به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
تی هارو اکر - وبینار از صفر تا مولتی میلیونر شدن

تی هارو اکر – وبینار از صفر تا مولتی میلیونر شدن

نام مربی: تی هارو اکر - T. Harv Eker
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 72 دقیقه
نوع فایل: MP4
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
تعداد بازدید: 58,468 بازدید
تعداد نظرات: ۱۱ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

از صفر تا مولتی میلیونر شدن تی هارو اکر: تی هارو اکر مردیست که ظرف دو سال و نیم از برشکستگی به مولتی میلیونری رسید.  از اینجا آغاز شد که روزی دوست پدرش به تی هارو اکر گفت اگر کاری رو به نحوی که دوست داری انجام نمیدی یعنی چیزی وجود داره که تو نمیدونی. او شروع کرد به مطالعه راجع به زندگی افراد ثروتمند. و متوجه قوانینی شد که در تمامی این افراد یکسان بود


سخنانی از تی هارو اکر در سمینار از صفر تا مولتی میلیونر شدن


تی هارو اکر،سخنان تی هارو اکر ،تی هارو اکر در حال خندیدن

قانون اول ثروتمند شدن از زبان تی هارو اکر :

صاحب کسب کار و خود باشید و قوانین را خودتان تعیین کنید و هر موقع که خواستید اونها رو تغییر بدهید. وقتی کسب و کار خود را دارید هیچ محدودیت مالی ندارید و البته که همه افراد این گونه نیستند بعضی از افراد نمیخواهند از محیط امن خودشان بیرون بیایند اما آنهایی که میخواهند به آزادی برسند باید صاحب کسب و کار خودشان شوند.

وقتی کسب و کاری راه اندازی میکنید تمام توان و انرژی خود را باید روی آن کار بگذارید تا به موفقیت برسید  و خودتان را وقف آن کار کنید. چون اگر هم زمان بخواهید چند تا کار با هم انجام بدهید تمرکزتان تقسیم میشود و انرژی شما پخش میشود و بعد از چند مدت بعد انرژی تحلیل میرود و منابعتان متلاشی میشود شما با تمرکز داشتن روی کارتان ثروتمند میشوید.

 

قانون سوم هیجان و اشتیاق بزرگترین فاکتور ثروت به حساب می آید داشتن علاقه و شوق فراوان لازمه ی پایه ریزی کسب و کار شماست چون انرژی شما در کسب و کارتان پخش میشود و مشتری را تشویق به انجام معامله با شما میکند.

تی هارو اکر تاکید میکند که اگر به شغلی علاقه ندارید  ناخودآگاه به دنبال راه خروج هستید پس آهسته حرکت میکنید و انرژی برای اون شغل ندارید و فروش پایین میآید

قانون چهارم شما جایی در شغلتان پیشرفت میکنید که خودتان رشد کرده باشید. پس افکار منفی ذهنتان را از بین ببرید. و عادتهای منفی را تبدیل به عادتهای مثبت کنید.

 

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

11 پاسخ به “تی هارو اکر – وبینار از صفر تا مولتی میلیونر شدن”

  1. کاربر 20299 گفت:

    ممنون بابت ترجمه
    چقدر انرژی داشت😄

  2. کاربر 24637 گفت:

    امیدوارم عالی باشه هنوز ندیدم

  3. کاربر 16585 گفت:

    سپاسگزارم از سایت جادوی باور عزیز 🌷🙏

  4. سهیل گفت:

    سلام
    دوره جالبی نیست بنظرم با قانون جذب در تضاد است

  5. کاربر 2660 گفت:

    سلام
    ان شاءالله دوره اصلی رو که خود آقای تی هارو اکر در پایان ازش صحبت می کنه بتونید برامون بزارید این یه معرفی مثل همین سمینار رایگان هایی هست که تو ایران میذارن تا محصولشون رو معرفی کنن . نمی دونم امکانش براتون هست یا نه ولی واقعا منتظر این دوره هستیم . بخاطر همین اشتراک طولانی تر خریدم تا این دوره رو داشته باشم .

  6. کاربر 938 گفت:

    سلام
    با تشکر از خدمات ارزنده شما
    خواستم درخواست کنم دوره‌ای رو که آقای هارو اکر در پایان وبینارشون تبلیغ کردن رو میشه تهیه و ترجمه کنین؟
    مطمئنا دستاورد بزرگ و موثری برای تیم جادوی باور و آموزشی تاثیرگذار برای اعضا خواهد بود.
    مشتاقانه منتظر تهیه این آموزش هستم.

  7. کاربر 664 گفت:

    همین الان میخوام اینو بزن پلی شہ نیگاش کن

    قبلش سپاس از شما بابت این فایل باارزش

    میدونم چیز الکی نمیذارید

  8. کاربر 17 گفت:

    سلاااااااام خدمت تیم جادوی باور و ممنونم از زحمات شما.تشکر.
    میگما میشه رنگ زیر نویس ها رو عوضش کنید.مثلا مشکی یا آبی رنگ چون رنگ زرد تو بعضی قسمتها با رنگ زمینه یکی میشه و اصلا مشخص نیست….
    خییییییییییییلی ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "تی هارو اکر – وبینار از صفر تا مولتی میلیونر شدن" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone