اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

استفاده از قانون جذب در زندگی

استفاده از قانون جذب در زندگی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

قانون جذب یا قانون ارتعاش در علوم فلسفه به افکار و باورهای ریشه‌ای می‌گویند که یک فرد می‌تواند با تمرکز و جذب نیروهای منفی و مثبت، برای زندگی خود وارد کند. اگر این توانایی در جذب نیروهای منفی و مثبت به درستی استفاده نشود در تمام مراحل زندگی فرد به عاملی برای جلوگیری موفقیت در زندگی تبدیل خواهد شد.

این مقاله سایت جادوی باور با بررسی روش‌های درست استفاده از قانون جذب در زندگی به شما کمک خواهد کرد، تا بتوانید یک زندگی ایده‌آل به دور از استرس و افکار پریشان روانی را برای خود و خانواده ایجاد کنید.

موسولینی در یکی از نقل قول‌های خود گفته است :

کسانی که مدام از مشکلات زندگی خود گله و شکایت دارند، نسبت به بقیه کمتر توان و قدرت مبارزه با حل آنها دارند.

روش‌های درست استفاده از قانون جذب

روش‌های درست استفاده از قانون جذب

 

می‌خواهیم  با استفاده از روش غول چراغ جادو در چهار مرحله قانون جذب را به شما آموزش دهیم، که یاد خواهید گرفت چگونه غول این چراغ جادو را احضار کنید و در زندگی خود تاثیر شگفت انگیز آن را به کار بگیرید. اما برای به دست آوردن این غول چراغ جادو باید این چهار قانون جذب را خوب یاد بگیرید.

مرحله اول تصمیم گیری در زندگی

اولین قدم برای ورود به دنیای قانون جذب و یک قدم نزدیک شدن به غول چراغ جادو؛ تصمیم‌گیری درست در زندگی است. برای نزدیک شدن به غول چراغ جادو باید از روی یک پل تاریک و پر از پستی و چاله عبور کنید تا وارد مرحله دوم قانون جذب شوید. در اینجا شما باید پازلی را کامل کنید. این پازل به شما کمک خواهد گرد نیروهای مثبت کائنات را سریع جذب کنید و از آن برای روشن کردن مسیر پل استفاده کنید.

نوشتن برنامه و هدف

تصمیم بگیرید می‌خواهید در چه مسیری قدم بردارید؟ اهداف و خواسته‌های خود را کاملا مشخص و یادداشت کنید. این مرحله خیلی مهم است چون تصمیم شما پایه و اساس زندگی شما را تشکیل می‌دهد. بعد باید فکر کنید از کدام نیروهای مثبت کمک بگیرید تا خواست مثبت شما را با قدرت تمام به کائنات بفرستد.

می‌توانید از نیروی مثبت ثروت کمک بگیرید یا از نیروی پیدا کردن یک شریک زندگی ایده‌آل یا اینکه تجربه افکار و روش های افراد موفق در مسیر حرکت را به کار بگیرید.یا می‌توانید از آرزوهای خود کمک بگیرید.

جزییات برنامه و هدف در زندگی

جزییات برنامه و هدف در زندگی

هر چیزی حتی نکات ریز را یادداشت کنید. تمام این نکات را بعدا مانند پازل باید کنار هم قرار بدید تا بتوانید چهارچوب کامل تصمیم زندگی خود را کامل کنید. می‌توانید برای کمک تحقیق کنید. سعی کنید سراغ افراد و منابعی بروید که نگرش مثبت به زندگی و کار خود داشته‌اند.

هر چقدر آرزوها و خواسته‌های خود را بهتر و کاملتر بنویسید به همان مقدار نیروهای مثبت از از کائنات خواهید گرفت.

این کلام اورت دیرکسن را به خاطر بسپارید :

زندگی پدیده ای دایمی نیست. تنها دو دسته هستند که نمی‌توانند اندیشه‌های خود را تغییر دهند: مردگان و دیوانگان.

مرحله دوم درخواست کردن با استفاده از قانون جذب

با استفاده از روش اول شما با موفقیت از پل رد خواهید شد. در مرحله دوم باید معمای باز شدن دروازه آینده را حل کنید. در مرحله اول شما هدف زندگی خود را مشخص کردید و کامل جزییات خواسته‌های خود را روی کاغذ نوشتید. اکنون باید آن را به کائنات بفرستید و از آنها بخواهید تا به شما کمک کنند دروازه آینده را باز کنند.

اساتید قانون جذب جادوی باور

 

یک مثال خوب درباره قانون جذب

اگر دنبال یک شریک زندگی برای خود هستید هیچوقت از واژه آینده در درخواست خود استفاده نکنید. دروازه آینده روی این کلمه حساس بوده و بیشتر در مقابل نیروهای جذب مقاومت خواهد کرد. در درخواست خود برای داشتن یک شریک زندگی از فعل حال استفاده کنید تصور کنید، شریک زندگی را اکنون در اختیار دارید و به آن رسیده‌اید!

از کلید احساس استفاده کنید. هر چقدر در درخواست خود احساسی رفتار کنید به همان مقدار بیشتر نیروی‌های مثبت را جذب خواهید کرد. این احساسات ارتعاشات بلندی را در درخواست شما ایجاد خواهد کرد که باعث می‌شود کائنات سریع پاسخ شما را دهند. در ادامه مطلب با ذکر مثالی به شما از اثرات مثبت احساس در مسیر موفقیت با شما بحث کرده‌ایم.

این درخواست را باید هر روز تا زمانی که پاسخ آن را از کائنات بگیرید باید ادامه دهید. برای حفظ قدرت ارتعاش احساسات خود را هر روز با مرور چک لیست یادداشت‌های خود تقویت کنید. باید یادداشت‌های خود را روزانه با خودتان تکرار کنید و روی روش‌های رسیدن به آن تلاش  و تمرکز کنید. خسته نشوید و روحیه خود را حفظ کنید.

در طول این مسیر به افکار و حرف‌های منفی دیگران توجهی نکنید و تمرکز خود را روی درخواست خود نگهدارید.

مرحله سوم تجسم کردن در قانون جذب

مرحله سوم تجسم کردن در قانون جذب

اگر مرحله قبل از با موفقیت ادامه دادید و نشانه‌های خوب آن را در زندگی خود احساس و دریافت کردید، بدانید دروازه باز شده و باید وارد شوید. در این مرحله به یک قهرمان نیاز دارید تا به شما کمک کند  دیوار بلند مرحله سوم را فرو بریزید. باید با تجسم کردن و افزایش قدرت ارتعاش قهرمان خود را تقویت کنید. باید قادر باشید بتوانید هدف‌های رسم شده زندگی خود را تقویت کنید.

به خاطر بسپارید “تکرار مادر تمام مهارت‌ها است.” پس باید در این مرحله هم مدام تکرار کنید و اهداف و آرزوهای خود را بزرگ و بزرگتر تجسم کنید. باید فکر کنید اگر به هدف برسید چه تغییر در زندگی شما ایجاد خواهد شد؟ روی این هدف هی تمرکز و فکر کنید تا آن را باور کنید.

ویلیام جیمز در نقل قولی گفته است :

بزرگترین کشفی که انسان در این زمان پیدا کرده است این است که می‌تواند با تغییر ذهنیت، مسیر و زندگی خود را نیز تغییر دهد.

برای قدرتمند کردن قهرمان هدف زندگی خود باید هر روز ساعاتی خاص را در آرامش با خود خلوت کنید. چشم‌های خود را ببندید و روی رویای های خود و تصوری که از اهداف مشخص شده مرحله اول ایجاد کردید متمرکز شوید. بعد هر روز برای رسیدن به هدف دنبال علم و کسب مهارت‌های آن بروید. خسته نشوید. هر چقدر سرعت بیشتری داشته باشید به همان مقدار ارتعاش و درخواست شما قدرت به کائنات ارسال خواهد شد.

اگر احساس کردید به هدف خود نزدیک شده‌اید و دارید تجسم رویای زندگی خود در واقعیت احساس می‌کنید تبریک می‌گوییم، دیوار مرحله سوم قانون جذب شکسته شده و وارد مرحله چهارم و آخر شده‌اید.

مرحله چهارم و آخر شکر گذاری

مرحله چهارم و آخر شکر گذاری

شکرگزاری نشانه رضایت شما از زندگی است. باید بدانید اگر از سه مرحله سخت اول رد شده‌اید و به هدف خود رسیده‌اید باید شکر گذار کائنات شوید.این پیام را برای آنها ارسال کنید که سپاسگزارم که به من کمک کردید در این راه موفق شوم.

همین کلمه موفق شدم یک انرژی بی نهایت مثبتی را ایجاد خواهد کرد که روی زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت. حالا می‌توانید از غول چراغ جادو بخواهید به شما کمک کند موفقیت‌های بیشتری در هدف و مسیر زندگی خود کسب کنید و دیگران را نیز شریک کنید. آرامشی که در کمک به دیگران در تمام وجود شما به وجود خواهد آمد همان ارتعاش قدرتمندی است که نیروی مثبت کائنات را همیشه همراه شما خواهد داشت.

مفهوم قانون جدب به زبان ساده

اگر بخواهیم تعریف قانون جذب را ساده‌تر کنیم می‌شود “به هر چیزی که فکر کنی به طرف تو جذب می‌شود” اگر نگاهی به گذشته خود داشته باشید می‌بینید این معنی ساده را بارها تجربه کرده‌اید ولی بدون توجه از کنار آن رد شده‌اید.

خالق قانون ارتعاش خانم راندا برن می‌گوید :

به هر آن چیزی که خوب یا بد باشد فکر کنیم، همان را جذب خواهیم کرد.

افکار مثبت جوهره قانون جذب :

افکار مثبت اثر مثبت و افکار منفی اثر مخربی در مسیر زندگی ما دارد. افکار منفی همان ناخواسته‌هایی هستند که شما را به طرف اهداف بد خود،؛ نسبت به اهداف نیروی مثبت می‌کشد.

در مرحله سوم ما به شما گفتیم که باید در درخواست‌های خود از کائنات از کلید احساس استفاده کنید. اینجا همان احساس نیروی کائنات هستند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیر نیروی منفی از مثبت را به سادگی تشخیص دهید.

به حرف دل خود گوش کنید. قلب شما همان نیروی نهفته وجود شما است که به زبان بی زبانی احساس نیروی خوب و بد را در شما ایجاد می‌کند. اگر کار خوب کنید از آن کار خوب خوشحال می‌شوید و اگر کار بد کنید از آن ناراحت می‌شوید. این همان نیروی منفی و مثبت است.

تردید بزرگترین مانع رسیده به قانون جذب

تردید بزرگترین مانع رسیده به قانون جذب

۹۹ درصد آدمها بسته به شرایط زندگی و محیطی که در آن بزرگ شده در صورت وجود قطعی چیزی از باور و اعتقاد به آن دوری و تردید می‌کنند. این تردید و شک، مانع اصلی برای جذب نیروی کائنات است. برای رسیدن به موفقیت و مشاهده آثار قانون جذب باید سه هفته این تردید و عدم باور را کنار بگذارید. 

در گذشته گردی کره زمین و چرخش آن را مردم باور نداشتند ولی امروز با پیشرفت علم این باور ثبت شده است. پس اگر کسی بگوید زمین گرد نیست و چرخش شب و روز در آن واقعی نیست بی عقل است.

 ۵ روش از بین بردن تردید و جذب نیروهای مثبت کائنات

روش های مختلفی برای غلبه بر تردید و شک وجود دارد که کافی‌ است آنها را بشناسید، و در این سه هفته آنها را به کار بگیرید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. تنها ۱ درصد آدم‌ها قدرت غلبه به این مشکل را دارند که سوال می‌کنیم چرا شما جزی از آن یک درصد نباشید؟

شماره ۱ :

کلمه ای به نام تردید در قانون جذب وجود ندارد. قانون جذب می‌گوید: اگر در انجام کاری شک و تردید کردید آن کار به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. پس این تردید را باید در خود از بین ببرید.

شماره ۲ :

افکار شما چراغ راه زندگی شما است. اگر به ثروت و کسب آن فکر کنید شما زندگی آرامتری خواهید داشت. اگر شما در مورد بیماری که به آن دچار شدید مدام فکر کنید بیماری شما دیر بهبود خواهد یافت. در قانون جذب باید افکار خود را آزاد و به نیروهای مثبت سوق بدید.

شماره ۳ :

ذهن شما باور شما است. ذهن شما با خوبی و بدی و قضاوت کاری ندارد بلکه آن را می‌پذیرد. با پرورش افکار خود نیروهای مثبت ارسالی کائنات را جذب و با ارتعاش نیروهای مثبت جذب شده، نیروهای منفی از ذهن خود دور نگهدارید.

شماره ۴ :

قانون جذب می‌گوید:

قانون جذب می‌گوید:

به هر چیزی که زیاد فکر و تمرکز کنید همان را تجربه خواهید کرد. برای درک درست فرض کنید اگر شما در مورد چیزی به ذهن خود نگرانی راه بدید، به همان مقدار عوارض این نگرانی مانند باور احتمال وقوع اتفاق آن، به شدت ذهن شما را آلوده خواهد کرد.

شماره ۵ :

احساسات راهنمای شما در درک بهتر قانون جذب است. حس بد تردید به وجود می‌آورد. حس خوب اعتماد به نفس. برای شروع کاری همیشه از جنبه مثبت شروع کنید. حتی اگر از اجرای آن کار شکست بخورید نباید تردید و حس بدی نسبت به آن در خود به وجود آورید. بلکه به باید عمل و مهارت خود فکر کنید که کجا را اشتباه عمل کردید و دوباره خیز بردارید تا آن را اجرا کنید. موفقیت های بزرگ از دل شکست بیرون می‌آید.

مطالب بالا تنها بخشی کوچک از عملکرد قانون جذب بود. طرز فکر، احساسات، اعتقاد و باور از دهها ارکان قانون جذب برای خودسازی و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در زندگی می‌باشد .در مطالب آینده ما به جنبه‌های دیگر تقویت خود برای رسیدن به درجات بالای زندگی ایده‌آل  با استفاده از قانون جذب به شما، آموزش خواهیم داد. 

 

 

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “استفاده از قانون جذب در زندگی”

  1. کاربر 16772 گفت:

    بسیار عالی و مختصر بود و ممنونم از سایت جادوی باور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone