به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

آنتونی رابینز کیست؟ زندگی شخصی + عکس

آنتونی رابینز کیست؟ زندگی شخصی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

آنتونی رابینز کار آفرین، مشاور، بشر دوست ،استراتژیست کسب و کار و استراتژیست زندگی است. میلیون ها نفر دوره ها، کتاب ها و سخنرانی های آنتونی رابینز را دنبال می کنند.

آنتونی رابینز چندین کتاب نوشته است که شش کتاب او در لیست پرفروش ترین کتاب های جهان قرار دارد.

تونی رابینز یکی از نویسندگان برتر نیویورک تایمز نیز است.

در این بخش از زندگینامه افراد موفق شما را با زندگینامه کامل آنتونی رابینز و آثار و دوره ها و همچنین کتاب های او آشنا خواهیم کرد؛ پس در ادامه با جادوی باور همراه باشید.

سخنرانی آنتونی رابینز: قدرت پیشرفت : حد و مرز نهایی شما

تولد آنتونی رابینز

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) ملقب به تونی رابینز (thony robbins) در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیای آمریکا متولد شد.

وی یک نویسنده، سخنران، مربی و مشاور انگیزشی و موفقیت است. آنتونی رابینز به واسطه سلسه کتاب های بی نظیرش در مورد موفقیت و قانون جذب در ایران نیز چهره شناخته شده و مجبوبی به شمار می رود.

آنتونی رابینز در مدت زمان کوتاهی با تکیه بر دانشی که از قوانین جهان آموخته بود توانست اکثر آرزوها و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کند.

افراد بسیاری از سراسر جهان برای دستیابی به ثروت و زندگی بهتر از دوره ها و کتاب های آنتونی رابینز کمک می گیرند. تونی رابینز امپراطوری خود را بر روی جمله ی  “همه ما استاد سرنوشت خود هستیم” بنیان گذاشته است و انگیزه دادن و الهام بخشیدن بخش مهمی از سمینارها و کتاب های وی می باشد.

دوران جوانی آنتونی رابینز

دوران جوانی آنتونی رابینز

تونی رابینز پس از اخذ مدرک دیپلم متوسطه به انجام کارهای گوناگونی روی آورد اما نتوانست شغل مناسبی برای خود انتخاب کند. در سن ۲۲ سالگی زندگی اش را در آپارتمانی ۴۰ متری و در یکی از بدترین محله های آمریکا می گذراند.

آنتونی رابینز در آن دوران ۱۲۰ کیلوگرم وزن داشت و به تنبلی، بی حالی و خواب آلودگی دچار شده بود ولی با این حال او رویاها و آرزوهای جاه طلبانه ای را برای خود در نظر داشت.

تونی رابینز برای کسب درآمد و داشتن زندگی بهتر مجبور شد تا یا چاقی خود مبارزه کند و برای رسیدن به اهداف خود به مطالعه درباره چگونگی کسب ثروت و درآمد بپردازد.

آنتونی رابینز از هر کتابی را  که مطالعه میکرد نکاتی ضد و نقیض می یافت؛ بنابراین دیگر دست از مطالعه کتاب های گوناگون کشید و برای تغییر تلاش کرد.

تونی رابینز پس از چندین ماه تحقیق کردن تصمیم گرفت تا فردی سالم که دارای تناسب اندام است را پیدا کند و از افکار، اعتقادات و نحوه تغذیه او الگو برداری کند و او را به عنوان الگوی خود در زمینه ورزش و تناسب اندام قرار دهد. به این ترتیب او با استفاده از شیوه های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن توانست حدود ۱۵ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

آنتونی رابینز تصمیم گرفت از همین روش برای کسب در آمد و موفقیت نیز استفاده کند. نتیجه ای که او در زمینه تناسب اندام از این روش فوق العاده مؤثر گرفته بود او را مشتاق کرده بود تا در تمامی زمینه های زندگی از این روش استفاده کند.

تونی رابینز توانست به کمک این روش و در کمتر از ۲ سال از نظر مالی زندگی خود را تغییر دهد.

آنتونی رابینز

انسان دوستی رابینز

در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیر انتفاعی با هدف کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی خانمان، سالمندان و زندانیان توسط آنتونی رابیتز تاسیس شد.

تونی رابینز با شرکت در خیریه های آمریکایی در چند سال گذشته توانسته است بیش از ۷۰ میلیون وعده غذا برای نیازمندان تأمین کند. آنتونی رابینز در حال تلاش است که بتواند یک میلیارد وعده غذایی برای یک سال فقرا تامین کند.

همچنین او مقدار قابل توجهی از درآمد خود را وقف فقرا کرده است. آنتونی رابینز مدرسه ها و  دانشگاه ها و همچنین بناهای بسیار زیادی را برای فقرا ساخته است.

تونی رابینز برنامه‌هایی را در بیش از ۱۵۰۰مدرسه، ۷۰۰ زندان و ۵۰۰۰۰ سازمان خدماتی و پناه‌گاه‌ها آغاز کرده‌ است. در حال حاضر وی به ۲۵۰۰۰۰ هزار کودک در هندوستان آب رسانی می کند.

آنتونی رابینز معتقد است که بخشش باعث بیشتر شدن پول و ثروت می شود او در سمینار ها، دوره ها و همینطور کتاب های خود بار ها تاکید کرده است با بخشیدن میتوانید درآمد بیشتری داشته باشید. انسان دوستی تونی رابینز باعث شده تا او در بین مردم محبوبیت بیشتری داشته باشد.

زندگی شخصی آنتونی رابینز

آنتونی رابینز در سال ۱۹۸۲ با بَکی ازدواج کرد. بَکی رابینز از ازدواج قبلی خود یک دختر داشت که بعد از ازدواج با آنتونی رابینز دخترش جولی را نیز نزد خود بزرگ کرد. در سال ۲۰۰۱ آنتونی رابینز از بَکی جدا شد و در همان سال با سیج ازدواج کرد.

او سالیانه بیش از ۳۰ میلیون دلار درآمد دارد و اعتقاد دارد ذهن انسان می تواند از پس موانع عبور کند. این دقیقا همان چیزی است که وی سال هاست آموزش می دهد.

درست است که ابتدا هیچ کس حتی به رایگان حاضر نبود تا به سخنان آنتونی رابینز گوش بسپارد. اما امروزه سخنان او در مدارس و در دانشگاه ها آموخته می شود.

شرکت هاورارد بیزنس کل دارایی رابینز را در حدود ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده است.

زندگی شخصی آنتونی رابینز

 

آنتونی رابینز و همسرش

آثار آنتونی رابینز

همانطور که گفته شد آنتونی رابینز به عنوان یک نویسنده قدرتمند، کتاب های بسیاری را منتشر کرده است.

از جمله آثار منتشر شده، محبوب و پر فروش آنتونی رابینز میتوانیم به کتاب قدرت نامحدود، رها سازی قدرت درون، ۳۶۵ گام تا موفقیت اشاره کنیم.

در بخش زیر سایر کتاب های آنتونی رابینز را میتوانید مشاهده کنید:

  1. مهارت در بازی زندگی
  2. افکار بزرگ
  3. گام‌های بلند: تغییراتی کوچک، نتایجی بزرگ
  4. قدرت شگرف بودن
  5. ۳۶۵ گام به سوی کامیابی
  6. قدرت شگرف درون
  7. مهارت در بازی زندگی
  8. قدرت نامحدود
  9. تکنیک های ساده برای زندگی

 

آثار آنتونی رابینز

سخنان و جملات آنتونی رابینز

اگر یکی از طرفداران آنتونی رابینز باشید قطعا می دانید که سخنان و جملات آنتونی رابینز می تواند تحولی بزرگی را در زندگی شما ایجاد کند.

در این بخش چند جمله فوق العاده از آنتونی رابینز که می تواند انرژی زیادی را به شما منتقل کند آماده کرده ایم:

  1. معنای هر چیز همان چیزی است که ما به آن می دهیم.
  2. تنها دلیلی که ما به رویاهایمان نمی رسیم همان دلیلی است که خودمان ساخته ایم که چرا نمی توانیم به رویاهایمان دست یابیم (بهانه آوردن).
  3. روی هر چیزی که تمرکز کنید همانجا انرژی جاری می شود.
  4. مردم تنبل نیستند فقط هدف مهمی ندارند که آنها را از جایشان بلند کند.
  5. افرادی که سوال بهتری بپرسند جواب بهتری میگیرند و موفق تر هستند.
  6. هر باوری که در ذهنتان داشته باشید همان را تجربه خواهید کرد.
  7. مهم نیست که چقدر اشتباه می کنید و یا سرعت پیشرفتتان چقدر است شما باز از افرادی که تلاش نمی کنند جلوتر هستید.
  8. تا زمانی که زنده هستید همان طور که می خواهید زندگی کنید و تجربه های زیادی را بدست بیارید و مواظب خود و دوستانتان باشید. خوش بگذرانید، دیوانه بازی دربیاورید، عجیب و غریب باشید و به بیرون بروید به هر حال این زندگی شماست و شما باید از آن لذت ببرید.
  9. درآمد شما حاصل استاندارد های شماست این موضوع نه ارتباطی به اقتصادی دارد نه به صنعت!
  10. راز زندگی بخشیدن است.
  11. گذشته شما با آینده شما برابر نیست.
  12. اگر شما باور دارید که می توانید حق با شماست و یا باور دارید که نمی تواند باز هم ح با شماست؛ در هر صورت حق با شماست.

موفقیت های آنتونی رابینز

تونی رابینز رییس یک شرکت هلدینگ است که از ۴۰ شرکت خصوصی تشکیل شده است و درآمد تونی رابینز از این شرکت ۵ میلیون دلار در سال است وی سه سال متوالی است که به عنوان موفق ترین مشاور، کسب و کار، مدیر و… توسط مجله ها و نشریه های متفاوت انتخاب می شود.

شرکت هلدینگ تونی رابینز توسط شرکت اکسنچر (accenture) به عنوان یکی از ۵۰ کسب و کار برتر در جهان انتخاب شده است همچنین توسط نشریه هاروارد (Harvard Business) به عنوان یکی از ۲۰۰ کسب و کار برتر در جهان شناخته شده است و همینطور در آمریکن اکسپرس (American Express) به عنوان یکی از ۶ کسب و کار برتر شناخته شده است.

بسیاری از افراد مشهور و محبوب در جهان مانند اروسمیث، پیتر گرین، آشر تری ریموند چهارم، پیت بال، سرنا ویلیامز و… تونی رابینز را یکی از برترین مشاوران جهان می دانند و همینطور تونی رابینز را به عنوان مشاوره خود انتخاب کرده اند.

رابینز یکی از رکورد دارن

تونی رابینز در حال حاضر یکی از رکورد داران تغییر و تحول افراد در زندگیست چرا که آموزش های آنتونی رابینز در حین سادگی بسیار عمیق و تاثیر گذار است به طوریکه اگر فقط آنتونی رابینز را به عنوان مربی خود انتخاب کنید و فقط آموزه ها و کتاب های او را مطالعه کنید قطعا نتایج بزرگی به مرور زمان در زندگی شما پدیدار میشود

علاوه بر افراد عادی در سرار جهان ، ارتش آمریکا هم برای برخی آموزش های حرفه ای و ذهنی نیروهای خود از آنتونی رابینز مشاوره و کمک میگیرید.
به طوریکه بسیاری از سربازان که دچار اظطراب و ناراحتی بوده اند با تمارین و مشاوره های آنتونی رابینز مشکلات شان مرتفع شده است .

البته تمام کسانی که رابینز را میشناسند این را میدانند که وی به هر نحوی دوست دارد افراد را علاوه بر مشکلات مالی ، مشکلات روانی آنها را نیز مرتفع کند .

دیدگاه آنتونی رابینز

سخنان آنتونی رابینز

هرگاه اتفاقی برای شما می افتد مغز تان دو سوال میپرسد:

  • آیا این اتفاق به معنای رنج است یا شادی؟
  • من به عنوان مغز چه باید بکنم تا از رنج پرهیز و شادی را جذب کنم ؟

آنتونی رابینز در این مورد میگوید پاسخ به این سوالات به اصل تعمیم (عمومیت دادن) بستگی دارد، یعنی باور هایی در ذهن خود ساخته اید که چه چیزی شما را به سوی رنج و چه چیزی شما را به سوی شادی میکشاند.

آنتونی رابینز تاکید میکند به هیچ عنوان چیزی منفی را به خود تامین ندهید . یعنی نگویید من بی کفایت هستم ، من نا لایق هستم چون ذهن شما ماشینی برای اثبات باورهای شماست پس هر چیزی را بپذیرید همان را در زندگی واقعی تجربه خواهید کرد.

اعتقادات ما هم نیروی زیبای آفرینش دارند و هم تخریب کننده هستند
آنتونی رابینز

چند توصیه از آنتونی رابینز

. ژن خوب را فراموش کنید زیرا فقط تلاش های خودتان باعث موفقیت می شود.

. وظیفه اصلی ما ثروتمند شدن نیست؛ ثروتمند شدن بخشی از وظیفه اصلی ماست. وظیفه اصلی انسان ها در زندگی، شادی و رضایت از خودمان است. این را با مراجعه به زندگینامه افراد موفق متوجه می شوید.

. مشکلات افراد موفق و ثروتمند، کمتر از مشکلات افراد شکست خوده نیست. تنها یک دسته از انسان ها بدون مشکل هستند و آن ها در قبرستان خوابیده اند.

. سطح انرژی خود را بالا نگه دارید و انرژی منفی به خود و دیگران ندهید. اگر می خواهید زندگی تان تغییر کند، ابتدا باید انرژی تان را تغییر دهید.

. سخاوتمند و بخشنده باشید و همیشه قسمتی از درآمد خود را به خیریه، نیازمندان و . . . بدهید. هر  چقدر بیشتر ثروت ببخشید، به مرور به ثروت تان اضافه خواهد شد.

کلام آخر

آنتونی رابینز قصد دارد تا با کمک کردن به دیگران، جهان را جای بهتری برای زندگی تبدیل کند.

در واقع او به دنبال آن است تا افراد جامعه سرنوشت خود را به دست بگیرند، برای خود اهدافی مهم انتخاب کنند و زندگی خود را در مسیر موفقیت به پیش ببرند.

ناکامی های مالی آیند و روابط خود با دیگران را بهبود ببخشند و در نهایت به جامعه و کشور خدمت کنند.

آنتونی رابینز برای کشف عظمت وجودی خود و بهبود آن بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده است.

همچنین بنیاد تونی رابینز نیز به منظور کمک به دیگران برای دست یابی به موفقیت های فردی و حرفه ای فعالیت می کند.

رابینز بر این باور است که فرایند تفکر و ارزیابی، چیزی بیش از پرسش و پاسخ درونی نیست. در واقع نحوه تفکر و ارزیابی ما، احساس ما را شکل می دهد، احساسات در نوع رفتار ما دخیل هستند و این رفتارها و عادت ها در نهایت سرنوشت ما را رقم خواهند زد.

آنتونی رابینز به عنوان مشاور در سازمان ها و برای چهره های معروف جهانی بسیاری خدمت کرده  است. وی کار با سازمان هایی از جمله آی بی ام، آمریکن اکسپرس، ای تی اند تی، ارتش ایالات متحده آمریکا و نیز تیم های ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال های طلای المپیک را در سابقه خود دارد.

دیدگاه‌ها

12 پاسخ به “آنتونی رابینز کیست؟ زندگی شخصی + عکس”

  1. محمد بداقی نویسنده ایرانی گفت:

    محمد بداقی نویسنده ایرانی
    انتونی رابینز تفکر سرنوشت خیال و ذهن را به پرواز در می اورد.

  2. کاربر 27668 گفت:

    میخواستم جواب دوستان عزیزی که در مورد طلاق دو نفر (اینجا منظور تونی رابینز یا هرکس دیگه…) رو بگم!
    رابطه دو نفر مثل دو کفه ترازو میمونه…
    این دو کفه باید در یه سطح و آگاهی وشعور تقریباً برابر هم باشند و به اصطلاح تعادل داشته باشند!
    وقتی این تعادل بهم بخوره، به هر دلیلی (یعنی یکی از این دو طرف،سطح انرژی و آگاهیش رو بالا ببره، یا بر عکس سطح و انرژی یکی از این دو طرف پایین بیاد) این تعادل به هم میخوره…
    اونوقت تمام هستی، دست به دست میده تا این دو نفر رو از مسیر هم خارج کنه (با طلاق،یا هر اتفاق…،حتی با مرگ) و اونو به شخص هم فرکانس و هم ارتعاش خودش برسونه!
    اینقدر این جهان هوشمند و دقیقه… به همین راحتی!

  3. Kazem گفت:

    چیزی که باهات هم فرکانس نیست بهت نمیمونه پس فرقی نمیکنه انتونی رابینز باشی یا یپغمبر چیزی که مال توهستش هیشکی نمیتونه ازت بگیره وچیزی که مال تو نیست بازم هیشکی نمیتونه واست حفظش کنه پس خرده گرفتن برای تونی بخاطر جزائی از همسرش میشه قضاوت نابجا امیدوارم هرجاکه هستین شادو پرانرژی و قدرتمند باشین

  4. یاشار گفت:

    خیلی عالی بود .
    اکثراً نوشته بودند که خب چرا طلاق گرفته؟
    دوستان طلاق گناه نیست و شاید باید بهش تبریک گفت که فهمیده اون آدم مناسبش نبوده .
    به هر حال زمانی کسی در زندگی رابینز بوده و الان نیست…و این دلیل نمیشه که بگیم ، نه اون خودشم چیزی نیست و حالا داره برای ما حرف میزنه.
    آنتونی آمده که از لحاظ روحی و روانی به کسانی که خودشان میخواهند، کمک کنه، اون نمیتونه به اجبار کسی که قبلاً داخل زندگی اش بوده رو نگه داره . منظورم اینکه مطمئنا این آنتونی رابینز ما با کسی که قبلاً در زندگی اش بوده صحبت کرده اما چون نتونسته اونو به اجبار و زور کنار خودش نگه داره از هم جدا شدند. چه همسر رابینز باشی چه یه نفر دیگه در روابط هر دو نفر باید با اخلاقیات هم سازگاری داشته باشند.

  5. ایمل گفت:

    بسیار عالی آدم رسیده یی است.

  6. کاربر 16585 گفت:

    عالی بود واقعا لذت بردم و انگیزه گرفتم♥

  7. کاربر 16772 گفت:

    خیلی ممنونم از سایت جادوی باور بابت این زندگی نامه ی جالب و همانطور که استادترودو در گفتار های خود بیان کرده این قانون همیشه در حال کار کردن است چه از ان اگاه باشیم و چه از ان اگاه نباشیم

  8. محمد گفت:

    با سلام من یکی از علاقمندان رابینز هستم و اثارش را دنبال کردم و همچنان او را یکی از برترین های جهان در روانشناسی موفقیت می دانم و تا الان نمی دانستم از همسر اول خود جدا شده این برای من هم سوال شد که ایشان بااین همه موفقیت و تزهای عالی که دارند و موجب تحول در زندگی میلیون ها انسان شدند چرا جدا شده اند

  9. غفاری دولت آباد گفت:

    اینکه رابینز ادم موفقی هست قبول. سوال این است چرا ایشان با این همه توانایی در جذب و همراه سازی دیگران ،از همسر اول خویش جدا شدند؟

  10. کاربر 1952 گفت:

    باتشکر از سایت جادوی باور امیدوارم ما نیز بتوانیم اندیشه های این مرد بزرگ را در زندگی خود بکار بسته و به موفقیت برسیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone