به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
جول اوستین سمینار استعدادهایتان را مخفی نکنید زیرنویس فارسی

جول اوستین سمینار استعدادهایتان را مخفی نکنید زیرنویس فارسی

نام مربی: جول اوستین - Joel Osteen
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 27 دقیقه
نوع فایل: MP3
حجم فایل: 375mb
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تعداد بازدید: 16,132 بازدید
تعداد نظرات: ۱۰ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

جول اوستین سمینار استعاد هایتان را مخفی نکنید 

جول اوستین معتقد است که خداوند هر شخصی را با شخص دیگر متفاوت آفریده است و همه انسانها دارای پتانسیل ها و استعداد های متفاوتی هستند. همه انسانها دارای استعداد هستند اما خیلی از افراد این را در نظر نمی گیرند و از توانایی ها و استعداد های خود چشم پوشی می کنند.

 

با ورود به صفحه جول اوستین می توانید به آرشیو سمینارها و سخنرانی های جول اوستین دسترسی داشته باشید.

دانلود سمینار همه سخنرانی های جول اوستین  برای مشترکین سایت جادوی باور رایگان می باشد؛ در ادامه به بررسی این سمینار خواهیم پرداخت.

بررسی سمینار استعدادهایتان را مخفی نکنید جول اوستین:

بررسی سمینار استعدادهایتان را مخفی نکنید جول اوستین:

جول اوستین در ابتدای سمینار استعداد هایتان را مخفی نکنید می گوید: دلیل اینکه اکثر افراد استعداد های خود را مخفی می کنند این است که ترسی دارند از قضاوت های مردم می ترسند و یا از اینکه اگر نتوانند کار خود را به پایان برسانند می ترسند و هزاران ترس و نگرانی دیگر دارند، این افراد اطرافیانشان را می بینند که چطور پله های ترقی و پیشرفت را طی می کنند اما چون خودشان را دست کم می گیرند فکر میکنند که کارهای بزرگ برای آنها نیست چون از پسشان بر نمی آیند.

با یکبار شکست خوردن سریعاً با خود می گویند که من استعداد انجام این کار را ندارم این در حالی است که آن کار هنوز جزئی از رویاهایشان است و هنوز دوست دارند که آن کارها را انجام دهند اما خود کم بینیی آنها نمیگذارد که آنها دوباره برای موفقیت تلاش کنند.

جول استین می گوید که خداوند شما را بیهوده نیافریده است بلکه از آفرینش انسان هدفی داشته است وقتی که شما به آرزوهای خود برسید فقط خود شما سود نمیبرید بلکه کل جهان از وجود شما سود میبرند.

گاهی اوقات شما فکر می کنید که چقدر شرایط سخت شده چقدر زندگی برایتان دشوار شده است اما باید بدانید که خداوند از قدرت درونی شما برای حل مشکلات و به دست آوردن یک زندگی شگفت انگیز آگاه است او شما را آفریده است و تمامی استعدادهای شما را می شناسد.

 

ترس را کنار بگذارید

ترس را کنار بگذارید

شما به خاطر ترس ها و نگرانی هاست که توانایی های خود را بدون آنکه بدانید مخفی می کنید؛ اما راهی وجود دارد که از این گذرگاه عبور کنید و آن هم ایمان به خداوند است و اینکه هیچ شکی به خداوند نداشته باشید خداوند در هر شرایطی به شما راه حل هایی را نشان می دهد چون خداوند پیشرفت های شما را دوست دارد.

حتی گاهی اوقات می گویید: که اول چیزهایی که می خواهم را به دست می آورم بعد نگرانی ها و ترس ها را کنار می گذارم؛ اما باید بدانید که خواسته های شما خلاف جهت ترس های شماست. اگر همچنان به نگرانی ها و ترس ها بچسبید هرگز به آنچه بخواهید نمی رسید ترس بزرگترین مانع بر سر راه موفقیت شماست.

جوری زندگی نکنید که در آینده غبطه بخورید که ای کاش ترس و نگرانی های خود را کنار زده بودم و به هدفم می رسیدیم زندگی کوتاه است پس به آنچه که می خواهید برسید و از آن لذت ببرید.

به حرفهای دیگران بی اهمیت باشید چون مردم همیشه در حال حرف زدن در مورد یکدیگر هستند نکته اینجاست که شما چه انسان موفق باشید و چه نباشید باز هم مردم در مورد شما حرف می زنند. چیزی که مردم در مورد زندگی و آینده شما می گویند سرنوشت شما را رقم نمی زند بلکه کارهایی که خود شما انجام می دهید آینده تان را رقم می زند خداوند همیشه حامی شماست.

 

خودتان دست کم نگیرید

هیچ گاه خودتان را دست کم نگیرید شما در مقابل استعدادهایی که خداوند به شما داده است مسئول هستید برای گسترش خود و گسترش جهان به توانایی های شما احتیاج هست پس خود را بزرگ بپندارید و از استعدادهایی که خداوند در اختیار شما قرار داده است بهره ببرید.

خودتان دست کم نگیرید

برای به ثمر رساندن اهدافتان بر روی یک کار تمرکز کنید و تمام توان و تلاش خود را بر روی همان یک کار بگذارید چون تمرکز باعث پیشرفت می شود و باعث می شود که شما در آن کار حرفه ای شوید.

 

دانلود سخنرانی جول اوستین

جادوی باور در جهت دسترسی آسان و کسب رضایت طرفداران جول اوستین، سمینار استعدادهایتان را مخفی نکنید و سایر سمینار ها و سخنرانی های جول اوستین را به زبان فارسی ترجمه کرده است. طرفداران جول اوستین می توانند با تهیه یک اشتراک از سایت جادوی باور علاوه بر دانلود رایگان سمینارها و سخنرانی های جول اوستین به سایر سمینار ها و کلیپ های انگیزشی اساتید موفقیت خارجی دسترسی رایگان داشته باشند.

 

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

10 پاسخ به “جول اوستین سمینار استعدادهایتان را مخفی نکنید زیرنویس فارسی”

  1. کاربر 24637 گفت:

    وای این سمینار عالیه😍😍
    🙏🙏🙏

  2. کاربر 16585 گفت:

    ممنونم از دوستان و سایت جادوی باور عزیز 🌷❤️👌

  3. کاربر 10042 گفت:

    با سلام و تشکر از جادوی باور
    اگر امکانش هست سمینار های بیشتری از اقای جول اوستین قرار بدید
    چون راحت تر از بقیه کارشناسان دیگر میتونم با ایشون ارتباط برقرار کنم
    باتشکر

  4. کاربر 8549 گفت:

    سلام خدا قوت به تیم جادوی باور , لطفا از جول اوستین بیشتر بزارید توی سایت های دیگه به راحتی سخنرانی هاش پیدا میشه ولی متاسفانه اینجا چند قسمت ازش هست

  5. کاربر 3512 گفت:

    سلام سایتتون عالیه، جول استین دو تا سمینار درباره سال جدید داره اگه میشه حالا که سال جدید داره میاد اون هارو هم بزارید?

  6. کاربر 2856 گفت:

    سلام من دفعه ی اول دانلود کردم بدون زیرنویس بود اگر الان زیر نویس داره لطفا زیرنویس را بصورت جداگانه برای دانلود بگذارید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "جول اوستین سمینار استعدادهایتان را مخفی نکنید زیرنویس فارسی" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone