به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

چگونه انرژی مثبت را از کائنات دریافت کنیم؟

چگونه انرژی مثبت را از کائنات دریافت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰

بی شک جاری بودن انرژی مثبت در زندگی، باعث میشود تا بتوانیم در مراحل مختلف زندگیمان برتر عمل کنیم و زندگی شادتر و موفق تری داشته باشیم. کائنات دائماً در حال ارسال ارتعاشات و انرژی های مثبت و نیکو به سمت شماست. اما اکثر مردم با ذهن و تفکرات خود از دریافت این انرژی و ارتعاشات جلوگیری میکنند.

در ادامه قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه انرژی مثبت را از کائنات دریافت نمایید و آن را در زندگیتان جاری کنید، پس در ادامه با جادوی باور همراه باشید.

اخبار و حاشیه تعطیل!

اخبار و حاشیه تعطیل!

در اکثر خانه ها علاوه بر اینکه تلویزیون دائماً در حال پخش اخبار است بلکه اعضای خانواده دائماً در حال بازگو کردن اخبارهای منفی هستند که این کار باعث میشود تا انرژی مثبتی که در خانه جاری است جای خود را به انرژی منفی و نگرانی بدهد.

همچنین عده ای از مردم به عنوان تفریح یا سرگرمی هر روز بخش حوادث روزنامه ها را مطالعه میکنند و دائماً این حوادث را در ذهن خود تکرار میکنند و یا عده ای در فضای مجازی دائماً به دنبال حاشیه ها و دعواهای دیگران هستند.

این اعمال باعث میشود تا اخبار منفی در ذهن ما جاخوش کنند و دائماً در ذهن ما تکرار شوند و همانطور که میدانید افکار ارتعاش بسیار قوی دارند و در واقع با فکر کردن به اخبار و یا اتفاقات منفی در حال ارتعاش فرستادن به سمت آن اتفاق یا خبر ناگوار هستید.

شکرگذاری کنید

شکرگذاری کنید

در زندگی همه ما نعمت هایی وجود دارد که ما آنها را نادیده میگیریم. اگر هر روز بابت داشته هایتان شکرگزاری کنید در آن صورت متوجه خواهید شد که شما چقدر ثروتمند هستید در اینجا منظور از ثروتمند بودن فقط ثروت مادی یا اقتصادی نیست. 

مهم نیست آن چیزی که بابتش شکرگذاری میکنید چقدر کوچک یا بزرگ است؛ شما میتوانید برای هر آنچه که دارید شکر گذاری کنید.
شکرگذاری باعث میشود تا شما دائماً در حال ارسال و دریافت ارتعاشات و انرژی مثبت باشید. این عمل توسط بزرگانی مانند مولانا نیز توصیه شده است:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت از کفت بیرون کند

هدف گذاری کنید

هدف گذاری کنید

قطعا داشتند هدف میتواند به شما انگیزه و انرژی بدهد. از اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود لیستی تهیه کنید و یا برای اهدافتان تابلوی کائنات بسازید. هیچگاه برای اهدافتان حسرت نخورید یا از رسیدن به آنها نا امید نشوید.

هدف های روزانه یا هفتگی برای خودتان مشخص کنید و پس از اینکه توانستید به آن اهداف برسید برای خود هدیه ای بخرید. هدیه حتما نباید گران قیمت یا سنگین باشد میتوانید نوشیدنی برای خود بخرید یا یک استراحت به خود بدهید.

حتی میتوانید این تصور را برای خود ایجاد کنید که در حال حاضر به هدف و رویایتان رسیده اید و خیال پردازی کنید. فقط توجه داشته باشید در هیچکدوم از این مراحل نباید حس و انرژی منفی داشته باشید.

از جملات تاکیدی استفاده کنید

دائماً در حال تکرار جملات تاکیدی مثبت باشید این کار باعث میشود این جملات در ذهن و ضمیر ناخودآگاه شما نقش ببندد. ما قبلا مقاله جداگانه به همراه ویدیو صوتی جملات تاکیدی مثبت را برای شما در جادوی باور اماده کرده ایم جهت مشاهده بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

جملات تاکیدی مثبت صوتی قانون جذب

جملات تاکیدی مثبت در بر دارنده مفاهیم و کلماتی هستند که گفتن آنها باعث میشود تا احساس مثبت و نیکویی در شما ایجاد شود.

همینطور این جملات باعث تقویت باورهای شما میشوند. به طور کلی استفاده از جملات تاکیدی مثبت هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت باعث بالا بردن ارتعاش و انرژی شما میشود.

به خودتان افتخار کنید

عزت نفس داشته باشید و خودتان را دوست داشته باشید. مهم نیست دست آوردتان چقدر کوچک یا بزرگ بوده است بابت اعمالی که انجام داده اید به خودتان افتخار کنید. از تجاربی که در شکست ها بدست آوردید استفاده کنید و همچنین بابت شکست هایی که مقدمه ای برای پیروزی شما شده است به خودتان افتخار کنید.

در این بخش منظور این نیست که بابت هر کاری چه غلط و چه درست به خود ببالید بلکه منظور این است که خودتان را سرزنش نکنید.

دورتان را از انسان های منفی خلوت کنید

شخصیت شما شبیه به شخصیت افرادی میشود که بیشترین زمان را با آنها سپری میکنید پس این موضوع خیلی حائز اهمیت است که شما به چه کسانی وقت خود را میگذرانید. اطرفتان را از افراد منفی خالی کنید و یا سعی کنید با آنها کمتر در ارتباط باشید. وقتتان را با افرادی بگذرانید که از لحاظ شخصیتی شبیه به الگوهای شما هستند.

همچنین برنامه ها و اهدافتان را به افراد منفی یا بدبین نگویید چون قطعاً پشیمانتان خواهند کرد. به طور کلی انتخاب دوست یا همنشنین در آینده شما تاثیر مستقیم و پر رنگی دارد.

بگفتا من‌ گِلی‌ ناچیز بودم
‌ولیکن‌ مدتی‌ با گُل‌ نشستم‌

کمال‌ هم‌نشین‌ در من‌ اثر کرد
وگرنه‌ من‌ همان‌ خاکم‌ که‌ هستم …

سعدی 

 

دیدگاه‌ها

3 پاسخ به “چگونه انرژی مثبت را از کائنات دریافت کنیم؟”

  1. ولی خدایاری گفت:

    سپاسگذارم از شما وهمه کسانی که با پیامهای انرژی زا ومثبت انسانها را به صراط مستقیم دعوت می نمایند
    باز هم سپاس گذارم سپاس گذارم سپاس گذارم

  2. حسین گفت:

    من باتشکر از شما بابت مطالب زیبا وشعر پرمعنی که بارها خوانده بودم ولی تااین لحظه به عمق معنی شعر دقت نکرده بودم انرژی مثبت برای خودم وشما وکسانی که مطلب من را میخوانند تولید میکنم پاینده باشید

  3. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از سایت جادوی باور بابت توضیحات زیبا و این شعر بسیار زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone