اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
جول اوستین سمینار به خدا اعتماد کن زیرنویس فارسی

جول اوستین سمینار به خدا اعتماد کن زیرنویس فارسی

نام مربی: جول اوستین - Joel Osteen
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 27 دقیقه
نوع فایل: MP4
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
تعداد بازدید: 7,437 بازدید
تعداد نظرات: ۴ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

جادوی باور سمینار به خدا اعتماد کن از جول اوستین را برای اولین بار در ایران ترجمه فارسی کرده است.

جول اوستین معتقد است که اگر یک بار در دست یابی به رویاهایتان شکست خوردید دوباره تلاش کنید و به خد اعتماد کنید آنگاه است که می توانید به خواسته های خود دست یابید. هر لحظه ممکن است که شما به تمام خواسته ها و اهدافتان دست پیدا کنید حتی اگر مجبور شدید، چندین بار برای دستیابی به اهدافتان تلاش کنید. 

دانلود سمینار به خدا اعتماد کن از جول اوستین برای مشترکین سایت جادوی باور رایگان می باشد؛ در ادامه به بررسی این سمینار خواهیم پرداخت.

بررسی سمینار “به خدا اعتماد کن” جول اوستین:

سخنرانی جول اوستین درباره خدا

همه ما رویاهایی داریم که از به دست آوردنش ناامید شده ایم و مشکلاتی داریم که فکر می کنیم هیچگاه حل نمی شوند.

شکست ها و مشکلات باعث شده اند تا اکثر ما به سخت زندگی کردن عادت کنیم و آن را قبول کنیم زیرا این فکر را داریم که زندگی ما همیشه همین طور باقی می ماند. شاید ما تسلیم شویم اما خداوند هرگز تسلیم نمی شود چون از آفریده شدن تمامی ما انسان ها انگیزه ای داشته است و ما را بیهوده خلق نکرده.

ما باید دوباره نگاه کنیم ما باید نگاهی دوباره به رویاهای خود داشته باشیم و آنها را کنار نگذاریم. اگر نا امید بشویم و یا دست از تلاش بکشیم و به عقب برگردیم از راه هایی که خداوند برای نجات و موفقیت ما گذاشته است محروم می شویم.

چه کسی گفته است که مشکلات همیشه وجود دارند؟خداوند آگاه به همه چیز است و گاهی شما را مورد امتحان قرار می دهد. همیشه امید داشته باشید و هرگاه رویایی داشتید و به آن نرسیدید قانع نشوید و دوباره برای بدست آوردن رویاهایتان تلاش کنید.

اتفاقات خوب پشت سر هم خواهد افتاد لطف خداوند شامل حال ما می شود و رویای ما به حقیقت می پیوندد و به جایگاهی می رسیم که حتی فکر آن را هم نمی کردیم. اگر استعداد و روابط و تجربه نداریم و به دنبال فرصتی برای دستیابی به خواسته ها و رویاهایتان هستید و احساس می کنید که دستیابی به رویاها و آرزوهایتان محال است ایمان خود را تقویت کنید و بار دیگر برای دستیابی به خواسته ها و اهدافتان تلاش کنید.

دانلود سخنرانی جول اوستین

جادوی باور در جهت دسترسی آسان و کسب رضایت طرفداران جول اوستین، سمینار “به خدا اعتماد کن” و سایر سمینار ها و سخنرانی های جول اوستین را به زبان فارسی ترجمه کرده است. طرفداران جول اوستین می توانند با تهیه یک اشتراک از سایت جادوی باور علاوه بر دانلود رایگان سمینارها و سخنرانی های جول اوستین به سایر سمینار ها و سخنرانی های اساتید موفقیت خارجی دسترسی رایگان داشته باشند.

با ورود به صفحه جول اوستین می توانید به آرشیو سمینارها و سخنرانی های جول اوستین دسترسی داشته باشید.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “جول اوستین سمینار به خدا اعتماد کن زیرنویس فارسی”

  1. کاربر 16585 گفت:

    اتفاقات خوب پشت سر هم خواهد افتاد لطف خداوند شامل حال ما می شود و رویای ما به حقیقت می پیوندد و به جایگاهی می رسیم که حتی فکر آن را هم نمی کردیم.

  2. کاربر 5981 گفت:

    عجب انرژیی گرفتم
    چه سخننان قشنگی
    چه باور درستی
    عالی بود

  3. کاربر 4813 گفت:

    سلام خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون. قبلا یک سمینار از جول اوستین داشتید به نام چگونه بهترین تصمیم را بگیریم؟ چرا برداشته شده؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام وقت بخیر دوست من
      هیچکدام از سمینار ها و دوره هایی که در سایت قرار می دهیم را پاک نمی کنیم.
      از صفحه دسته بندی جول اوستین می تونید سمینار مد نظرتون رو پیدا کنید.

      جادوی باورجادوی باور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "جول اوستین سمینار به خدا اعتماد کن زیرنویس فارسی" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone