اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

تمرینات قانون جذب

تمرینات قانون جذب

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

تمرینات قانون جذب به ما کمک میکند ذهن خود را روی چیزهایی متمرکز کنیم که دوست داریم و به همین شکل است که ارتعاش آنچه را که میخواهیم به جهان هستی ارسال میکنیم   این تمرینات برای کسانی که آشنایی با قانون جذب ندارند  شاید  بی معنی به نظر برسد  و حتی برای کسانی که آشنایی کمی با این قانون دارند این تمرین ها بی تاثیر جلوه کند ولی اصل موضوع چیز دیگری است.

عملکرد ذهن با تمرینات قانون جذب

زمانیکه تمرینات قانون جذب را به صورت مرتب انجام میدهید به صورت ناخودآگاه ذهن آنها را آنالیز میکند و شروع به پردازش و بال و پر دادن و یا به قول خانم استر هیکس شروع به گسترش دادن آن موضوع در ذهن میکنید در نتیجه تمارین قانون جذب باعث میشود که ذهن ما به مرور تمام تمرینات رو باور کند ارتعاش و فرکانسی قوی به جهان ارسال کند

 

A book with pen and ink

همانطور که می دانید قانون جذب به معنای آن است که افکار ما، اتفاقات و شرایطی متناسب با خود را جذب می کند. قانون جذب کاربرد بسیاری در زندگی افراد دارد. ما در جهان هستی همواره در حال ارسال فرکانس هایی هستیم و قانون جذب به فرکانس های ما واکنش نشان می دهد. به این ترتیب برای تمرین قانون جذب می بایست توجه خود را به صورت آگاهانه تغییر دهیم. از آنجا که قانون جذب را در تمام موارد می توان مورد استفاده قرار دارد لذا آشنایی با تمرینات قانون جذب می تواند تاثیر شگرفی در فراگیری و استفاده از این قانون در زندگی داشته باشد.

برای استفاده از قانون جذب کافی است توجه خود را چه به صورت نوشتاری، دیداری و گفتاری به صورت آگاهانه بر خواسته هایتان متمرکز کنید. در چنین شرایطی است که می توان به صورت صحیح و درست از قانون جذب استفاده کرد. پیش از این گفته شد که برای عملکرد صحیح قانون جذب می بایست شرایطی را مد نظر قرار داشت از جمله آنکه دقیقا از خواسته هایتان اطلاع داشته باشید. در چنین شرایطی است که می توانید به بهترین شکل ممکن از قانون جذب استفاده نمائید. در ادامه به معرفی تعدادی از تمرینات قانون جذب می پردازیم.

تجسم کنید

تجسم خلاق یکی از بهترین تمرین ها برای استفاده از قانون جذب است. در تجسم شما می بایست یک تصویر واضح و قوی از آنچه تمایل دارید به آن برسید ایجاد کنید. همچنین شما می توانید خود را خارج از بدن خود مشاهده کنید که به آنچه مد نظرتان بوده است دست یافته اید. به طور مثال شما می توانید خودتان را به عنوان فردی شاد و موفق تصور کنید که همه او را تحسین می کنند!


قدرت نوشتن در تمرینات قانون جذب

 

Magnets attract money

 

قدرت زیادی در تکرار خواندن و نوشتن آنچه که شما می خواهید وجود دارد. در حالی که یادداشت های چسبیده بر روی آینه می تواند یادآورهای قدرتمند و مفیدی باشد، هیچ چیز با عمل واقعی نوشتن آنچه که شما می خواهید، قابل قیاس نیست. نقل قول زیر از اهمیت زیاد قدرت نوشتن حکایت می کند:

وقتی تصمیم گرفتم رابطه خود را با پول را عوض کنم، همان خط قدرتمند را هر روز صبح ۲۰ دفعه نوشتم. بله شما آن را درست خواندید. هر روز صبح ۲۰ بار و بیشتر! در ابتدا چالش برانگیز بود اما با پایان ماه اول ارتباط من با پول کاملا تغییر کرد، درآمد بیشتری از قبل ایجاد کردم و توانستم در سطح بالاتری به مردم خدمت کنم.

یک حقیقت در اینجا صادق است: افکار منجر به احساسات، احساسات منجر به اعتقادات، اعتقادات منجر به اقدامات و اقدامات منجر به نتایج می شود. با زمان گذاشتن برای تغییر افکار (با نوشتن آنچه می خواهید باور کنید) خواهید دید که نتایج آن به صورت مستقیم زندگی شما را تغییر خواهد داد.

تصدیق های قانون جذب را همراه خود داشته باشید

شما می توانید تصدیق های از قانون جذب را همراه خود داشته باشید. به طور مثال می توانید آنهارا در تلفن همراه خود ذخیره کرده و در طی روز با خود تکرار کنید. همچنین شما می توانید اظهارات متناسب با قانون جذب را ضبط کرده و سپس در طی روز به وسیله هدفون به آنها گوش دهید.


دفترچه شکرگزاری خود را به روز نگه دارید


One woman is thankful

شما می توانید دفتر چه ای از تمام چیزهایی که می توانید برای آنها شکرگزار باشید تهیه کنید. این دفترچه تنها شامل چیزهای بزرگ و خاص نمی شود بلکه کوچک ترین چیزهایی که موجب ارزشمندی زندگی می شود نیز می تواند در این دفترچه قرار گیرد از جمله یک رنگین کمان زیبا، برخورد با یک حیوان بازیگوش یا شنیدن آهنگ مورد علاقه. انجام این مهم باعث می شود تا شما به تمام احساسات خوبی که در زندگی خود تجربه می کنید بیشتر فکر کنید و در نتیجه احساسات خوب بیشتری را تجربه کنید.

تبدیل شدن به آنچه شما می خواهید

این عبارت را به یاد داشته باشید : همانطورکه دعا می کنید، پاهای خود را حرکت دهید. قطع به یقین کنترل همه چیز در زندگی امکان پذیر نیست اما با این حال می توانید آنچه را که می خواهید در مسیری که می خواهید انجام دهید. بنابراین اگر شما خواهان رابطه ای حمایتی، سالم و خلاق هستید، باید این سوال را از خودتان بپرسید که آیا واقعا شما فردی حامی، سالم و خلاق هستید؟ از اهمیت دادن به اهداف خود اطمینان نکنید و شروع به تغییرات ظریف کنید تا به چیزی که می خواهید برسید. همانطور که خواسته های قلب خود را آشکار می کنید، مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیرید، به طوری که شما واقعا می خواهید نتیجه ای را که می خواهید به دست آورید.

 

گسترش خوبی و شادی

در نهایت، فراموش نکنید که بخش مهمی از تمرینات قانون جذب پخش کردن ارتعاشات خوبی و نیکی به دیگران است. هرچه احساس خوبی و شادی بیشتری در جهان بگسترانید به میزان بیشتری از آن را جذب خواهید کرد. کارهای زیادی برای گسترش خوبی و شادی می توان انجام داد. به طور مثال شما می توانید به یک فرد غریبه که خسته یا بیمار به نظر می رسد اجازه دهید تا بر صندلی شما بنشیند، از لباس و نوع پوشش شگفت انگیز دیگران تعریف و تمجید کنید، به کسانی که به نظر می رسد نیاز به اطمینان دارند لبخند بزنید، اگر یک فرد بی خانمان را می بینید می توانید یک غذا یا نوشیدنی گرم به او بدهید و…

اگر شما به دنبال فرصتی هستید که جهان را جایی خوشایند، لذت بخش و یکپارچه کنید، از اینکه میزان زیادی از فرصت هارا برای انجام این کار می بینید شگفت زده خواهید شد.

 

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “تمرینات قانون جذب”

  1. کاربر 17787 گفت:

    تجسم خلاق یکی از بهترین تمرین ها برای استفاده از قانون جذب است. در تجسم شما می بایست یک تصویر واضح و قوی از آنچه تمایل دارید به آن برسید ایجاد کنید

  2. ل گفت:

    عالی بود. ممنون از مطالب مفیدتان

    لل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone