به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
جول اوستین سمینار چگونه زندگی شادی داشته باشیم زیرنویس فارسی

جول اوستین سمینار چگونه زندگی شادی داشته باشیم زیرنویس فارسی

نام مربی: جول اوستین - Joel Osteen
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 26 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 152mb
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
تعداد بازدید: 5,183 بازدید
تعداد نظرات: یک دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

 

جادوی باور سمینار “چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟” از جول اوستین را برای اولین بار در ایران ترجمه فارسی کرده است.

جول اوستین : ما نمی توانیم که رفتار و اعمال دیگران را کنترل کنیم ولی می توانیم که نوع واکنش خودمان را تغییر دهیم. شاد بودن و شاد زندگی کردن روشی از زندگی است که تمامی انسان ها می توانند آن را انتخاب کنند اما عده کمی از مردم این روش زندگی را انتخاب کرده اند. در سمینار چگونه زندگی شادی داشته باشید از کشیش خنده رو به شما آموزش داده می شود تا چگونه در برابر رفتار ها و هنجار های دیگران واکنش نشان دهید تا شادی خود را از دست ندهید.

دانلود سمینار “چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟” از جول اوستین برای مشترکین سایت جادوی باور رایگان می باشد؛ در ادامه به بررسی این سمینار خواهیم پرداخت.

 سمینار چگونه زندگی شاد داشته باشیم جول اوستین

جول اوستین در ابتدای سمینار میگوید: روزی در یک پارکینگ ایستاده بودم و دنبال جای پارک بودم مردی را دیدم که در حال قرار دادن خرید هایش  در اتومبیلش بود صبورانه منتظر شدم تا کارش تمام شود و حرکت کند و سپس من اتومبیلم را جای اتومبیل آن مرد بگذارم، پس از اینکه آن مرد کارش تمام شد و حرکت کرد اتومبیلی از روبرو آمد و در جای خالی شده پارک کرد او حتی دیده بود که من منتظر جای پارک هستم.

واکنش اول من این بود که دستم را روی بوق بگذارم ولی خوب دیدم آن فرد خیلی از من قوی تر است با خودم گفتم ممکنه که من جای پارکم را به تو بدهم اما ممکن نیست که خوشحالیم را نیز به تو بدهم!

چون این من هستم که تصمیم میگیرم که شاد باشم و از زندگیم لذت ببرم؛ شما قرار نیست مردم رو کنترل کنید. پیام من کاملا واضح است خوشحالی و شادیتان را با هیچ چیز عوض نکنید و نگذارید رفتار یک شخص شادی شما را از شما بگیرد.

نگذارید ترافیک و تاخیر ها شما را درمانده کند پس باید این را باور کنید شما فقط خودتان را میتوانید تغییر بدهید دنیای بیرونتان قابل تغییر دادن نیست خوشحالی تان را به رفتار افراد گره نزنید.

همواره این را به خاطر داشته باشید که وظیفه خودتان هست که زندگیتان را بسازید و شاد زندگی کنید.

مردم حق دارند ناراحت باشند و شما هم حق دارید شاد باشید.

جول اوستین در سمینار چگونه یک زندگی شاد داشته باشیم

دانلود سخنرانی جول اوستین

جادوی باور در جهت دسترسی آسان و کسب رضایت طرفداران جول اوستین، سمینار “چگونه یک زندگی شاد داشته باشیم؟” و سایر سمینار ها و سخنرانی های جول اوستین را به زبان فارسی ترجمه کرده است. طرفداران جول اوستین می توانند با تهیه یک اشتراک از سایت جادوی باور علاوه بر دانلود رایگان سمینارها و سخنرانی های جول اوستین به سایر سمینار ها و سخنرانی های اساتید موفقیت خارجی دسترسی رایگان داشته باشند.

با ورود به صفحه جول اوستین می توانید به آرشیو سمینارها و سخنرانی های جول اوستین دسترسی داشته باشید.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “جول اوستین سمینار چگونه زندگی شادی داشته باشیم زیرنویس فارسی”

  1. کاربر 16585 گفت:

    اگه فقط به سخنرانی های خود جول اوستین گوش کنی شاد میشی♥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "جول اوستین سمینار چگونه زندگی شادی داشته باشیم زیرنویس فارسی" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone