفرزاده گفت:

    اونچه که باعث ترس میشه افکار غلط خودتونه. اجنه یا ارواح وشیاطین موجودیت ندارن که بخوان روی شما تاثیر بزارن یه چیزی میگم خوب دقت کنین اگه افکارتون درست کنین چشم سوم اصلا ترسناک نیس و به مرور زمان ترس تون میریزه من دارم چشم سوم رو باز میکنم بدون اینکه چاکرا دیگه ای رو فعال کنم 👁️

  100. فرشته گفت:

    از نیروی حس ششم یا چشم سوم و هر حس دیگه ای که دارید که ممکنه بقیه این حس رو نداشته باشند فقط در راستای شناخت از دیگران و نوع ارتباطی که قراره داشته باشید استفاده کنید زیاد عمقی به مسائل نگاه نکنید احساسات زودگذر هستند زیاد روی مسائل فکوس نکنید . خودتان مثبت فکر کنید ….. مهم خودتون هستید از چشم سوم برای بهبود حال خودتون استفاده کنید و رسیدن به ارامش و موفقیت که اونم با تلاش و پشتکار هست اگر کسی توی راه زندگیتون چوب لای چرخ شما بزاره مطمئن باشید به قول مولانا: این جهان کوه است و فعل ما صدا سوی ما آید صدا ها را ندا ، یعنی در حق دیگران هر کاری کنیم چه خوب و چه بد بازگشت اون عمل به خودمون برمیگرده پس خیرخواه دیگران باشید نه حسود و بدخواه ……!!!

  101. فرشته گفت:

    باسلام

    چشم سوم میتواند خطراتی داشته باشد وقتی متوجه میشید اشخاصی که دوستشان داشتید پشت شما بر علیه شما کارهایی رو انجام دادند یا اگاه میشید که چه اتفاقاتی افتاده که ازش خبر نداشتید و اونوقت اطمینانتون رو به دیگران از دست میدید زیاد از چشم سوم استفاده نکنید به هر حال انسان ها جایز الخطا هستند و هرکس پاسخگوی اعمال خودشه و کسی دیگه نمیتونه درباره مسائلی که برای شما پیش امده چیزی بگه یا کاری براتون انجام بده …. فقط باید توی ارتباط برقرار کردن با دیگران احتیاط کنید. هرکسی لیاقت دریافت محبت رو از جانب ما نداره …. اگر میخواید به ارامش برسید از چشم سوم برای ارتباط با فرشته های دعا گوتون یا ارتباط با چیزهایی که حس خوب به شما منتقل میکنند از این نیرو استفاده کنید و هر وقت حس منفی دیگران رو گرفتید یا فکرشون رو درباره خودتون توطئه امیز و موزی دیدید به روی خودتون نیارید و فقط به خود خدا واگذار کنید . سکوت کنید ….. هرگز قضاوت نکنید چون ممکنه ۳ ساعت بعد دشمنتون به دوستتون تبدیل بشه …. ذهن خوانی اگر هم درست باشه کار خوبی نیست به ضرر شماست ….. سعی کنید فقط به چیزهای مثبت زندگیتون فکر کنید .

  102. ستاره گفت:

    سلام چشم سوم من بی اختیار باز شد ولی واقعا زندگی برم حرام شده خیلی بد ای کاش این طور نمیشد افسردگی شدی گرفتم فقط با قرص خواب میخوابم این تجربه من است

  103. امیر حسین گفت:

    چشم سوم رو نباید به صورت زوری باز کرد که بسیار خطر ناک ولی اگه با نماز خوندن و قران خوندن باز بشه اثرات مثبتی روتون میتونید با نماز خوندن بازش کنید وقتی که نماز معمولی رو می خونید پیشونی مون رو میزارم روی مهر(پیشونی محل قرار گیری چشم سوم)

    اگر چشم سوم ارام و با ملایمت باز بشه خیلی بهتر میشه اگه با ملایمت باز کنید روح هایی رو میبینید که کائنات انتخاب کرده یا از نشانه های باز شدن چشم شوم اینه که…

    سردرد،کابوس،صدای صوت و جیغ بلند در شب

    موفق باشید.

  104. امیر گفت:

    دوستان سلام من ۶ چاکرا رو باز کردم فقط چشم سوم مانده بله خطرات فراوانی داره ولی اگه با اطمینان کافی برید سراغش میتونید از پسش بر بیاد من حدود ۶ ماه دارم درمورد چشم سوم تحقیق میکنم و کمک میرم برای باز کردنش البته فقط مقدار کمی چون کامل باز شود دیگه نباید زندگی کنی پس از باز کردنش خوب تحقیق کنید

  105. محمد رمضانی گفت:

    ببینید اصلا ترسناک نیست من فعالش کردم و ی سری تغییرات توی زندگیم واقع شد مثلا میتونم وقتی که خیلی زیاد با فرکانس فعال میشه به ی آدم دیگه از هر جایی که باشه پیغام بفرستم یا پلاک ماشین هازو با یک نگاه حفظ بشم یا با ی بار خودن یک مطلب اونو حفظ بشم

  106. Peu گفت:

    دوستان میخواستم بگم به هیچ عنوان انجام ندین !زیرا چشم سوم من فکر میکنم باز شده در صورتی که من نمیخواستم باز کنم و اصلا خبر نداشتم چی هست باز شده ببینید به جای اینکارا برید قران بخونید به قران قسم باز کردن چشم سوم جز بدبختی هیچ چیزه دیگه ای نداره

  107. نجمه گفت:

    سلام خواهش میکنم اصلا این کار رو نکنید بسیار خطرناک هست و ارواح و اجنه بهتون دسترسی دارن من خودم اینکار رو کردم بیشتر از اونی که فکر میکردم ترسناک بود تا مرز جنون رفتم که به لطف خداوند با کمک یه عالم بستم

  108. کانر گفت:

    سلام من ۱۲ سالمه و چند سوال داشتم
    ۱آیا راهی هست که بشه چشم سوم رو کنترل کرد و فراتر از اونچه که میخوایم بدونیم اتفاق نیفته؟
    ۲چشم سوم واسه سن من خطر ناکه؟
    ۳ چطور انسان از آینده مطلع میشه؟

  109. زهرا گفت:

    سلام میخواستم بگم که به هیچ وجه این کار رو انجام ندین یکی از دوستانه من این کار رو انجام داد اصلا زندگیش کلا بهم ریخته بود ارواحو اجنه و شیطان به راحتی به شما دسترسی دارنو کلا زندگی براتون نمیمونه و کلا ممکن است تبدیل به یه آدمه دیگه ای بشین بدونه اینکه خودتون متوجهش بشین

  110. مهناز گفت:

    اگه باز شدن چشم سوم به این راحتی باشه؛ دنیا دیگه زیر رو میشه

  111. فصل شکوفه بهارم گفت:

    من خیلی دوست دارم چشم سومم باز بشه لطفا راهنمایی کنید چطور با چشم سوم را باز کرد البته به نظرم ی خورده ترسناک میاد

  112. Arad گفت:

    چطوری میشه مثل قبل بستتش؟

  113. Saleh گفت:

    با سلام!اینکه میگویند با باز شدن چشم سوم شما از زمان خود جلوتر رو میبینید،بعنوان مثال مرگ عزیزان درسته؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone